perjantai 11. syyskuuta 2020

Hulttiopoika

 






 Moikka kaikille!

Mulle tuli 7.9. uusi poju :> Tapauksen nimi on Bastien ja hän on malliltaan Taeyang Alfred! Ihan puhtaasti tein kyllä heräteostoksen hänen kanssaan, mutta en kadu mitään :'D Alfred on ollut mulle selkeästi sellainen malli, jonka olen aina halunnut, mutta jota en ole saanut hankituksi. Parhaalla ystävälläni on ollut kyseinen malli jo monta vuotta, ja vaikka hän ei aktiivisesti Pullipiensa kanssa touhuilekaan, olen ihastuksissani hiplaillut hänen herraansa tässä vuosien varrella.

Pojalle jäi tuo Another Kingin peruukki ihan puolivahingossa päähän, ja nyt tuntuu sitten siltä, etten tahdo enää ottaa sitä pois x) Pojan "virallinen" peruukkikin tuli postissa, mutta se saa luvan mennä jollekulle toiselle joskus. Kikkarapäähän tästä sitten tuli. (Siitä tulee tosi paljon mun lempi-OC mieleen mut olkoon nyt sitten saman näköinen, möh)

Bastienin olisi tarkoitus tulla erääseen, öh, sanotaan vaikka että multitaiteelliseen projektiin, joka liittyy tuleviin nukkesuunnitelmiini. Mitään kuvatarinaa tai pitkää proosaprojektia siitä ei ole tulossa, enemmänkin eräänlainen visuaalinen näkemys vain. Konseptilla on jo ihan nimikin, mutta en kerro sitä vielä, koska se paljastaisi heti tulevien nukkesuunnitelmien mallit :''D

Joka tapauksessa Bastien on rikkaan perheen poika isossa kaupungissa tuhlaamassa perheensä omaisuutta kaikkiin enemmän ja vähemmän laillisiin huveihin. (Ikävä kyllä useammin ehkä niihin vähän vähemmän laillisiin...) Mielikuvissani Basse on vaan käytännössä ihan rappiolla :'D Hällä on kihlattu, jota hän ei rakasta sekä kaksoisveli, joka on menehtynyt. Molemmat ihmissuhteet ovat jokseenkin olennaisia. ^^ Lisää tosiaan kuulette vähän myöhemmin!





Äiti äiti mä oon rakastunut D:

Jepsistä, tällainen herra muutti luokseni! Vähän erilainen tapaus tällä kertaa. Rappiopojasta tulette kuulemaan vielä paljon tässä syksyn aikana ^^ 

Heipsun!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti