perjantai 8. toukokuuta 2020

You can't step into same river twice

Heimoi!

Kävin tänään kuvaamassa paikassa, jossa en oo koskaan aiemmin kuvannut :> Kunnia siitä kuuluu rakkaalle äidilleni! Joten, storytime: äitini oli toissapäivänä ystävänsä kanssa lenkillä ja päätyi siinä kulkemaan reittiä, jota ei ollut koskaan aiemmin kulkenut. (Amazing tämän kokoisessa kylässä :'D Varsinkin, kun me äidin kanssa käymme aina ihan kaikkialla...) Äiti löysi sieltä kivan jokipätkän ja totesi heti, että Sara täytyy tuoda tänne huomenna!

Äiti piti joen yllätyksenä ja lähti vaan viemään mua viattomasti uuteen paikkaan. Tulimme sitten joelle ja saatoin ehkä hieman riemastua tällaisesta yllätyksestä :> Olen jo tosi pitkään puhellut äidille siitä, että olisi kivaa, jos lähellä olisi joku joki, jossa kuvailla. Kaikki joet ovat olleet tosi pitkien matkojen päässä, ja ajokortittomana minun on ollut vähän hankala niille rämpiä. Mutta nyt! Tämä on varsin lähellä kotiani ja pääsen sinne aika kivuttomasti <3 Äää! Äiti on paras ihminen, ei mulla muuta <3

Tänään kävin sitten korkkaamassa uuden kuvauspaikkani! VESIKUVAAMINEN ON IHAN KAMALAN VAIKEAA aaaa :DDD Olen aina tiennyt sen, siksi en ole juuri sitä tehnyt. Se on ihan mielettömän kuumottavaa. Olen vain tyytynyt ihailemaan muiden ihania vesikuvia uskaltamatta itse uittaa yhtään mitään, mutta nyt päätin, että mennään full in! Kanga pääsi kanssani vähän kastautumaan! Ei vielä kastuttu niin paljon kuin vesikuvilta toivoisin, mutta vielähän me ehditään, heh. Kesän lopussa lupaan olla tosi pro vesikuvaaja! 8)

Aloitellaan kumminkin näillä tänään räpsityillä kuvilla! Vaikeudesta huolimatta mulla ja Kangalla oli oikein hyvä hetki ^^

* * *































* * *

Kiitoksia katselusta! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti