tiistai 5. toukokuuta 2020

Kysymyspostaus: Nukkejen vastaukset

Heippa kaikille!

Nyt olisi luvassa postaus, jonka kaltaista en ole tainnut koskaan tehdä. Muistan nähneeni tällaisia aikanaan blogimaailmassa, mutta nämä ovat niin ikään kadonneet ja siirtyneet hiljalleen instan puolelle. Pyysin Instagramissa ihmisiä esittämään kysymyksiä kuvatarinan nukeille. Tässä postauksessa nuket pääsevät ääneen ja vastailevat kysymyksiinne! Mulle ajatus tällaisen postauksen tekemisestä olisi vielä vuosi sitten ollut tosi epämiellyttävä, mutta nyt, kun kuvatarina on käynnissä, haluan kokeilla! Muistutuksena vielä, että kuvatarinan hahmoja ovat Agathe, Aurora, Irina, Eden, Faith ja Efraim. Kuvatarinassa ovat ehtineet esiintyä vain kolme ensimmäisenä mainittua, mutta worry not, kolme muuta pääsevät tarinaan ajallaan. 8)

Kiitoksia vielä kaikille, jotka lähettivät kysymyksiä instan puolella! ^^

Eiköhän päästetä nuket estradille!

* * *


No niin, nyt on kyselytuokion aika. Ensimmäisenä vuorossa ovat Aurora ja Agathe! Aloitetaan sinun kysymyksilläsi, Agathe. Kuvailisitko itseäsi kolmella sanalla?

Agathe: No, tuota noin... Väsynyt. Juuri nyt olen hyvin väsynyt. Riittääkö se?

Aurora: Tyhmä, se sinä olet. Tuossa oli vasta yksi sana.


Kröhöm, Aurora, tämä kysymys esitettiin Agathelle...

Aurora: Hän ei vastannut.

Agathe: Minä mietin vielä! Kaikki eivät ole yhtä nopeita kuin sinä! *hengähtää* Niin, tosiaan, ehkä minä olen hieman hidas. Eihän se ole huono asia? Eihän?


Aurora: On se silloin, kun pitää paeta, ja sinun pitää paeta varsin usein.

Agathe: *huokaa* Niin, ehkäpä. Aurora, mitä muuta minä olen?

Aurora: Puhelias. Ja utelias. Tosin siinä oli jo yksi sana liikaa. Kuvannee sinua.


Mennäänpä eteenpäin. Agathe, kuka on paras ystäväsi? Sinua kuvailtiin myös kauniiksi!

Agathe: Oi, apua, kehuja - miten herttaista! Kiitoksia! ❤

Aurora: Agathe. Se kysymys...

Agathe: Niin, aivan, tietysti! Eden. Minun paras ystäväni on Eden - ei pahalla, Aurora. Hän on aina ollut minun kanssani. Me olimme nuorempina aina yhdessä.


Entä mikä on parasta Edenissä?

Agathe: Hän on minulle ikuinen mysteeri. Olimme aina yhdessä, mutta hän tiesi enemmän minusta kuin minä hänestä. Hän kulki ihan omaan suuntaansa. Hänen itsenäisyytensä inspiroi minua. Eden on niin loputtoman kiehtova!


Sitten vähän vaikeampi kysymys. Agathe, mikä on pahin pelkosi?

Agathe: *huokaisee syvään* Tuntematon. Minusta tuntuu, että en ymmärrä mitään. Pelkään kamalasti kaikkea, mitä en tunne.

Aurora: Sinä kyllä pelkäät ihan kaikkea...

Agathe: Hei!



Entä vihaatko ketään nukkeporukassani? Tai pidätkö kenestäkään?

Agathe: Pidän kovasti lapsuudenystävistäni - kaikista heistä, vaikka he osaavatkin olla aikamoisen jääräpäisiä joskus. ^^'' En erityisemmin inhoa ketään, mutta Efraimiin ja Faithiin minun on näin jälkikäteen hieman vaikea suhtautua...

Aurora: Efraim ansaitsisi painua -



No niin, jatketaanpa! Agathe, kerrohan, mikä on sinulle tärkeintä elämässä. Entä kuka on sinulle kaikkein tärkein henkilö?

Agathe: Vapaus. Nautin siitä, että saan päättää itse siitä, mitä teen seuraavana aamuna. Arvostan vapauttani kaikkein eniten. Ja tärkein henkilö, hmm... *huokaisee* Minun on vastattava Eden, vaikka emme ole tavanneet vuosiin.

Kerropa sitten lempivärisi.

Agathe: Violetti. *naurahdus* Sen taitaa ehkä nähdä päällepäin.



Eiköhän mennä Auroraan. Ensimmäinen kysymys liittyykin Agatheen - onko hän sinusta joskus ärsyttävä?

Aurora: Ai joskus? *naurahdus* Suurimman osan ajasta.

Agathe: Hei?? ;-;

Aurora: Älä huoli, olet sinä ihan siedettävä.


Vähän aiheeseen liittyen: kuka jumaljoukostanne käy eniten hermoillesi?

Aurora: Ei millään pahalla, Agathe, mutta sinun energisyytesi lievästi sanoen koetteee minua aika ajoin.

Agathe: Mutta kun minulla on niin paljon asiaa ;-;



Hieman henkilökohtaisempi kysymys - millainen suhde sinulla on Irinaan?

Aurora: *punastuu* Onko tähän pakko vastata? Se ei... kuulu muille.


Agathe: Minäkin vastasin kaikkiin kysymyksiin. Nuo kaksi olivat kovin läheisiä, minä voin paljastaa sen verran! >:)

Aurora: Suu umpeen, Agathe, tämä on minun kysymykseni! Me... Minä ja Irina olimme läheisiä ystäviä. Tulimme hyvin toimeen keskenämme.


Entä oletko aina ollut näin itsenäinen, vai oletko vain kasvanut siihen?

Aurora: *tuijottaa pitkään* No, sanoisin, että vähän molempia. Eikö siihen yleensä nimenomaan kasveta? Häpeäkseni joudun kyllä myöntämään, että itsenäisyydessäni saattaa olla ehkä hieman traumaa taustalla. *värähdys* Mutta olen minä aina viihtynyt enemmän omissa oloissani.

Agathe: Sinä olet yksi pässi!! Et päästä ketään lähellesi, koska se muka suojelee sinua. Pyh, sanon minä. Aurora on vain sinnikäs pitämään kuorensa, mutta älkää huoliko, hän on sisältä kultainen ja pehmeä. ❤


Aurora: Jassoo, ja miten se ilmenee? Minäkin haluaisin tietää.

Agathe: Muistatko sen yhden kerran, kun nimesit nallekarhusi Irinaksi ja -

Aurora: *punaisena* HEI, sitä kaikkien ei tarvitse tietää!


Jättäkäämme Agathe ja Aurora toistaiseksi ja menkäämme eteenpäin! Seuraavat uhrimme vastailijamme ovatkin sitten Irina ja Eden. Irina, aloitamme sinusta. Täällä on kyselty, mahdatko sinä voida aivan hyvin.

Irina: *alkaa nauraa* Kuka sellaista kysyy? Minähän olen elämäni kunnossa. Voin erinomaisesti. Paljon paremmin kuin nuorempana, kiitos uuden elämäni.


Entä onko sinulla salaisuuksia?

Eden: On hänellä.

Irina: *hymähtää* Toki on. Kaikilla on.


Täällä joku tiedustelee myös, oletko mahdollisesti vähän synkkä.

Irina: *nauraa jälleen* Minähän olen varsin iloinen ihminen! En harrasta synkistelyä toisin kuin moni entinen ystäväni. Eden tässä voi vahvistaa, että minä olen mitä iloisin sielu.

Eden: *huokaisee* No, parhaimpina päivinäsi.

Irina: *tuhahtaa* Ja mitähän tuokin sitten tarkoittaa?


Krhm, Irina, kerrohan, kumpi ostaisi todennäköisemmin tarpeettoman vaatteen, sinä vai Aurora?

Irina: Mitään turhia vaateostoksia ei olekaan! Minä ostan mielelläni vaatteita. Kauneus tekee minut onnelliseksi! Aurora on sellainen kitupiikki.


Entä onko nimesi muuttunut? Kutsuttiinko sinua joskus jollain toisella nimellä?

Irina: *säpsähtää* Miten hitossa- *vetää henkeä* Kenenkään ei pitänyt saada tietää...

Eden: Ei hätää, ei hätää.

Irina: Minä olen Irina. Sillä selvä.

Eden: Ei tarvitse kiihtyä, Irina, tottahan toki sinä olet.


Oi, no, sinulle olisi kuitenkin vielä yksi kysymys. Missä tai miten sinä asut?

Irina: Minulla on oma asunto. Asun yksin. Itse asiassa se on varsin iso asunto.

Eden: Asut kenties yksin, mutta asunnossasi ramppaa jatkuvasti jos jonkinlaista sakkia. Et sinä oikein koskaan ole yksin.


Irina: Totta kyllä tuokin. Minä olen tarpeeksi ihana, jotta ihmiset käyvät aina luonani <3

Eden: ...taidamme molemmat tietää, ettei se nyt aivan niin mene, vaikka olethan sinä kyllä.


Nyt taitaakin olla jo Edenin vuoro. Kertoisitko hieman suhteistasi muihin?

Eden: Me olimme aina yhdessä - Agathe, Irina ja Aurora. Olimme tuskaisen läheisiä keskenämme, siihen oli vähän paha tulla väliin. Harmi, että vain Irinan kanssa olen tekemisissä näin myöhemmin.


Entä kehen voit luottaa eniten?

Eden: *naurahdus* Itseeni.

Irina: Ei tuo ole mikään vastaus. Me olemme Edenin kanssa oikein hyvissä väleissä nykyään!


Eden: Toki, mutta ei se vielä tarkoita, että luottaisin sinuun enemmän kuin itseeni.

Irina: Älä viitsi olla masentava. Kumpi meistä olikaan se synkistelijä?


Noh, eiköhän jatketa! Kerrohan, Eden, mikä on paras lapsuusmuistosi.

Eden: En mielelläni kaivelisi moisia, mutta kenties se, kun kerran juoksimme Agathen kanssa pellolle. Vartijat eivät ehtineet nähdä. Me vain juoksimme, piilouduimme ohrapeltoon ja nauroimme, kun vihneet kutittelivat poskiamme. Oli iltapäivä. Ja tavattoman kaunista...

Irina: Niin, jotkut meistä ovat myös sentimentaalisia.

Agathesta puheen ollen, mikä on mielestäsi parasta hänessä?

Eden: Hän on niin peittelemättä oma itsensä. Kultainen tyttö. Välitän siitä, että hän on pysynyt aitona.


Entäpä kenen kanssa vietät mieluiten aikaa? Mitä puuhailet vapaa-ajallasi?

Eden: Tämä onkin hankala kysymys.


Vastaa kivasti. Muuten lukijat saavat spoilereita kuvatarinasta. Emmehän me sitä haluaisi? 8)

Eden: Totta, totta... Sanotaanko vaikka, että minä tykkään olla ulkona. Katsella tähtitaivasta ja kuunnella tuulta. Eihän tämä vain paljasta mitään?

Ei, ei! Jatka vain.

Irina: Hän on varsin paljon minun kanssani!

Eden: Kyllä, vietämme aikaa yhdessä Irinan kanssa. Mutta myös erään toisen. Sitä en tosin taida saada sanoa tässä, enhän?


Oi, et vielä 8) Otetaanpa vielä kysymyksiä! Oletteko sinä ja Agathe sukua?

Eden: Emme toki. Me kasvoimme samassa paikassa, mutta emme ole biologista sukua toisillemme.

Onko teidän välillä sitten jotakin ystävyyttä syvempää...? 👀 Mitä tunnette toisianne kohtaan?

Eden: Minusta tuntuu, että tämä kysymys pitäisi varmaan esittää Agathelle. *hymähdys* Hän taitaisi osata vastata siihen paremmin.


Irina: No, minä voin puolestani sanoa, että olen varsin hämmentynyt, jos heillä ei joskus ole ollut jotakin meneillään. En tosin olisi siitä aivan niin varma juuri nyt.


Eden: *nauraa* Minäkin oikeastaan haluaisin tietää vastauksen tähän kysymykseen! Haluaisikohan joku valaista asiaa hieman?



Käännetään hetkeksi kameraa toisaalle. Mitä kysymykseen vastaa Agathe?

Agathe: *punastellen* M-minä... minä en leiki tätä leikkiä enää :(



No onpa tämä kerrassaan kummallista! Ehkä he kertovat meille vielä. Kerrohan sinä, Eden, vielä meille, mistä sinun ja Agathen samankaltainen ulkomuoto on peräisin, vai sattumaako se on?

Eden: Me olemme jumalattaria. Me kaksi ja Aurora noudatamme samaa väripalettia; me voisimme olla tiivistynyttä tähtipölyä. Jostain syystä Irina on aina ollut vähän synkempi.

