sunnuntai 31. joulukuuta 2023

Nukkevuosi 2023

 Heips kaikille!

Tervetuloa seuraamaan pientä kertausta mun nukkevuodesta 2023! ❤️

__

Tammikuu


Mun vuosi alkoi onnellisen hartsikkaissa merkeissä! Rakas pieni Rani kotiutui 9.1. 💛 Hyvin piakkoin rakkaan Bethinsä jälkeen, siis!


Joululahja-Cinciallegrani sai tällaisen lookin ja on siinä sittemmin pysynyt! Hänestä tuli Aava c:


Tammikuussa haaveilin superpaljon graileista, etenkin Poison Girlin kustomista! Ja kuvasin omia nukkejani ihan mukavasti c: Muistan et mulla pyöri TOSI paljon PG:t ja Popovyn nukke päässä. Olinkin jo sopinut kaupat omasta Popovysta vuodenvaiheessa, ja eka erä oli tässä kohdassa maksettu.

Helmikuu


Varis sai lookkinsa! Eli uudistin Alfredini lookin ja samalla sai tää malli uuden nimen ja hahmon.




Maaliskuu


Maailman ihanin ja tärkein pieni saapui 💛 Mun ihkaoma Popovyn nukke! Varpu <3


Sain mun parhaalta ystävältä tilaustyökustomin helmikuun lopussa synttärilahjaksi! Mikael on hän. Häntä esittelin pitemmästi blogin puolella maaliskuussa.


Apua mikä nukketykitys :'D Mutta nukke, jota ajattelin joka ikinen sekunti koko talven läpi, tuli viimein kotiin! Rakkain Kristian 💛 Voi sitä huudon määrää hänestä <3


Kuvassa Oonan Korpin selkä >:0

Tampere Kuplii oli kans maaliskuussa (vaikka postasinkin siit vasta huhtikuun puolella)! Siellä oli oikein kivaa, tai ainakin meidän Kupliin jälkimiittailut Janen ja Eemin luona oli jos ite tapahtuma oli itsessään vähän crowded ja sotkunen x)

Huhtikuu



Pääsiäisloma!


Käytiin Annikan kans Helsingissä nukkemessuilla, ja messujen jälkeen tarttui sitten matkaan vielä Draculaura c: 💗 Tuo messukokemus oli kyllä ihan paras! Rakastan Annikaa ja meidän yhteistä aikaa


Okei mut melkeinpä jokaiselta lomalta, joka mulla täs viimesen vuoden aikana on ollu, on paljon kuvia nimenomaan näistä kahdesta! Alan ehkä itkeen 😭💛 Huomaa, miten mun pää etsii turvaa ja sit kun saan hetken hengähtää, meen heti johkin turvamodeen näiden pienten kanssa <3 Tekee mut ihan hemmetin iloseks huomata tämmönen pattern! He ovat mun lempiasia mun nukkeilussa

Toukokuu


Aloittelin Parantajan tarinaa!


Dalit inspas mua ihan hurjasti! Ylipäätään kevätkuvailu oli KIVAA


Hengattiin Annikan kans paljon c:

Kesäkuu


Paras asia mun nukkeilussa koskaan ikinä ❤️ Tärkein pieni ihme, rakas Jodi!

Mun legit suurin nukkeunelma. Siis nyt kun sitä mietin, niin jep, mitään en ole ikinä halunnut niin vereslihalla ja hemmetisti kuin uudempaa PG:tä. Ja se miten tän nuken ylipäätään sain on mulle osotus siitä et maailma järjestää ❤️ Hän tuntuu mulle ihmeeltä ja oon joka päivä kiitollisin hänestä.

En also oo koskaan menny niin sekasin minkää nuken näkemisestä ku Jodin! Oltii Annikan kaa kirpparil kun näin kuvat hänest ja putosin lattialle huutamaan ja heilumaan,, Se on ehkä kirkkain tähti mun nukkeilumuistoissa tbh <3



Heinäkuu


Heinäkuussa postasin vaan Parantajan tarinaa ja hyvin vähän muuta! Kesän kuvasadon postaaminen jäi sitten elokuun puolelle.

Elokuu


Elokuussa postailin sitten vähän kuvia! Muun muassa tämän lempparini itseltäni. Oon ihan mielettömän tyytyväinen siihen, millaisia kuvia otan nykyään! Tänä kesänä oma suunta alkoi löytyä entisestään 🩵


Sain elokuussa käyttööni murun vanhan kameran ja se teki mut ihan valtavan iloiseksi! Kahdella kameralla kuvaaminen toi toivottua vaihtelua mun kuvaamiseen. Nukkeilu innosti entisestään! Mä olen myös muuttanut elokuussa uuteen kotiin c: (Tai no, periaatteessa vanhaan, hih)


Elokuussa oli ihanasti aikaa nukkeilla!


Löydettiin Annikan kanssa viimein hirviystävät ja oltiin valtavan iloisia niistä! Oli muutenkin ihanaa nukkeilla elokussa yhdessä <:

Syyskuu


Tuleva syksy inspiroi muokkaamaan syysvärejä jo etukäteen 💛 Olin niin innoissani!


