torstai 17. helmikuuta 2022

Metsässä kaikuu

 Moimoi!

Pääsin tekeen sellaisen kuvausreissun, josta oon haaveillut KAUAN <3 Oon niin pitkään halunnut päästä äidillä ollessani yhteen tiettyyn metsään (/sen laitamille) kuvailemaan, mutta sää ja aika eivät ole koskaan matchanneet. Ehdin jo kuvitella, etten tänä talvena pääsisi ottamaan näitä kuvia, mutta oon positiivisesti yllättynyt et oikeesti ehdin tuonne tänä talvena viel <3 (Varsinkin nyt, kun tää viikko on ollut niin loskainen)

Tää reissu oli kyllä puhdasta serotoniinia! Möngin siel vyötärööni myöten lumessa ja vaan hyrisin onnesta 🤍 Talvinen ja aurinkoinen pakkaspäivä on kaikkeni

______________


































🤍   🤍   🤍

Kiitos katselusta!

2 kommenttia:

  1. Nää on niin upeita!!! <3
    Niin nätti pakkasvalo ja värimaailma, ah.
    Nyt on kyllä ihan järkyttävästi tuota lunta, lyhyenä ihmisenä uppoan hankeen aivan liian syvälle kuvatessani, ei voi kameraakaan pitää kaulassa kun se hipoo lunta :D
    Mutta ihanaa että on kunnon talvi, inspiroi ainakin mua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah kiitos kauheesti <3 Voi kauhee, ymmärrän tuskan x) Lunta on ollut kyllä ihan hirveesti, ite oon pitkä mutta sitä on mullekin jo paljon :'D Mutta nimenomaan inspaa kauheesti, tosi kiva kuulla että suakin!

      Poista