Irina: Älähän nyt, ystäväiseni, en suinkaan aina! *hymähdys* Minä olen vain vähän muuttunut viimeaikoina.

Eden: Minä olen aina unohtaa sen, katselen sinua niin usein nykyään...


Mutta nyt onkin aika kääntää kamera kahteen viimeiseen vastaajaan, Faithiin ja Efraimiin. Naiset ensin, joten Faith, vastaahan, oletko sinäkin jumalatar.

Faith: Helpot kysymykset ensiksi, siis! :'D *naurahdus* Hienoa. En minä ole. En missään muotoa.


Efraim: Kenties yhtä kaunis kuin jumalatar.

Faith: Älä viitsi, tuollaiset tyhjät sanat eivät saa minua palaamaan luoksesi.


Parisuhdekränä sikseen, nyt vastataan kysymyksiin. Täällä joku vähän aiheeseen liittyen kyseleekin, miksi olet niin kaunis.

Faith: Voi, kiitoksia! <3 Niinkö tosiaan?


Sinua pyydettäisiin myös kertomaan joku salaisuus.

Faith: Minä olen yli kolmekymmentävuotias. *punastus*


Entä mikä boogi?

Faith: Nyt en aivan ymmärrä.

Mitä kuuluu, siis.

Faith: Ah, no, paremminkin voisi toki mennä. Minä olen viihtynyt omissa oloissani viimeaikoina. Olen tehnyt töitäni ja miettinyt valitettavan paljon menneitä. *huokaus* Kunpa olisi vielä jotakin, jota voisin tehdä.


Täällä halutaan myös tietää, kenen kanssa menisit mieluiten lomalle?

Faith: No voihan, kun minä en oikein lomaile. *huokaisee* Ehkä minä ottaisin kaikki tytöt mukaani ja veisin heidät jonnekin pitämään hauskaa kuten ennen vanhaan.


Efraim: Niin varmasti. *tuhahtaa* Entä minä?

Faith: Älä luulekaan, murunen.


Ja sitten Efraimiin. Kuka muista nukeista miellyttää eniten silmää? ;)

Efraim: Eikö minun ole vähän laitonta vastata tällaiseen? Olen käytännössä katsoen ollut suurimman osan huoltaja.

Faith: Ihan niin kuin sellainen seikka sinua estelisi...


Efraim: Vastaan silti sinut, Faith. Meidän avioliittomme oli kaunista aikaa.

Faith: Meillä on hivenen eriävät näkemykset kauneudesta.


Vastaapa sitten, kuka jumalattarista on henkilökohtainen suosikkisi?

Efraim: *hymyilee* Eden. Hän on kirkkain kaikista.

Faith: Päästäkää minut jo pois täältä...



Mennäänpä sitten ulkonäköösi. Mistä olet perinyt jumalaiset kasvonpiirteesi? Entä olisiko sinulla antaa hiustenhoitovinkkejä? Hiuksiasi kehutaan kuohkeiksi :')

Efraim: Ulkonäkö ei ole minulle olennainen seikka. Peseydyn päivittäin ja pidän huolta perusterveydestäni, ei sen kummempaa. Vähän tylsää kenties vastata näin, mutta ulkomuotoni on mitä ilmeisimminkin tulosta vanhempieni intiimistä suhteesta, joka -

Faith: Mitä hittoa, mies? :'D Eivätköhän ihmiset ymmärrä biologiaa!



No, Efraim, mitenkäs nuo sinun harrastuksesi? Löytyykö sellaisia?

Efraim: Minulla ei oikein ole aikaa millekään ylimääräiselle.


Haluaisitko valaista hieman suhdettasi muihin näiden kysymyksen vastaajiin?

Efraim: En oikeastaan.

Faith: Se oli retorinen kysymys. *huokaisee*


Efraim: No, Faith ja minä olimme kerran naimisissa. Se selittänee itse itsensä.

Faith: Ei todellakaan selitä. Minä olin se, joka lähti.

Efraim: Toki olit. Minä en tuollaista naista olisi pois päästänyt. *rykäisee kurkkuaan* Mutta, vastatakseni kysymykseen - minun suhteeni muihin tyttöihin on täysin ammatillinen. Olen ollut heidän huoltajansa asemassa. Käytännössä katsoen olen kasvattanut heidät. He ovat meille - minulle ja Faithille - kuin omia lapsia.


Faith: *pyöräyttää silmiään* Kunpa olisin nähnyt hänen kerrankin osoittavan jotakin aitoa näitä tyttöjä kohtaan...


Joku haluaisi myös tietää, millaisia bisneksiä sinulla on meneillään?

Efraim: Vai ihan bisneksiä? *naurahtaa* Minä olen kiireinen tohtori, eikä minulla ole juuri muille "bisneksille" aikaa kuin työlleni. Olen jokseenkin omistautunut.

Faith: Niin totta vie olet...


Olisi vielä yhteinen kysymys. Vastatkaahan, oletteko oikeasti jumalia.

Irina: Miten röyhkeä kysymys! En suostu vastaamaan. *tuhahtaa*

Eden: Tokihan me olemme.


Agathe: Mutta meillä ei ole mitään varmuutta mistään...

Aurora: Se, Agathe, että sinulla ei ole varmuutta mistään, ei vielä varsinaisesti riitä todistamaan yhtään mitään.


Varsin kryptistä. Ota tästä nyt selvää! Nyt lienee kuitenkin aika lopetella. Lukijat näkevät teitä seuraavan kerran kuvatarinassa! Sanokaapa kaikki heippa!

Faith: Näkemiin! Toivotan kaikille lämmintä kevättä, muistakaa pysyä terveinä! <3


Efraim: Minun vastaanotollani on aina tilaa, jos ei pysy!

Faith: Sinä pilaat tämän homman nyt...


Eden: Nähdään, ystäväiset! ^^ Muistakaa juoda paljon vettä ja pitää huolta itsestänne!


Irina: Hei hei! *hymähdys* Muistelkaa minua lämmöllä.

Eden: Saat sen kuulostamaan siltä, että olisit kuollut...


Agathe: Heippa kaikille! ❤ Kiitoksia kaikista kysymyksistä! :>


Aurora: Moikka vain, muistakaa pitää huolta toisistanne!

* * *

Kiitoksia kaikille, jotka lukivat tänne saakka! 💛 Hyvää viikonjatkoa ^^



10 kommenttia:

  1. Tätä oli miellyttävä lukea!
    Tykkäsin erityisesti siitä, miten olit hoitanut kyselyosuuden ;)!

    Tässä sai hyvin kiinni kaikkien eroavista luonteista ja suhteista toisiinsa, joten kyseinen postaus oli ehdottomasti plussaa ja tuli hyvään väliin kuvatarinaa ajatellen!

    Ehkä nyt lueskelenkin tarinaa aivan uusin silmin jatkossa!

    Hyvää viikonjatkoa sinnekin ^^ ootan taas innolla, että saan perehtyä nukkeihis lisää 8-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos paljon! ^^ 💛 Vähän halusinkin tästä sellaisen sneak peekin mun kuvatarinoihin 8)

      Poista
  2. Aivan ihana postaus �� tässä herää paljo kysymyksiä kuvatarinasta! Faithin ja efraimin riitely on niin huvittavaa �� oon yllätynyt faithin iästä ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis! <3 Jeppis, Faith ja Efi on tän tarinan aikuiset!

      Poista
  3. Siis kysymyspostaukset on ollut aina mun lemppareita ihmisten blogeissa!
    Näissä näkyy tosi hyvin nukkejen luonteenpiirteitä, älyttömän mielenkiintoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiitoksia! <3 Mäkin tykkään suuresti lukea niitä aina!

      Poista
  4. Hehee nautin niin kun nuket kommentoi toisiaan ja ilmapiirissä on huumoria! :D Kysymyspostaukset on parhaita!

    Edenistä tuli mun lemppari, se on niin sulonen! (◕︵◕) Ootan nyt entistä innokkaammin kuvatarinan tulevia osia!!

    Ihanaa kevättä sulle! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitoksia, Oona! Kiva kuulla <3

      Sulle myös 💛💛

      Poista
  5. Uuu tykkään tästä kovasti! Kaikkien persoonat tulee niin ihanasti esille kun koko porukka on koottu yhteen tätä varten! ^^ Ois kiva tietää kaikkien nukkejen hahmoista tällasia piirteitä, jotenkin tuntuu et se muokkaa tosi paljon sitä yleistä mielikuvaa mikä niiden kuvista huokuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! <3 Musta oli kivaa tehdä tätä, joten voisin kuvitella ottavani uusiksi jossain kohtaa!

      Poista