keskiviikko 23. helmikuuta 2022

Nukkehankintojen taustalla (osa 3)

 Näitä jälleen! Eli miksi olen minkäkin nuken aikanaan hankkinut.


* * *


Isul Romantic King

Tätä nukkea olin pohdiskellut/etsinyt jo jonkin aikaa, kun sitä tarjottiin mulle blogin kommenttikentässä! Ihanaa! Sitä kautta sen sitten ostin.

Musta tuntuu, että Adan Chinook oli mun perimmäinen syy rakastua tähän nukkeen. Isulit on niin ihania ja ne oli joskus ihan mun lemppareita tässä harrastuksessa. Romantic Kingissä iski sen kulmat, vähän muita Isuleita tummempi värimaailma meikissä ja tuo röyhelöinen asu. (Se viittasysteemi on tosiaan mun lempiasia koskaan ikinä)


Pullip Suigintou

No siis kaikki vanhat Rozen Maidenit puhuttelee! Muistan kun joskus 9-vuotiaana olin äidille sillee "mä haluaisin kuvata täällä sitä tummapukuista Pullipia" kun oltiin hautausmaalla :''D Suigintousta oli mun ja äidin vanhoissa puhelimissa sellaset tietokoneen ruudusta otetut kuvat <3 Oli siis yksiä mun selkeitä ekoja suosikkinukkeja!

Veikkaan, että Suigintou iski mulle erityisesti, koska sillä on tummempi värimaailma :'D (Tuolloin en ollut vielä itse Rozen Maiden -sarjaan perehtynyt)


Taeyang Nosferatu

Minun rakas <3 Nosferatu on paras nukke. He's perfect. Punaset huulet, vampyyriestetiikka, kalpea iho ja tarpeeks volyymia silmissä. Yksi mun suosikkimalleista ihan kaikista malleista koskaan, Nosferatusta on paha parantaa. Lindri pieni on kyllä mun ikisuosikki.


Isul Midnight Deja Vu

Deja Vu on mulle niinku yks The Nukkemalleista, se ja Nosferatu on varmaan mun suosikkimallit kaikista malleista koskaan. Tää puhtaan tumma ja persoonallinen meikki puree muhun, ja nautin suuresti myös nuken stockeista. Kokosininen värimaailma on tosi ihastuttava. Also ootteko koskaan ajatellu miten ihanat noi kulmat on, siis ei millää muulla mallilla oo tommosia aahhhh

Mikään Isul ei kyllä koskaan tuu voittaan mulle Mercurya! 


Taeyang Horizon

Punkvibat ja ylipäätään vähän muista Taeista poikkeava nassu iski kovaa! Tällä on mahtavat stock-kuteet myös


Isul Helios

Isul-kuume oli eternal ja hän oli tarjolla. Harmistun kun en saanut tän nuken stockeja :( Ne ottaisin myös mielelläni. Mut Helioksessa nappaa erityisesti sen hurjat kulmat, nää on niin villit ja kivat! Sillä on kans mainiot eyelinerit ja pidän sen kalpeasta ihosta. Niin nätti poju.

Mulla oli ihan selkeä visio stailata tää malli siniseks! Sekin motivoi hankkimaan. Hankin nuken aina helpommin, jos mulla on sille ulkonäkö mielessä.


Pullip Jaldet

Inhosin sitä sillon ku se julkastiin, mutta opin pitämään hyvin pian sen jälkeen. Tää Jaldet muutti mun käsityksen tästä nukesta ihan täysin! Jaldetilla on ehkä upein silmämeikki koskaan, ja nykyään pidän myös noista hurjista kulmista, joita aikanaan vihasin. Onpahan ainakin asennetta. Luomivärit ja silmämeikki on vaan yksinkertasesti upean sävyiset, rakastan.


Pullip Neo Angelique

Nostalgianukke <3 Oli yksiä ekoja Pullipeja, joita blogeissa ihastelin. En ois varmaan hankkinut tätä mallia itselle, ellei Roni ois halunnut tätä mulle myydä <: Oli kyllä ihanaa adoptoida neitonen tänne, Eden on niin nätti kokosinisessä lookissaan


Pullip Prupate

Mun on pakko tunnustaa, että ostin tän nuken puhtaasti sen stockien takia :D Ne on yhdet mun suosikeista! Mutta en halunnu luopua itse nukesta, se on söpsy ja sit tosiaan Auroran hahmo tapahtui.


Pullip Bloody Red Hood

Parhaat stockit parhaat stockit

Mutta pidän kauheasti myös itse nukesta. Tän voi stailata melkeinpä miten vain, eikä ikinä mene pieleen. Yks kivoimmista ja monipuolisimmista malleista. Tiiän niin monta ihanaa BRH:ta!


