sunnuntai 15. syyskuuta 2024

Loppukesää ja syksyn alkua

Heipsun jälleen! 💛

.:*🤍🌿:.'🌙:.*:.'.:*🤍:.🌙.:.


Perinteistä kuvapostausta taas! Tässä niin loppukesän kuin alkusyksynkin otoksia samassa postauksessa. Aloitellaan muutamalla kesäillan Kiurulla 🤍 En ollut nyt hetkeen kuvaillut sitä, joten sen kuvaaminen tuntui taas tosi maagiselta <33 



RUNA 🗣️🗣️🗣️

Mun aivot tilttaa, katsokaa sitä!! Oon Runaan niin vietävän rakastunut! Hän sai tosiaan peruukkinsa ja on nyt valmis c: Rakastan tätä nukkea ihan hurjasti. Hän tuntuu juuri siltä, miltä aina halusinkin hänen tuntuvan. Tällaista nukkea oon janonnut since always,, JA SIINÄ HÄN ON

Oon myös tähän kuvaan erityisen tyytyväinen 🤍 Mun inspiraationa tähän oli Näkki! Sekä muutamat mun vanhemmat omat kuvat.


Pihisen vaan, kun ei enää sanat riitä


Vanhempaa kuvaa! <: Annikan pyrstöä lainasin


Kasuaaaalit beibit! Näistä kahdesta on niin ihanaa ottaa arkisia kuvia <3 Krisu siellä räpsii selfieitä, ja pitihän Linnean päästä mukaan kuvaan...


Alien things! Mua inspaa tällaset överit kuvat aina kauheesti, joten pitihän tällainen nyt inspin tultua tehtailla ^^


Kristian sai kauheen köntän vaatteita! Talossa oli tässä kohtaa vain yksi (1) kamisoulitettu äijä niin jopas on kumma, kun se sai hirveen kasan kaikkea XDD KÖH. Rakastan miehiä Taeyangs are the best, haluan kuusi lisää

Oon Krisusta nyt ihan sairaan innoissani! Se tuntuu tismalleen itseltään, nyt on hyvä


Ihana rouva tuli kehumaan mun kuvailuja tällä reissulla! 🤍 Jotkut vanhemmat ihmiset näyttää aina niin aidon iloisilta, kun näkevät nukkepuuhia. Haluan aina höpötellä ja hymyillä heille <3




HÖM JA SITTEN, Lintu! Minun rakas Linnunlentoni on valmis 🫂🩷🫧🌷 Tää nukke täyttää tismalleen sen ajatuksen, joka mulla siitä oli <: Hän on juuri niin värikäs ja pinkki ja glitteröivä kuin mun päässä aina halusinkin, aaaa <33 Ilmentää tätä puolta musta ihan 100 %

Hän on niin kaunis ja hyvä ja oon erittäin onnellinen hänestä! Lintu ja Runa on kyl mun tän kesän ultimaattiset mussukat


Linnulla tuntuu olevan mulle jotenkin tosi henkilökohtainen merkitys. Tää nukke osuu mulla luihin ja ytimiin ja oon vaan maailmassa innokkain siitä, että mulla on viimein tällainen nukke kokoelmassa <3

Seuraavaksi muutama täysin editoimaton kuva Runasta:







Siinäpä! Girls gotta have their emotional support zombies, right? Mulla tais olla kuvaamisesta kökkö olo, nappasin Runan käteen ja heitin sen äidin kukkiin ja katsos poikaa kun olin heti tyytyväinen :'D Runa on MAGICAL mulle, en pääse yli siitä miten hieno se on

Muutama editoimaton Freya myös:




Freyan hahmon kehityttyä löydän sille yhtäkkiä yhä vaan enemmän sen itsensä näköisiä kuvausmestoja!






Penskahuuruissani oon kokoajan kuvaamassa vaan noita kolmea

Tää seuraava oli ainoa editoitu:


Freya hengasi mökillä meidän kans, pidettiin pienet kesänpäättäjäiset 🤍

____

Tällaista tällä kertaa! <3 Oon kauhean innoissani syyskuvaamisesta! Can't wait to ottaa kunnon ruskakuvia ja Halloween-kuvia <3 Mukavaa syksyn alkua kaikille! 🧡

1 kommentti:

  1. Lintu ja Freya ovat niin kauniita😍 En kestä🥰❤️🥰❤️ Ihanaa syksyn alkua sinne!

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista