torstai 11. kesäkuuta 2020

Hyljeksittyjen luokkakokous



Sarvet on tehnyt taitava @niinas_art_dolls ! Mona tässä vain mallailee niitä, ne eivät ole hänen 8) Niiden omistajasta saatte sitten huomattavasti myöhemmin infoa... c:

Möi :>

Otsikosta päätellen nyt tulisi kauhea kasa kuvia sellaisesta sakista, jota näkyy jopa mun postaustahdin huomioon ottaen ihan liian vähän täällä blogissa ja Instagramissa. Puolustuksekseni sanon, että 49 nuken kanssa sitä ei vaan mitenkään voi kuvata jokaista joka viikko tai edes kuukausi... :'D

Pitkä postaus edessä siis! Oon vaan kuvannut ja kuvannut nyt, kun kelit ovat olleet ystävällisiä. Kukkakuvia on tässä muuten ihan kauhean monta! Ja jotta varmasti kyllästyisitte, otan niitä kokoajan lisää 8)

* * *

Unien taa

Sade, Pullip Shinku 2006











Joku kaunis ilta vaan totesin, että Sadehan on ihan täydellinen valinta tuonne takapihan lemmikkien joukkoon. Nuo kukat vilkkuvat paljon muissakin tämän postauksen kuvissa. Sade on suurin grailini koskaan, ja näitä kuvia ottaessa muistin sen taas selkeästi ;__; <3 Tärkeä pieni. Olen niin onnellinen, että se on juuri minun nukkeni.

* * *

A moment alone

Memoria, Dal Tina







Oon ihan hirveän huono kuvaamaan Daleja??? :'DD Eikä siis edes teknisesti, vaan pikemminkin niin, etten saa ikinä aikaiseksi. Olen ollut vähän Dal-tauolla jo... aika monta vuotta? Liian monta? Ääh, yritän tehdä asialle jotain, mutta fokusoin liikaa niiden saamaan vähäiseen huomioon ja siihen, miten vaikeita kuvattavia ne ovat. En ois Memoriaakaan rahaannut kameran eteen ilman @volkabratin patistusta, kiitos hälle siitä!

Olen kyllä silti sitä mieltä, että minulla on kaikkein kivoimmat Dalit uwu Eli heihin olen kyllä hyvin tyytyväinen.

* * *

Punk is not dead

Lazaro, Taeyang Horizon







Rakas?? ;-; ❤

Jo ihan nukkeiluni alkuaikoina halusin Horizonin, jolla olisi ihan magentat silmät. Nyt sitten vihdoin repäisin omalleni moiset ja johan helpotti bondausongelmien kanssa! Vanha peruukki paljastui myös varsin käyttökelpoiseksi stailailun jälkeen. Pienestä se on kiinni! Pääsee taas Laz pienikin useammin kameran eteen :'>

* * *

The streets are calling

Absynthe, Taeyang Valko










Enpä olekaan koskaan kuvannut keskustassa, vaikka olen pitkään sitä suunnitellut! En siis pelkää ihmismassoja ja nukkejen kanssa kulkemista julkisella paikalla, it's not that. Mulla on vaan niin eteerinen ja luonnonläheinen maku nukkejen ja nukkekuvien suhteen, että olisi tuntunut hassulta kuvata jotain kaupungissa, vaikka idea on mielessä pyörinytkin. (Mähän siis kirjoitan tarinanikin aina metsämaisemiin tai vanhanaikaisiin kyliin sun muihin kuningaskuntiin. Harvoin mulla ihan nykykaupunkeja yhtään missään on. Höh, pitäisi olla!)

@infinite_duskin kaupunkikuvan ja uuden nahkatakin inspiroimana suuntasinkin sitten eräänä iltana ihan heti idean iskiessä keskustaan tän raggaripoitsun kanssa. Oon näihin tyytyväinen!

* * *

Kukkaakin kauniimpi

Misae, Pullip full custom












Samana iltana räpsin nämä kuin nuo Absynthen ja Lazaronkin kuvat. Kinda vaan suutuin Misaelle. Se on kehdannut olla hyllyssä näinkin kauan kertomatta, miten upea se oikeasti on? :'D Kamala tyttö.

Ei vaan, vaatteet tekevät ihmeitä. Uusi valkea asu nosti inspiä tähänkin tyttöseen. Misae on kyllä ihan objektiivisesti katsoen yksi kauneimmista nukeistani.

* * *

Kaksi kukkaa

Laverna, Dal Vendettina
Amalthea, Dal Natalie












Kukkakuvat jatkuu! Otan niitä paljon vielä, kun kukkia on. Tämä kaksikko menee myös kategoriaan "Lisää rakkautta Saran Daleille, kiitos". Onneksi tämä postaus onkin nyt aivan täynnä Daleja.

* * *

Where's my home?

Agathe, Pullip Jaldet













Halusin itse asiassa muokata nämä kuvat ennen tänne laittamista, mutta en jaksanut ,__, No, menköön tällaisina. Olen jotenkin ollut siinä uskossa, että olen kuvannut Agathea paljonkin viimeaikoina. No joo, olenhan minä, mutta kuvatarinaan :'D Joten vähän jotakin muutakin mun lempitytöstäni taas. Agathe on kyllä aika lellikki...

* * *

Rakkaudeton

Lindri, Taeyang Nosferatu





Olen sanonut tämän ennenkin, mutta Lindristä on aika paha parantaa. Se vaan on mun ultimaatti lemppari-Taeyang. (Oona, sun Korppia ei nyt sitten lasketa, heh) Nosferatu on mallina sellainen, että täydellisempää en voisi kuvitella. Siinä on kaikki mun estetiikat. (Eli se on kalpea ja dramaattinen, that's it, siinä mun ihmismakuni tiivistettynä)

Lindri on kyllä hahmonakin mulle rakas, vaikka vähän vanha hahmo jo onkin. Joskus jään vaan tuijottelemaan sitä. Niinköhän oon ikinä yli tästä nukesta?

* * *

Sweet dreams are made of this

Rory, Dal Icarus














...ette välttyneet kukilta edes tässä shootissa 8)

Tästä tuli nyt vähän tällainen Dal-manifesti. Ehkä ihan hyvä niin. Rorynen on muuten mun suosikki-Dal ikinä. Siinä taas ne mun samat estetiikat, jotka jo Lindrin kohdalle todettiin toimiviksi. Niinpä niin.

* * *

Kiitos, kun luitte! ❤ Muutama kuva jäi vielä seuraavaan pitkään kuvapostaukseen. (Esim. Efraim, jonka kuvat pitäisi muokkailla ihan kunnolla. Mutta Efraim on niin kamala hahmo, että ei se mitään oikeuksia muutenkaan ansaitse.) See you there, muistakaa juoda vettä nyt, kun on lämmin!

6 kommenttia:

  1. Nyt täytyy kyllä häpeäkseni myöntää, että en edes muistanut sun omistavan osaa näistä nukeista!
    Kiitos siis mielenvirkistyksestä XD

    Kukkakuviin ei ehkä kyllästy koskaan, mäkin oon ottanut niitä tän kesän aikana jo lukemattomia määriä. Luonto on nyt kyllä kauneimmillaan!

    Nautihan kesäpäivistä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kauheasti! <3 Kukkakuvia täytyy tosiaan vielä räpsiä, kun kukat ovat kauneimmassa loistossaan. Ja siis jeps, osaa nukeista tulee tosiaan kuvailtua hivenen harvemmin, siksipä tällainen muistutuspostaus :'D

      Poista
  2. Sun dalit on vaan parhaita! *-* En kestä kuinka kaunis Rory on näissä kuvissa! Lazaro ja Misae on niin nättejä kans, ja tietty Lindri sekä Sade ja noh.. jokainen pallero. <3
    Ihanan erilaisia kuvauspaikkoja ja taustoja, vaikka kukkakuvia paljolti onkin! Mun mielestä kukkien ylistämises ei oo kyl mitään väärää :c
    Lisää rakkautta Saran daleille kiitos, todellakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hii kiitos kovasti! 💛 Dalit tosiaan tarvii enemmän arvostusta :<

      Poista
  3. mäkään ennyt kyllä muistanu että sulla on esim misae :D misae on sairaan nätti nukke ihana nähdä kuvia siitä!oon samaa mieltä edellisten kanssa että sulla on hienoja daleja tykkään varsinkin rorysta ja amaltheasta ❤❤ tiedätkö mistä ssaisi dal icarusta? D: oon ettiny kauan. nii et jos joskus rorya myyt nii voitko ilmottaa myös täällä blogissa? mulla ei oo omaa blogger tiliä vielä... onko blogin luominen bloggerissa helppoa? sori paljonksyymyksiä mutta en ole koskaan luonut blogia ja olisi kiva jos osaisit neuvoa onko blogger helppo käyttää. mutta siis ihana postaus:) rory on mun lempinukke sulta ❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti kommentista! <3 Misaeta tosiaan kuvaan aivan hirveän harvoin (eikä sille ole siis edes mitään syytä, harvoin vaan muistan...). Dal Icaruksesta en oikein osaa sanoa. Aika harvoin olen nähnyt sitä myytävänä missään, mutta kannattaa tsekkailla aktiivisesti esim. Toria ja Huuto.nettiä. Myös FB-kirppikset ovat käteviä, niistä saattaa usein bongata nukkeja hyvällä hinnalla. Onnea etsintään! Ja siis en myy nukkejani ollenkaan ^^

      Niin ja siis Blogger on suht helppokäyttöinen! Jos ilmenee jotain konkreettista, johon tahtoisi apua, mun puoleen saa aina kääntyä joko täällä kommenttikentässä tai jossain muussa somessa, jos sellaisia sattuu olemaan. Bloggailun iloa!

      Poista