Taeyang Sol

Mä en ois varmaan koskaan rakastunut tähän nukkeen ilman yhtä tiettyä Solia instassa, mutta ikäväkseni kyseinen käyttäjä ei taida olla enää olemassa D':

Mut apua aaaaaa Sol on Taejen aateliaa, rakastan sitä ihan hemmetisti. Sen nassussa toimii kaikki, ja siis oon nähnyt niin monia upeita Soleja että itkettää. (Erityinen mention Oonan Awanille, jessus apua, rakas takkutukka) Siis Sol on yksi sellainen malli, jota voisin omistaa useemman koska kohtuus on yliarvostettua, pus


Pullip Kirakishou

Tarviiko mun perustella

Se on täydellinen. Se on mun lempi-Pullip stock-kunnossaan. Kokovalkea ulkonäkö yhdistettynä keltasiin silmiin vaan toimii. Se on vaan niin hurjan kaunis. Jotenkin tykkään kans siitä, millaisia valkoisen sävyjä tässä nukessa on, ne taittaa vähän eri lailla eri valaistuksissa.


Taeyang Sebastian Private Teacher

Sebut on hyviä Taeja! Hän oli halvalla tarjolla joten tartuin tilaisuuteen. Sebastianeilla on kivat meikit, siinä ollaan yksinkertasin elein saatu tosi toimiva kokonaisuus aikaan. Noi kulmat <3

Tällä nukella on kans parhaat stockit, ahh. Ottasin 6 kpl lisää noita, tack


Pullip Wilhelmina

Yks mun lempimalleista, mutta prokrastinoin sitä, koska uskoin vahvasti, että olin jo nähnyt kaikki kivoimmat Wilhelminat enkä siis tarvinnut omaa :/ Sit Valve päätti sanoa mulle moi, ja no, se oli heti mun päässä Wilhelmina. Mad Hatteriakin harkitsin, mut nope, tää sen piti olla. Olin haaveillut jo yli vuoden vihreätukkasesta Wilhelminasta siihen mennessä, joten oli kiva saada vihdoin selkeä design päähän! Valve on mun lemppari design mun nukeissa Lindrin ohella.


Pullip Suiseiseki

Kaikki Rozen Maiden -Pullipit on täydellisiä ja halusin ne kaikki <3 Siinäpä se


Taeyang Natsume


(Also Will oli ehkä ihanimpia ihmisiä blogiyhteisössä <3) Mutta siis jeps, hänen Nathanielinsa oli se, joka sai mut rakastumaan tähän malliin. Jotenkin vuosien varrella rakastuin sit vaan lisää, kun näin yhä useampia versioita tästä mallista. Natsume on ihanan utuinen ja monipuolinen malli. Tykkään kans ihan kaikesta, mitä sen mukana tulee.


Taeyang Another King

Taeyangien parhaimmistoa!! Upeimmat meikit ikinä. Se on niin kaunis. Tosi kauniin sävyiset ja malliset huulet ja musta ihan hurjan kivat kulmat. Jotenkin tän nassussa kaikki vaan pelaa yhteen. Plussaa tietty kans siitä et se on oikeesti ihan tummaihonen, kiitti vaan rasistisille kauneusstandardeille näiden vähyydestä :)


Pullip Another Queen

Taaskin nukkejen parhaimmistoa, aaa. Upeimmat huulet koskaan. Tykkään siitä, miten paljon kypsemmän näköinen tämä on kuin moni muu Pullip. Tää koko asu on musta kans ihan hurjan hieno, tykkään miten eeppinen ja yksityiskohtainen se on.


Taeyang Alfred

Tätä oon ihastellu parhaan ystäväni luona niin monesti, että halusin sit itsellekin :p Niiiin ihana silmämeikki ja kulmat, tykkään tän tummemmasta väripaletista! Alfredilla on kans paras stock-asu


Taeyang Twilight Destiny

Siis oletteko koskaan katsoneet tän mallin kulmia?? Siinä vastaus :'D Tällä on upea faceup! Kauniin malliset kulmat ja musta kans tosi toimiva silmämeikki.

* * *

Tack tack, nähdään taas c:

4 kommenttia:

  1. Tätä oli kiva lueskella! Mä en vaan käsitä miten paljon ihan tajuttoman upeita nukkeja sulla on :O Aina niin ihana katsella<3 Kajo on kyllä yks mun ihan lemppareista sulta, oot ihastuttavasti stailannut Natsumen! Se on niin ihanan utuisen ja pehmeen näkönen :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää niin ihana kuulla, hurjasti kiitoksia <3 Kajo on kyllä rakas, onpa kiva kuulla että se on edenny ihan sun suosikkeihin asti <: Just sellaista vibaa sillä tavoittelinkin!

      Poista
  2. Tää postaus ei auttanut mun Tae kuumeeseen yhtään kun sun kaikki Taet on niin upeita!😍 Aivan ihania nukkeja sulla ja hauska kuulla taustoja näistä! 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, niin ihana kuulla <3 Mun Taet on mulle tosi erityisiä, joten tää lämmittää kauheesti!

      Poista