Mulle tuli jo elokuussa Pullip Nana-chan, mutta pääsin viimein laittaan nukkea kasaan täällä! Ihana kaunis pieni Henri <3


Rakastan tätä kuvaaaaa


Yksi suurimmista nukkeunelmista kävi toteen: sain Ririkon asun! Vihdoin <3

Lokakuu


Sain Pukin c:

Lokakuu on also mun suosikkikuu kuvata!


Kauhukuvia <3 Freya oli ehdottomasti mun Halloweenin päätähti!


Tuo ihana @moy_zakytokin punainen mekko ja Ririkon laahus tekivät niin onnelliseksi! Tää tuntui tosi tärkeältä hetkeltä mun nukkeilussa tää koko kuva. Täs on niiko kaikki, mistä koskaan keksin haaveilla

Marraskuu


Marraskuun kuvat postasin vasta joulukuussa, köh. Marraskuu oli mun kiireisin kuukausi, pidin monta oppituntia täällä ja mun vapaa-ajasta suurin osa meni tuntisuunnitelmien laatimiseen ja mun harkkakoululla ravaamiseen. Nukkeilin silti!


Tehtiin marraskuun lopussa Annikan kanssa reissu Janelle ja Eemille jälleen, ja se on yks mun lemppari nukkemuistoista tältä vuodelta! Tarttuihan sieltä jotain mukaankin sitten, Martha pienoinen c:

Joulukuu


Jouluvaloja kotikaupungissa!

Joulukuusta vapautui enemmän aikaa nukeille ja voihan pojat, kun inspasi.


Faunan kotiutin myös täällä c:


Postailin tuumia nukkeilusta tänne! Se tuntui hyvältä näin loppuvuodesta.
___

KOOSTE

Uudet nuket:

1. Mikael, Taeyang full custom by @sunleyeghts
2. Kristian, Taeyang full custom by @stephaniereinemorvan & @hitsujidolls
3. Latte, Dal Cinnamoroll
4. Jodi, Pullip full custom by @poisongirldolls
5. Freya, Pullip full custom by @noidanpenska
6. Henri, Pullip Nana-chan
7. Manna, Dal Puki
8. Linnea, Pullip full custom by @noidanpenska
9. Martha, Pullip Wilhelmina
10. Fauna, Pullip full custom by @nomyens
11. Mila, Dal Risa

BJD:

1. Rani, Luts Delf Aragorn
2. Varpu, Popovy Sisters Little Owl

Parhaat nukkeilumuistot:

- Jodin saaminen! Kaikki siihen liittyvä on ollut tän vuoden parhaimmistoa. Mä odotin tätä pientä puolitoista vuotta, toivoin ihan uskomattoman kovaa et saisin uudemman PG:n ja sieltä se viimein tuli ❤️ Mikään nukkeilussa ei oo vielä koskaan tuntunut siltä kuin se hetki, kun näin Jodin ekaa kertaa (kuvassa).
- Myös Krisun ja Linnean saapumiset ovat olleet yksiä emotionaalisimpia ikinä, molemmissa on noussut tunteet tosi vahvasti pintaan. Linnean saatuanihan aloin itkemään :'D

Mieleenpainuvin kuvausreissu:

- Mun yks lempparireissuista taisi olla Tampereella tehty reissu loppukesästä Annikan, Oonan, Janen ja Eemin kanssa <: Ihania kukkia ja nukkeja ja hyvää seuraa!
- Ollaan tehty Annikan kanssa mahtavia pieniä reissuja etenkin keväällä, ne kaikki ilostuttivat c:
- Mulla oli kesällä tietty vakkarikuvauspaikka! Otin monesti esim. Freyasta ja Jodista siellä kuvia.


Paras muu nukkeostos:

- Kaikki @moy_zakytokin tekemät mekot, joita siunaantui peräti kolme kappaletta! Mun ehdottomat aarteet <3
- @thefoolkiralta hankkimani peruukki Aurille <3
- Mun puuproppi ei ole mun ostama, mutta sain sen Annikalta lahjaksi <3 Ja se on ihan suosikkijuttuja, joita mulla on nyt nukeille

--

Kiitos kaikille ihanasta nukkevuodesta 💛 Tää on ollut mun elämäni ihanin nukkevuosi ja olen ihan valtavan kiitollinen just nyt <3

Kiitos! 

4 kommenttia:

  1. Hyvää uutta vuotta ja ihana vuosi sulla. Mun suosikki painokuva puuttui🥺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! <3 Ihanaa uutta vuotta sinnekin! Oi totta, ei eksynyt se loppuvuoden pianokuva tähän koosteeseen :'(

      Poista
  2. Sulla näyttäis kyllä olleen ihan huikee nukkevuosi 🤩 Tosi ihana tämmönen recap postaus, aina kiva lukee muiden kivoista jutuista ja ilonaiheista <3 Tää toi kovasti intoa itellekin tulevan vuoden suhteen! Oot onnistunu kotiuttaan kyl niin loistavia nukkeja ja juttuja, ah ;o; Ja tietty ihanaa uutta vuotta sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihanasti kommentoitu, kiitos tosi paljon ;_; <3 Tämä piristi! Ihanaa uutta vuotta sinne! ❤️

      Poista