tiistai 10. syyskuuta 2024

Nori

 Moi!

BJD:n saapumispostausta jälleen, kääks! Mulla on jostain syystä ollut nyt tosi vahvasti hartsipainoitteinen kesä/syksy näiden ostosten kannalta, hmmm :'D Ei kuulunut suunnitelmiin, mutta sekä Viktor että tässä esittelemäni pampula ovat olleet haaveissa vuosia 🤍

Nori saapui 27.8. 🪻


Tässä on Nori 🩶

Eli Peakswoodsin Elf Tristan, jonka löysin onnellisesti käytettynä. Tätä tismalleen samaa nukkea olisin halunnut ostaa jo kahdesti, mutta kummallakaan kerralla rahatilanne ei sitä sallinut. Nyt päätin, että kolmas kerta toden sanoo ja lapsi kotiin.

Peakswoods on ollut yksi suosikkifirmoistani jo ennen hartsiharrastuksen aloittamista! Tällainen mötkö oli siispä ihan megaunelma. Joka syksy suren sitä, että en pysty osallistumaan Peakswoodsin Halloween-kampanjaan. Aina haluaisin, mutta en taloudellisesti vaan pysty. Nyt mun ei tarvitse surra enää peakswoodsittomuutta <33 Oon vieläpä todella positiivisesti yllättynyt siitä, miten kivalta näitä tuntuu käsitellä. Mulla on niin erikoiset tyttöhartsit (Lilika ja Varpu), että tuntuu hyvältä omistaa ihan normaali SD-tyttö. (Mä siis syvästi inhoan käsitellä tuota Lilikan Lillycatin lune-kroppaa XD Etenkin plum-kropan käsittelemisen jälkeen se tuntuu ihan karmeelta posettaa) Peakswoodsit tuntuu ihanalta kädessä ja näyttää jopa ihanammalta kuin uskalsin toivoa, joten sanomattakin selvää, että tätä firmaa mulle joskus tulevaisuudessa vielä lisää 🤍 vihreenä

Nori on hahmoltaan Ranin paras ystävä! Hänestä pitää ehdottomasti tehdä omaa postaustaan (taas) c': Noria olen vähän esitellyt täällä jo jossain yleisessä hahmopostauksessa, eli saattaa olla osalle tuttu kaveri jo ennestään!


Ja siel jo mennään C: Rani pölli villapaidan...

Nori tarttee vielä ainakin oman peruukkinsa!



Tällaisen peruukin kanssa saapui <3 Todella söpö


Mussukka <3


Esittelen tytön hahmoa myöhemmin paremmin c: Tässäpä tällainen nopsa saapumispostaus pienelle!

.:.*.'🤍:.🌙*.🌔'.:.💜*.🌟':.

2 kommenttia:

  1. Eikä miten ihana kaunotar sulle on saapunut😍 Niin kaunis❤️

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista