lauantai 5. syyskuuta 2020

Vielä riittää kesäkuvia


Heipsun!

Tajusin tässä, että mullahan on joskus tuossa kesällä otettuja Agathe-kuvia vielä jakamatta!! Kääksis! Siispä äkkiä väkertämään tällaista touhupostausta





Agathe on niin muru!! ;-; Musta tuntuu, että melkein jokainen mun nukke on parhaimmillaan tuossa Stican stock-mekossa. Kannatti haaveilla siitä kaikki nämä vuodet, se on vaan ihan paras stock-vaate! 🖤

Agathe menee varmaan mun "top 10 lempparistailaukset" -listalle omista nukeistani. Se on vaan jotenkin niin vahvasti oman tuntuinen nukke mulle <3



Muutama pienokainen <3 Oon ollut ihan kehno kuvaamaan Daleja ja Byuleja tässä edellisinä... öö, vuosina? :'D Kyllä tässä varmaan on jo vuosia ehtinyt mennä. Huhhuh. Nyt, kun Nonalla on obitsu, uskon, että kyllä tämä into tästä vielä nousee.


Edgy Lirppa 👀

Lir on kyllä siitä surullinen tapaus, että kuvaan sitä aivan liian vähän siihen nähden, miten paljon pidän siitä. Oon vähän neglectannut näitä mun pienempiä miekkosia tässä, mutta se on ehkä ihan oikeutettua, koska mulla oli tooosi monen vuoden Isul-putki tuossa juuri :'D Lir vaan osui juuri siihen kauden loppuun, joten mulla on siitä ihan naurettavan vähän kuvia. Äh äh. Joka tapauksessa Lirppa on tärkeä.


Ja sitten vielä Lir vibailemassa ikkunalaudallani! (Arvatkaa tuleeko nukeistani pian virallisia ikkunalautahengailijoita?)

Kiitos katselusta ja mainiota syyskuuta kaikille! 🧡 Mähän olen tunnetusti jo ihan Halloween-täpinöissäni täällä, hihii 8)

2 kommenttia:

  1. siis apua agathe on IHANA!! jotenkin tuo asu tuo sen piirteit esille ihan eri taval, vautsi! en ookkaan hetkeen kommentoinu sulle mutta oon tietty lukenu kaikki postaukset läpi ❤ onnea muuton kanssa ja uuden koulun myös! toivottavasti sulla on lämmin ja nukkejen täyteinen syksy ❤

    -a

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hurjasti kiitoksia! <3 Hyvää syksyä sullekin!

      Poista