lauantai 9. elokuuta 2014

Otuksia

 Miten niin Blogger tuhosi laadun?
 
Heipähei taas kaikille.
Täällä minä taas olen postailemassa. Tällä kertaa ajattelin kertoa teille jotain tuosta ylläkin näkyvästä pikku otuksesta joka eilisessä kuvatarinassakin jo ehti vilahtaa.
Mutta hänestä myöhemmin - nyt on jo korkea aika vastata Japa-chanilta saamaani haasteeseen! Kiitos vaan haastamisesta ja anteeksi että vastaan tähän vähän myöhässä.
 
11 faktaa minusta ~
1. Tykkään haasteista. Olen alkanut tykätä faktojen keksimisestä ja kysymyksiin vastailusta.
 
2. Jos saan uuden kirjan, yritän aina epätoivoisesti etsiä sieltä kohtia joissa lempihahmoni esiintyy. Sitten petyn kun en löydä niitä ollenkaan / en löydä niitä tarpeeksi. :'D
 
3. Minulla on paha tapa elokuvaa katsoessa / kirjaa lukiessa kehitellä mielessäni omia juonenkäänteitä. Esimerkiksi jos joku mielestäni ihana hahmo kuolee, kehitän jonkun oman hahmoni pelastamaan tämän. Tämä on omasta mielestäni kovin ärsyttävää, koska jos joku muu puhuu jostain ns. 'pelastamastani' hahmosta menneessä aikamuodossa, minun tekee mieli heittää jotain seinään. :D
 
4. Annan ihan liian helposti anteeksi. Vihaan tätä piirrettä ihan liikaa. D: Vaikka minua kohdeltaisiin kuinka huonosti, annan miltei aina anteeksi. Erityisesti jos kyseessä on minulle tärkeä ihminen. Tiedän ettei minun kannattaisi antaa niin helposti kaikkea anteeksi.
 
5. Saatan moittia jotain biisiä isoon ääneen kavereilleni, mutta sitten kun menen kuuntelemaan sitä, tajuan että kyseessä onkin aivan ihana kappale. :'D Ew.
 
6. Haaveilen ihan liian monesta nukesta. Ei siinäkään vielä mitään ongelmaa, mutta kun nämä melkein kaikki ovat sold outteja tai limitedejä. x(
 
7. Muokkailen usein vanhoja kuviani uudelleen. Testaan aina miten monta erilaista versiota saan yhdestä kuvasta (ja aika montahan niistä saa). Näitä en kyllä yleensä julkaise missään.
 
8. Luotan ihmisiin liikaa. Toisin sanoen olen ihan liian hyväuskoinen. Ihan liian hyväuskoinen. Toisaalta näen että ei helvetti, ei minun kannata uskoa heitä, mutta uskonpa silti. AGH tahdon tämän piirteen pois minusta hetinyt.
 
9. Olin ennen tosi pitkävihainen, mutta se piirre on jotenkin... kadonnut? En jaksa vihata ihmisiä. Vaikka toisaalta osaa minun pitäisi vihata, en vaan pysty siihen. Olen liian helposti vietävissä (tai sitten olen vaan kiltti, hmm).
 
10. Kiroilen yleensä ihan liikaa, joskin olen pyrkinyt vähentämään sitä netissä.
 
11. Tykkään selailla puhelimestani vanhoja kuvia. Sieltä löytyy kaikenlaista mukavaa, joten saan aina hävetä itseni puolesta.... :'D


Japa-chanin kysymykset ~
1. Kuinka montaa blogia luet? - Luen tosi montaa blogia, en ole ikinä edes yrittänyt laskea niitä.
 
2. Mitä on oikealla puolellasi? - Pari mariskoolia, lamppu ja amigurumeja.
 
3. Entä vasemmalla? :D - Kännykkäni, kello, piirroksiani, Promarkereja...
 
4. Mitä sanoit viimeksi ja kenelle? - Taisin sanoa äidille "Joo". (Tästä kohdasta ette saa ikinä mitään hyödyllistä irti, lol.)
 
5. Kerro kolme positiivista asiaa itsestäsi - MITÄ EI oon erittäin huono siinä. Okei, yritetään!
1. Olen kuulemma luotettava. En yleensä ikinä puhu muiden asioita eteenpäin.
2. Olen semiluova (köhköh niin varmaan joo).
3. Tutustun ihmisiin helposti. (Onko se muka hyvä asia? :D)
 
6. Ja kolme negatiivistä asiaa itsestäsi - HAAA no tämä ei ole vaikeaa B3
1. Puhun aina ihan liikaa. Hnghgh kukaan ei ikinä jaksa kuunnella.
2. Mainitsin tämän jo aiemmin, mutta vihaan sitä piirrettä että annan helposti anteeksi enkä pysty vihaamaan tärkeitä ihmisiä vaikka siihen olisi syytä.
3. Olen tosi pikkutarkka. Huomaan kaikki kirjoitusvirheet (joskin teen niitä kokoajan itsekin) ja huomauttelen siitä ihmisille, vaikka tiedän heidän inhoavan sitä.
 
7. Ukgsdljf juali dfdp? - Niin mikä oli? :D
 
8. Mitä jos joutuisit vastaamaan tähän indonesiaksi? - Hyi, ei Indonesiaa. Kirottu maa, se aiheuttaa Monster High -nukeilleni liimaongelmia. :D Joten mikä tahansa muu kieli kelpaa, kiitos!
 
9. Grailisi/unelmanukkesi? - Menisi vuosi jos listaisin nämä kaikki, joten sanotaan lyhyesti että Shinku. Aina ja ikuisesti. <3
 
10. Mitä näet lähimmästä ikkunast? - Katon ja naapurin talon.
 
11. Mitä olet tehnyt kesällä? nwn - En mitään mainittavaa. Lahnannut kotona lähinnä. ^^'

Olen julma enkä haasta ketään.

Ja niin, sitten siihen mystiseen otukseen.
 
No mutta kukas se siinä? <3
Kuten varmaan jo tunnistittekin, kyseessä on Pullip Gothic & Lolita Yuki (Movie version). Olen haaveillut tästä neidistä kolmisen vuotta (ainakin kolme vuotta takaperin suunnittelin tässä blogissa tälle neidille hahmoa) ja nyt vihdoin sain pikkuiseni hankittua. Palvon äitiä joka antoi minun ostaa tämän, duh. ; - ; <3 Niin, ja pikkuinen on kymmenes nukkeni (ihan hetkeen en uusia saakaan, keh).
 
Mikäs tämän neidin nimi ja hahmo sitten on? Hahmo selvitkööt tarinassa, mutta kerrottakoon että tämä pikku muovihuora (anteeksi tämä kutsumanimi, se vaan on kovin sopiva tälle) tottelee nimeä Celiné.
 
----------------
 
Yritän postata ensiviikolla taas. Postaustahti jää syksyllä vähän hitaammaksi koska koulu alkoi torstaina. Paluu arkeen, jipii.... *huokaus* No, kyllä se siitä.
Näkyillään taas <3



24 kommenttia:

  1. omg. palvon tätä nukkemallia muutenkin. niin jumalainen ja kaikkea. palvon. sun on kyllä todellakin kannattanut odottaa se kolme vuotta <3

    VastaaPoista
  2. Saraaa ilkeä olet sait mulle yukikuumeen jääkaapissa ;___; mut Celiné on ihana pallero ♥u♥ Postaa pian joku kt missä neidistä selviää enemmän? nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MUAHAHA okei siis, anteeksi ja kiitos :'D ♥
      Juu postaan mahdollisimman pian ._.

      Poista
  3. Postasit taas, ihanaa <3
    Täytynee tässä varmaan pahoitella, etten ole pitkään aikaan kommentoinut, se on paha tapa. Aina kun luen näitä postauksia kommentit vaan jää jonnekin :c

    Noh, olen kuitenkin seurannut tätä blogia ja pidemmän päälle, ja tämä on ehdottomasti yksi lempiblogeistani! Rakastan kaikkia tämän tyyppisiä jännittäviä blogeja, joissa tarinat hahmoineen ja juonenkäänteineen jaksavat yllättää ja ilahduttaa. Sun nuket on kaikki ihanan omaperäisiä <3 ja onnittelut vielä uuden nuken johdosta :)

    Ja vielä näin lopuksi on pakko sanoa, että sun postaustahtis on ihan huikee :o <3 mua on aina vaivannu ne blogit, joissa tarinat jää tosi jännään kohtaan, ja seuraavaa postausta joutuu odottamaan pari kuukautta. Ymmärrän, että postaukseen ei aina löydy inspiraatiota, ja siksi ihmettelenkin miten sulta tulee tätä tekstiä näin tiheeseen tahtiin :D
    Jatka samaan malliin! Jään taas innolla odottelemaan seuraavaa postausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä, kiitos tosi paljon ;w; ♥ Tää kommentti merkitsi mulle tosi paljon, ihanaa tietää että pidät blogistani <3

      Poista
  4. Hehee, olet kai eka, joka ei vastannut kysymykseen siansaksaa eikä indonesiaksi :'D Ja awww, ihana Yukinen c:

    littledollplanet.blogspot.fi <-- älä kysy, miksi tungen tuon joka kommenttiin :'DD

    VastaaPoista
  5. Haastepostausten lukeminen on parasta aamupalansyöntiviihdykettä ehdottomasti. :D Kiitos siis että teit haastepostauksen, aamiaiseni pelastui!

    Hmm en tiedä, mikä sana voisi kuvailla mun reaktiota, kun viime postauksen tarinaa lukiessani huomasin lopussa, että joku täysin vieraan näköinen tyttö esiintyy siinä. Olin niin yllättynyt ja onnellinen samaan aikaan. :'D Mutta tosiaan, onnea ihan hirmuisesti uudesta jumalaisesta nukesta! <3 Celiné on kyllä kaikin puolin täydellinen, koska onhan sentään kysymys yhdestä maailman täydellisimmistä nukkemalleista ikinä. Nuo meikit ja stockit.. ah palvon.

    Mahtavaa että sait Celinén mukaan nukkeperheeseesi. Tiedän että sille on joku upea rooli tässä tarinassa luvassa, koska sun luovat ideat tuntien et koskaan jätä kylmäksi nukkejen rooleilla.
    Tietenkin edellistä tarinaa lukiessani ajattelin automaattisesti ekana, että tämä uusi tyttö olisi Tsukikon kadonnut sisko, mutta koska neidin nimeksi ei tullut Ami, niin tän ajatuksen voi kai nyt kumota. ^^' Ootan siis jo innolla, millainen rooli Celinéllä tässä tarinassa tulee olemaan <3 Ja odotan myös saavani nähdä (ja kuolata) paaaaljon kuvia hänestä. Ensi postausta odottelen siis jo innolla! >u<

    Ainiin, ja koska en ehtinyt edelliseen tarinaan kommentoida, niin sanottakoon näin lyhyesti, että sekin oli älyttömän upea <3 Sä se sitten osaat, senkin muokkaus- ja tarinanero!

    Ja koska kesäloma vetelee jo viimeisiään (vika päivä eii), niin mäkin haluan kiittää siitä kun oot jaksanut kommentoida niin ihania kommentteja mulle! >///< Sekä haluan vielä sanoa, että on ollut kiva kommentoida sun postauksiin, koska oon tainnut tässä kesän aikana päästä entistä paremmin sisälle tähän sun tarinaan ja nukkejen persooniin. :3 Sulla on yksinkertaisesti mahtava blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äewhh kiitoskiitos ;u; ♥♥
      Tällä neidillä on tärkeä rooli tässä tarinassa, sen tulet pian huomaamaan~

      Meh, tottakai olen kommentoinut.~
      Kiitos vielä kerran! /)//w//(\

      Poista
  6. Oooh toi eka kuva ja sen muokkaukset :o
    Onnea tosiaan uudesta nukesta, se on ihana ;o ♥ Celiné on ihana nimi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Nimen keksimisessä meni ikuisuus x)

      Poista
  7. Tykkäsin tästä postauksesta! Oli kiva lukea faktoja susta. :)
    Celiné on tosi kaunis nimi, joka sopi überkauniille nukelle todella hyvin. ♥

    VastaaPoista
  8. Toi eka kuva :D aika pelottava. Hienot muokkaukset, kunhan se ei ilmesty yöllä huoneeseeni :D Celiné on ihana nimi, sopii tolle ihan täydellisesti nwn <3 Ja toi nukkekin on aivan ihana *Q* paljo makso? :D Shinku on munkin ikuinen unelma uwu ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon ettei neiti ilmesty yöllä huoneeseesi :'D
      Voi kiitos <3 Hinnasta ei puhuta.~ Sanotaanko että tämä on se Mollamaniassa yli puoli vuotta kekkuloinut Yuki (selkeästikin neiti odotti siellä minua, hm, hm?). B3
      Shinkun on täydellisyyttä t. unelmoinut neljä vuotta ; - ;;

      Poista
    2. *Shinku. En näemmä osaa edes kirjoittaa enää x)

      Poista
  9. Minä ihan oikeasti haukoin henkeäni, kun huomasin sinun ostaneen Gothic Lolita Yukin! O___O
    Paljon onnea! Neiti on ihana. :3 Ja tuo eka kuva säikäytti minut. O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelut jos eka kuva säikäytti :--D
      Ja voi kiitos. ♥ Cel on tosiaan ihana /)(\

      Poista
    2. Ei se mitään! :D
      Odotan innolla suunnitelmiasi häntä varten. :3

      Poista
  10. Uiih, tää pikku rakkauspakkaus tuli ja söi mun sydämmen ; ___ ;
    GASH, noi meikit, vaatteet ja luomet ahh ; u ;
    PIAN LISÄÄ KUVIA KIITOS.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kiitos kiitos >//w//< ♥
      Kuvia tulee heti kun neitinen on saatu obitsutettua :3

      Poista