perjantai 6. syyskuuta 2024

Kysymyspostaus, kesä edition

 Heya!

Oisko mun blogi ees mun blogi ilman eksessiivistä määrää kysymyspostausta? I don't think so! Nää on mun ehdoton lempparipostaustyyppi, joten let's gooo! 

Kiitoksia jälleen kysymyksiä laittaneille 💜

.:':💛*.:🌼.:.🍑*:.🍓':.🌻.:.🌿:*.

Kuka sun nukeista on kivoin kuvattava?

Oi vitsi, nyt on paha! Mulla on niin monella eri tavalla kuvauksellisia nukkeja.


Jodi on mun kestosuosikki kuvatessa! Sen kuvaaminen on aina helppoa ja mun ei tartte sen kanssa ikinä miettiä mitään. Se sopii kaikkeen kokoajan ❤️

Parhaat nukkeilumuistot?

Aiai, mulla on näitä niin monta! Nää vois jakaa kahteen kategoriaan: nukkejen saapumiset ja sitten kaikki sosiaaliset kanssakäymiset. Toki mun ja Annikan ensitapaaminen 2014 Traconissa vie voiton ilmeisistä syistä, heh. Sanoisin, että nukkejen saapumisista eniten mua koskaan järisyttänyt on ollut Jodin saaminen alkukesästä/loppukeväästä 2023. Se on yhä mulle maailman uskomattomin juttu ja oon Jodista kiitollisin koskaan. ❤️

Parhaat kuvailumuistot?


Ollaan nyt melkein joka kesä menty Annikan kanssa tietylle myllylle kuvailemaan! Siellä olen rakastanut kuvata. Mulle on kans jäänyt yks Halloween-kuvareissu mieleen tosi hyvin, tähän sisältyi mm. haudan kaivamista :'D Ei siis oikean haudan obv apua dhgffjj Se on ehkä mun lemppari. Samalla reissulla oltiin kans kuvaamassa Griffiniä (mun Taeyang Sakito) vanhalla koululla, sekin oli tosi nauruntäyteinen reissu.

Ketkä nukeistasi ovat suosikkiparisi?


Them, always 🌻🍓

Lempinukkeparisi atm?


Annelise ja Aldreia! Ne tuntuu niin turvallisilta ja rakkailta <3 Pienet vaan vibaa. Oon tykännyt niiden dynamiikoista aivan valtavasti ja niillähän on tosiaan mun päässä niin paljon enemmän tarinaa ko mitä varmaan ikinä tulen kuvatarinan puolella näyttämään. Ne on tosi ihanat toisilleen ❤️

Pakko siis erikseen vielä mainita, että mulla on tosi vahva viehtymys dynamiikkaan, jossa on epävarma vanhempi nainen ja vähän nuorempi innokas ja eloisa nainen,, Mulla on näitä useempi mun hahmoissa! Voisin siispä sanoa et tää on mun lemppari wlw-dynamiikka

Kuvatessa sattuneet kommellukset?

Tätä piti nyt ihan miettiä XD Mulle tulee mieleen kaikki mun ja Annikan kuvausreissut, joissa siimat lentelee ja nuket kaatuu joka ikiseen ilmansuuntaan... Mun lemppari on ehk meidän yks sirkuskuva, jossa oli useampi nukke seisomassa. Se asettelu oli täyttä tuskaa jo siksi, että kaikki piti saada fiksusti ja dynaamisesti kuvaan mukaan. Sit me kuvattiin vieläpä tosi tuulisella kelillä koska joo obv :'D (Etäsuhde things: kun ette voi valita kuvauskelejä, sillon kuvataan kun nähdään, piste) Lopulta sirkusteltta meinas vyöryä meidän koko vaivalla tehdyn asetelman päälle ja Annika suojeli koko vartalollaan sekä mua että sitä asetelmaa :'D Vaimopisteet

Mistä haaveilet?

Nukkepuolella Noidanpenskan kustomeista atm ❤️ Ja Taeyang full customeista! Useamman eri artistin, esim. Eien, Ariana, Polka ja Noidanpenska C:

Onko malleja, jotka meinasit ostaa, mutta jätit ostamatta? Mistä syystä?

On, tosi monta itse asiassa. Voisin listata! Nää menee aikajärjestyksessä nyt. Näitä olisi useampiakin, mutta laitan tähän vaan sellaiset, joita olen ihan pitempäänkin harkinnut.

Pullip


Cornicesta (ja Raphiasta) haaveilin pitkään. Niiden stockit ottaisin edelleen. Mulla on kuitenkin jo niin paljon nukkeja, että nämä eivät enää toisi mitään uutta mulle. Ne on silti upeimmat stockeina, nyyh!


Blanche on tärkeä! Sen meinasin ostaa niiin monesti. Lopulta pelkän stock-asun vuoksi. Nyt, kun mulla on sen fullstock, en tarvitse sitä enää ;_; Blanchen hankkiminen kaatui samaan kuin kaikki muukin nykyään - mulla on jo tarpeeksi stock-nukkeja. Niitä on vaan ihan liikaa ja se overwhelmaa mua, joten en pysty ostamaan niitä enää kauheesti enempää. Tunnen itseni riittävän hyvin ja tiedän, että mua rupeaisi ahdistamaan, jos ostaisin niitä paljon lisää. Blanche on silti tosi baby, rakastan nähdä sitä around. On vaan ollut korkea aika sanoa ei asioille nyt viimein.


My Melody Hen-Nako on yks nassultaan upeimmista nukeista! Sitäkään tuskin enää hankin, mutta tykkään aina nähdä tätä mallia muilla. Aivan ihana. Hän on yksi sellaisista malleista, joita voisin joskus vielä harkita.


Claudia temptas mua niin pitkään! En tuu sitäkää hankkimaan, mutta mulla oli selkeä visio siitä, millaisen siitä teen. Hän ois ollut mies c:


Vesta ois itse asiassa kans ollut mies! Oon nähnyt niin upeita Vestoja, että tää temptais yhä ;_; Noi stockit on musta kans niin hienot! Ehkä tyydyn ihastelemaan teidän muiden ihanuuksia...


Jos jonkun stock-Pullipin ostasin atm uutena, se ois varmaan Mayle! Linnun Riiva posautti mun aivot tuusan nuuskaks, siis miten ihana voi olla! En varmaan tartte omaa, mutta vitsit :( 🤍Tuo silmämeikki on mitä ihanin

Taeyang

Näitä on heti enemmän! Huomaa, että oon jäänyt seriously pohtimaan näitä aina...


Alberic on yks sellanen, jota oon aina vähän silmäillyt, mutta koskaan ei oo vielä ylittänyt ostokynnystä. Syytän Oonan Nickiä tästä! Voin aina ihastella vaan sitä uwu


Watin mä kyllä vielä hankin!! Tartten sen Milan isoveljeksi, Joeliksi. Tota asua oon hinunnut Marielille kans since always...

Tää tulee tänne vielä joskus for sure! Tarvitsen tummapiirteisen Taeyangin Joeliksi c:


LWR on temptannut aina ja temptaa yhä! Tiiän, että en varmaan rakastais sen naamaa niin paljon ku haluaisin, mutta äääh. Tarvitsen noi stockit, ja tiiän, että jos ostasin koko miehen, en tulis myymään sitä ite Taee...


Hänetkin melko varmasti tulen joskus hommaamaan! Ama on kokonaisuudessaan niin upea. Noi stockit tartten kans, like, look at them... Tällä miehellä on kans mitä persoonallisin naama c:


Hide Doubt ois upee ihan sellasenaan! Tykkään siitä niin paljon. Tää vaatis kans jonkun selkeesti halvemman yksilön, jotta nappaisin enää tässä vaiheessa...


Pluto on kans tosi vahva kandidaatti! Se on kans varsin spesiaalin näköinen kaveri. Rakastan niitä villejä kulmia kovasti. Mulla on ollut tälle nukelle tietty stailaus mielessä vuosia, yhä siitä haaveilisin ihan pikkuisen.


Hitsugin oon aina halunnut ;O; Ja haluaisin yhä. Näiden hinnat on vaan sitä tasoa, että en taida enää pystyä siihen :( Mutta Hitsugi ja Ruka on stock-puolen Taeyangeista yhdet uniikeimmat ja tärkeimmät, maybe some day vielä


Ruka menee samaan kastiin Hitsugin kanssa! <3


Dodo on kans yks vahvimmista kandidaateista ihan kaikista stock-nukeista löytää tiensä tänne! Se on niin erityinen faceupiltaan.

Dal


Melize on söpö stailaukseltaan, mutta sen meikin keltaisuus ei nappaa mulle enää oikeastaan ollenkaan. Tän piti olla mun ensimmäinen Dal aikanaan (eli around 2011). Nostalgiasta isot propsit, muistelen Melizeä lämmöllä <3


Enden haluaisin yhä! Kovastikin itse asiassa. Tässä pitäs vaan löytää sopivan hintainen yksilö D:


Voi nostalgiat, Phoeben halusin aina! Sille oli hahmokin mietittynä, tää on jotenkin core memory mulle lapsuudesta kans. Nykyään sen faceup ei ole musta ehkä enää tarpeeksi mielenkiintoinen, jotta se kiinnostaisi mua hankintamielessä.




Tällekin mulla oli hahmo! En ehkä enää tarttis vaikka räikeistä lookeista välitänkin.


Oikeessa mielentilassa Dotori lähtis yhä,, Se on ihana! Niin söpö kokonaisuus, rakastan sen asuakin. Tän oon legit monesti meinannut ostaa lapsena, en tiedä mikä siinä sit tuli. Yhes vaiheessa suunnittelin sen ostoa aktiivisesti.


Mun yksi lemppari Alice for sure! Anotherin lisäks. Hän tuntuu just sellaselta hullunkuriselta versiolta, jollaisia lapsuudessa rakastin yli kaiken. Kiteyttää vahvasti mun AIW-rakkautta. Tän nuken tbh haluisin fullstockina ;__;


Lyla on yksi tärkein puuttuva lapsi! Se on sellanen nukke, jonka ihan satasella haluan <: Lyla on tosi korvaamaton jotenkin, mutta musta ei oo vieläkään tuntunut, että ois sen aika! Se on kans usein turhan hintava mun budjettiin

Onko sulla mitään ikäviä asioita nukkeilusta tai ikäviä kuvauskokemuksia?

Onhan niitä joo jonkin verran vuosien varrella kertynyt. Kuvauskokemuksista mikään ei oo ollut mitenkään ylitsepääsemättömän kauhea koskaan. Tuntuu, että enemmän ne kuvaamisessa tapahtuneet "epäonnistumiset" ovat heijastelleet senhetkisiä fiiliksiä omista harrastustuumista. Mä en pysty yhtään kuvaamaan ylikuormittuneena, oon legit niin ahdistunut tavarasta ja kaikesta mahdollisesta sillon et mun pitää suosiolla jättää asioihin koskeminen seuraavaan päivään ja rauhoittaa mun hermosto kokonaan. Nukkeilu on nepsyisyyden vuoks joskus ihan mahdotonta, kun en voi koskee yhtään mihkään ilman et meltdownaan ja vihaan kaikkee :'( Tän kanssa oon tänä kesänä oppinut paremmaks! Tunnistan ne tilat itsessäni helpommin ja jätän suosiolla asiat sikseen ennenku käy jotain. It makes me sad, mutta se on parempi ku se et muhun iskee impulsseja joita en voi hallita.

Muiden nukkeilijoiden nukkeja, jotka on hahmojen perusteella lemppareita?


Olipa hauska kysymys! Hylkäsin tästä suosiolla Annikan nuket ja hahmot, koska ne on mulle kuin perhettä C: Oon also ihan varma, että unohdin tästä jotain... Tykkään ylipäätään nukkeyhteisössä aina kuulla muiden OC-juttuja, joten legit kaikki, joilta hahmoja löytyy, lähtökohtaisesti kiinnostaa mua <3

Tässä on joitakin, jotka ovat joko puhuttaneet mua erityisesti tai joista mua kiinnostaisi paljon tietää lisää!

Entä omasta kokoelmasta?


Ilta. Hyvin yksiselitteisesti mun suosikki omista Pullip-perheen nukeista hahmon perusteella. Mun pieni vauva 💙 Ihanaa kun aina lässytän sille ja sit se on Tommonen

Muut mun rakkaimmat OC:t mulla onkin sitten BJD-puolella. Wilhelm ja Beth on mulle ihan everything.

Mitä Wilhelm ja Julius tekis nyt jos ois eronnu lopullisesti eikä menny naimisiin?

Maailman ihanin kysymys! Olin tosi häkeltynyt tästä jotenkin, vau, ihanaa et tällasta ollaan mietitty! ❤️ Joka kerta, kun mun tarinoita luetaan, oon vaan maailman kiitollisin. Se merkkaa maailmaa mulle. Kiitos ❤️

Veikkaan, että ne kumpikin olisivat kärsineet tosi paljon. Wilhelm ei ehkä vaan ois jaksanut enää yrittää, sad to say. Julius ois tod. näk. päätynyt surullisesti naimisiin jonkun toisen kanssa, mutta nään Wilhelmin olemassa vaan yksin. Sen depressiot ois ehkä äitynyt vähän liikaa </3 Voi mun rakasta, onneks niin ei käynyt! Juliuksen näkisin tosiaan yrittämässä kovasti väittää itelleen et se ois voinut rakastaa jotakuta toista, mutta se ois viettäny loppuelämänsä nähden joka yö unia Wilhelmistä eikä se koskaan ois ollut täysin onnellinen.

JOTEN onneksi voimme todeta, että he ovat yhdessä!!

Sun eniten fantasiavibaiset nuket?

Ihana kysymys!


Linnunlento vie mun päässä voiton, koska sen tarinassa sillä on piirteitä sekä linnuista että lohikäärmeistä :'D (Don't ask, selittyy tarinan lorella... Siellä on kaikennäköistä sakkia) Lintu on kans eniten high fantasy!

Lintu on tosiaan oman maailmansa jumaluuden viimeinen reinkarnaatio! Eli jumalolento kyseessä, siksi sillä on piirteitä vähän kaikesta ^^


Ambre on samasta tarinasta kuin Lintu! Hän on myös hyvin high fantasy <:


Kielo on musta kans hyvin perinteinen fantasiatyyppi.

Lempparijutut just nyt?

Mun tämänhetkinen kirjoitusprojekti! Se tuntuu mulle niin ihanalta ja turvalliselta. Tää kesä on kans ollut mulle ihan hurjan rakas, oon niin onnellinen tästä 💛 Annika tekee mut myös tosi onnelliseks, en oo ikin ollu näin onnellinen mistään aaahh

Oon tosi kiitollinen kaikesta hyvästä energiasta mun ympärillä. 💛

Kenen kanssa kuvaamaan (ei saa valita tuttuja)?

Mä lähtisin Ranskaan päin 😎🌻

Kuinka pitkään oot jo nukkeillut ja mikä sai siut ylipäänsä innostumaan Pullip- ja BJD-nukeista?

Olen nukkeillut 13 vuotta! Tämän vuoden jouluna tulee 14 vuotta täyteen. Musta tuntuu, että nukkeharrastuksessa ylipäätään mua innosti tosi paljon näiden nukkejen muokattavuus ja se, miten erilaisia Pullipeista (ja hartseista) voi saada. Oon kans nepsyihminen ja mun mielenkiinto on ollut nukeissa since the beginning! Jos tarraan johkin asiaan, I'm gonna stick with it :p <3

Mitkä 3 stock-mallia ottaisit nyt?


Pullip Nahh-Ato

Mulla on ihan hillitön Nahh-Ato-kuume! Janoan lisää tummempia Pullipeja kokoelmaani :'( Puhuttiin tossa just kaverien kanssa, että Nahh-Ato on varmaan kustomoiduimpia stock-nukkeja, joita on. Haluaisin nimenomaan stockin! Mua houkuttais kans Another Alice taas, vaikka se taitaakin ylittää mun budjetin tosi kirkkaasti...


Byul Paulia

Mulla on kans ihan kauhea Byul-, Dal- ja Yeolume-kuume! Paulia ois korkeimmalla mun wishlistillä, sen meikki on niin eloisa (RAKASTAN turkoosia, se on yks mun lempiväri). Joskus viel hommaan sen, se on niin kulta!


Taeyang Hitsugi

Tuntuis väärältä olla sanomatta Hitsugia tähän, se kun on varmaan mun pitkäaikaisin toive stockeissa!

Suosikkikustomit Polkalta, Noidanpenskalta ja PG:ltä?

Ignooraan tästä nyt ne, jotka jo itse omistan! Ne on obviously mun omat suosikit. ❤️Nää eivät kaikki ole välttämättä sitä sorttia, että jee ostaisin heti, vaan ihailen niitä ylipäätään niiden nykyisillä omistajilla. <3

Polka:


Olen yrittänyt heistä vain Eilyaa, jonka näemme vasemmalla ylhäällä! Hänet olisin kovasti tänne toivonut ja yhä elettelen toivoa, että hän joskus mulle tulisi. Näitä muita puolestaan olen lähinnä tyytynyt ihastelemaan muiden ihmisten kokoelmissa C:

Oon Polkan kanssa sellanen, että tykkään paljon hänen työstään, mutta oon maailman tarkin siitä, millaisen haluaisin itselleni! Oon niin tyyty mun omiin et haluaisin jotain tosi erilaista.

Noidanpenska:


Tästä voi varmaan päätellä, että olen @shimeerien nukkejen big fan :'D 🩶 Hänen kokoelmansa on aina ilahduttanut mua eniten,, aaa <33

 Tykkään niin valtavan paljon erilaisista penskoista! Mulla on kuitenkin hyvin selkee tyyli, jota haluan omistaa C: Kaikki erikoisemmat modit ja kokeileva tyyli iskee muhun satasella! Yhä todella toivoisin, että saisin vielä tuplata mun noidanpenskojen määrän hih uwu

Poison Girl:


Mulla on ehkä harvinaisen selkeä type PG:issä :'D Saattaa nähdä noista mun omistakin...

PG:iden suhteen mulla ei ole mitään hätää tai hoppua atm, olen tosi tyytyväinen omiini 💛

Voisiko Manan päässä olevista ruuveista ja maalauksista saada tarkempaa kuvaa? Kiinnostaisi nähdä, miltä kokonaisuus peruukin alla näyttää!


Tässä muutama Manan saapumisen aikaan napsaistu kuva, jotka löysin! Voin ottaa jossain kohdassa vielä lisääkin kuvia <: Kummallakin puolella päätä on siis tuollaisia "tilkkuja"

Olet joskus maininnut, että lempisarjasi on Arcane. Oletko koskaan pelannut LOL:ia tai tiedätkö siitä Arcanen ulkopuolella mitään?

Oooo, tää oli kiinnostava! Mä en oo oikein pelaajaihmisiä, mun pää ei pysy peleissä mukana x) (Jotain mun kognitiivisilla kyvyillä on sitä vastaan) Olen kuitenkin kiinnostunut peleistä ja oon esim. LOLista ottanut pikkasen selvää, mutta en mieltäisi itseäni mitenkään superperehtyneeksi sen maailmaan. On ollut kiinnostavaa nähdä LOLin pelaajien havaintoja ja teorioita Arcaneen liittyen!

Lempielokuvat? Joko nyt viime aikoina tai ylipäätään!

Otetaan nyt aluksi tällaiset mun ikilempparit! 💗


Mun lapsuuden lempielokuva, The Last Unicorn, on yhä mulle kaikkein rakkain elokuva. Mikään ei tavota mua niin kuin tän elokuvan fiilis ja soundtrack. Ikuisesti mulle rakkain <3 Se on täynnä nostalgista melankoliaa, itken joka sekunnille


Midsommar vaikutti mut kovasti! Ei varmaan yllätä, että juhannustouhut innostaa mua. Pidän kauhuleffoista paljon ja oon nautiskellut kaikista Midsommar-videoesseistä kovasti. Ari Asterin ohjaustyyli miellyttää mua valtavasti ja kattosin siltä enemmänkin elokuvia kuin ne, jotka olen nähnyt! Rakastan elokuvissa ja kirjoissa eniten sitä, että saan analysoida ja pohtia ja löytää viidennelläkin katsomiskerralla vielä uusia merkityksiä. Hermostun heti, jos teos pitää katsojaa tyhmänä ja selittää liikaa.


Hereditary samalta ohjaajalta kuin Misdommar, sitä rakastan ihan eri tavalla! Maailman hirvein elokuva mulle, mikään ei oo ollu mulle näin kauhea ekalla katsomiserralla. (Se ei legit oo ees niin pelottava, mutta jokin sen teemojenkäsittelyssä ja audiovisuaalisuudessa absolutely kills me)

Tästä oon kans tutkinut niin paljon analyyseja, ah <3 Rakastan, että jokin on musta näin aidon kammottava


Lisää melankoliaa, jes! Mulla ei taida iloisia lempileffoja oikein ollakaan. Pan's Labyrinthista erehdyin kerran opiskelijabileissä vetämään intoselitykset ja mun opiskelijakamu oli vaan et "...niin ootko sä siis tehnyt jonkun työn tästä joskus?" En ollu 😇

Tässä kans visuaalisuus vetää voiton, mut rakastan myös yli kaiken sen tematiikkaa!

PS. RAKASTAN faunia piste


Crimson Peak on kans vanha suosikki. Goottiromantiikka puree aina, tää leffa on niin valtavan kaunis. Del Toro on yks mun lempiohjaaja! Tää on mulle sellanen estetisointileffa kaikin puolin, niin upee. (Tykkään kans Lucillen hahmosta kovin)


Von Trieriin mulla on ristiriitainen suhtautuminen, mutta oon sen koko masennustrilogiaan niin kauheen rakastunut, että voisin sanoa et sen kikkailut menee ainakin niiltä osin mulle läpi! Antichrist oli niin syvän musta elokuva, rakastin taiteellisia valintoja tässä ja yhä tänä päivänäkin mietin sen luonto ja naiset -tematiikkaa. (Valve sai muuten inspinsä tästä!!)

Von Trieriltä kans Nymphomaniac oli upea, Melancholia oli nice kans mut ei ihan yltänyt noiden kahden tasolle mulla

Sit seuraavaksi joitakin sellaisia, joita en ikinä ehdi mainita missään, mutta joita rakastan!


En voi uskoa, että olen katsonut sen vain kerran! Tästä moni jakaa fiiliksen siitä, että se on absoluuttinen masterpiece. Voisin puhua tän kulttuuriaspekteista tunteja,,


Coraline on mun ikisuosikkeja! En oo ONNEKS katsonut sitä kauheen nuorena, se ois pelottanut mua tosi paljon. Se on estetiikaltaan ja tarinaltaan tosi mun henkinen, rakastan sitä! Musta ois ihanaa ottaa Coraline-kuvaa taas C:


Interstellar on mulle suruelokuva monesta syystä... Oon nähnyt sen vaan kerran, enkä tiedä, onko musta katsomaan sitä uudestaan, mutta rakastin sitä. Haluaisin nähdä enemmän scifi-leffoja, tbh, mutta tässä genressä minianimaatiot ovat tainneet viedä mulla voiton heh.

Jos sinun pitäisi lähettää joku nyt valmiina olevista tarinoistasi kustantamolle julkaisutoiveissa, minkä lähettäisit sinne?

Ihana kysymys! 💛 Kuningas ja ruusu (2021) ois nykyisistä mun valinta, joskin editoituna! Sellaisenaan en lähettäisi mitään, vähintään kertaalleen pitäis rankasti tai vähemmän rankasti editoida ihan kaikki. Kuningas ja ruusu on mulle yksi rakkaimmista tarinoista! Mulla on niin paljon kaikkia erilaisia tarinoita, että yhdestäkään ei ole koskaan tullut sellaista virallista "the onea" mulle. Tykkään pitää kaikki ovet auki. <:

Tulevaisuuden suunnitelmia yliopiston jälkeen?

Tähän en valitettavasti osaa yhtään vastata! ;_; Mun rehellisesti pitää puida tätä hommaa terapiassa vielä.

Mistä saat inspiraatiota nukkejen hahmoihin?

Mulla on sekä sellaisia nukkeja, joiden hahmot ovat olleet olemassa ennen nukkeja, ja sitten myös niitä, joiden hahmot olen luonut nukkejen ympärille. c: Mua inspiroi hahmojen luomisessa aina eniten esim.

- luonto
- musiikki
- keskustelut ihmisten kanssa
- kohtaamiset
- vaatteet ja ylipäätään tietyt designit ja estetiikat
- ihmissuhteet
- tabut
- politiikka
- uskonto ja mytologia
- arkipäiväinen elämä

Mikä oli sun eka onnistunein hahmo nukelle?

Musta tuntuu, että ensimmäinen sellainen nimenomaan nukelle luotu hahmo, joka oikeesti räjäytti mun oman tajunnan, oli Ilta. Se on vaan kaikki mulle. Se tuntui eniten sellaisilta hahmoilta, joista kirjoitan myös mun pitkiin tarinoihini. Tykkään paljon myös Parantajan mussukoista!

Kuinka monta nukkea sulla on yhteensä?

Mulla on 105 Pullip-perheen nukkea! Vissiinkin

Sun top 3 lempi nukkeblogit?

Mä en oikein osaa tai halua sanoa joitain tiettyjä ;O; Musta tuntuu, että haluan seurailla aina kaikkia nukkeblogeja, jotka vaan yhä on pystyssä. Rakastan kans lukea jo ajat sitten lopettaneita blogeja! <3 Mun menneiden aikojen suosikit ei kukaan enää harrasta nukkeilua, nyyh. Paitsi Annika >>:D

Kenen sun nukkejen hahmoista kanssa kävisit kahvilassa?


Mikaelin ja Eliaksen! Ne on kasuaaleja ja turvallisia. Oon ihan varma, että mulla ois vaan hauskaa niiden kanssa! Kirjoitan paraikaa sitä tarinaa, josta nämä kaksi ovat. Nää kaks osaa ottaa rennosti, heidän seura tekis mulle takuulla hyvää 💛

Mistä löysit ton uskomattoman kauniin sängyn nukeille?

Löysin sängyn Torista, mutta onnistuttiin bongaamaan niiden tekijä myös Etsystä! Tämä taitaa olla tismalleen sama sänky <3

___

Kiitos vielä kaikille kysymyksiä laittaneille! <3

2 kommenttia:

  1. Olipa ihana ja mielenkiintoinen postaus😄 Ihanaa että jaksoit vastata näin moneen kysymykseen👍 Pullip Nahh-Ato on mullakin haaveissa tällä hetkellä. Se on vaan niin kaunis nukke❤️

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! <33 Ihana kuulla! Oi, mahtavaa! c: Se on kyllä niin kiinnostava malli, olisi mukavaa nähdä sitä enemmän. 💛

      Poista