maanantai 17. lokakuuta 2022

Syys

 

Heja! 

Mainostan näin aluksi vielä kuvatarinan viimeistä osaa <3

Rakastan syksyä <3 Nyt on ollut ihan mieletön väriloisto. Joka vuosi syksy on mulle aina rakas, se tuntuu kodilta. Mulla on niin turvallinen olo pimenevissä illoissa. Rakastan sitä, kun puut leiskuvat ja koko maailma näyttää niin kauniilta ja JUST siltä, miltä se mulle tuntuu. Tää on mulle aina ihan erityistä inspiraation aikaa. Syksy on ihana 🧡

Siispä: syyskuvia! (Halloweenkuvat saatte sitten myöhemmin kaikki samassa postauksessa <3)

______




Noi punaiset puut!!! <3 Kiljuin onnesta, kun pääsin kuvaamaan niiden alle. Mä kävin ensin ottamassa yhden erän ja menin sitten uudelleen kuvaamaan sateessa :'D Oisin tarvinnut ylimääräisen käsiparin, kun mulla oli nuket, laukku, kamera ja sateenvarjo siinä. Jotenkin se silti onnistui! Olen happy mutta en suosittelisi kenellekään sateessa kuvaamista, yksin ainakaan

Nämä on tosiaan syyskuun puolella otettu!



Nämä kaksi kuvaa ovat mulle erityisen merkitykselliset, koska näyttää sateen vuoksi siltä, että Ilta itkee </3 Joten näillä on omanlaisensa paikka mun sydämessä nyt sitten. Voi rakas



Jep, tää väriloisto ilahduttaa!! Oon NIIN onnellinen et kuvasin tuolloin, koska seuraavana viikonloppuna osa lehdistä oli poissa eikä puskan väri ollut enää yhtä kirkas



Chiónia myös!! 🧡🧡 Vauveli sopii tähän vuodenaikaan niin hyvin!


DAL 

Vau, pisteet mulle, kuvasin Dalia peräti toistamiseen!! Tässä kuvassa näkyvän Memorian (Tina) siskoa Daphnea (Angry) kuvasin jo aiemmin. Vautsi. Edistysaskel tämäkin!

Memoria ja Lindri ovat tosiaan yhdessä <: (Ja edelleenkin, Memoria on 3 vuotta vanhempi :'D) Dal x Taeyang -pari näyttää mun silmään snadisti väärältä mut joo ihan on laillinen meno heillä


Valve kulta!

Näytin näitä äidille ja sen eka kommentti tais olla "Oi, sehän on kotonaan! <3" Yes she is... Ihana... En muista oonko jo maininnut, mutta mun äiti rakastaa Valvea :'D Se aina uwustaa sitä myös pelottavammissa kuvissa. Hän ei pelkää luontomööttiä...



Näin yks yö unta että olin ostanut vahingossa toisen Wilhelminan ja olin siitä ihan innoissani :'D Lempimalli who



Tää oli selfcare-teko <3 Ei ollut hyvä olla, ja tiesin, että näiden kahden kuvaaminen ilostuttais enkä ollut väärässä! Veljet viettämässä syyspäivää c: (Aattelen nää kuvat itse asiassa osaksi niiden ihmis-AU:ta <3)

Tuo oli muuten siitä hauska päivä että hyppäsin joka välissä ottamassa ruskakuvia :'D En halunnut tänä vuonna missata parhaita mahdollisuuksia ottaa kuvia ruskassa! Monena vuonna harmittanut, kun se on mennyt vähän ohi multa. Tänä vuonna ei mennyt, näitä kuvia riittäs vaikka kuinka :D


Tää on samassa spotissa otettu kuin nuo Iltan ja Chiónin ekat kuvat! Näkee tosiaan, että kirkkaimmat värit meni jo. Oon tästä kuvasta tosi ilonen, Mana on selkee syysnukke c:


Valo!!! Syksyn tulon näkee aina siitä, että kaivan hänet kuvattavaksi :'D


Inania mulla ei ollut viimesyksynä, mutta nyt tajusin, että tää mieshän istuu tähän vuodenaikaan tosi hyvin! Punapää vaan tuonne. Tää tosiaan sama paikka kuin Iltan ja Chiónin kuvissa. Ei haitannut etteivät olleet enää punaisia ku nää oranssin sävyt kävi Inanille paremmin!

(Tajusin muuten, että mulla on ollut talvesta asti tekemättä Inanista ja Agnosista hahmojen esittelypostaus... APUA pitäs tehdä se loppuun)





Lisää syksyn mussukoita <: Moni mun nukke on muuten tosi syksyinen! Oon sen havainnut tässä. Mutta mä taidan olla itsekin, ainakin mun pukeutumisessa on paljon syysvärejä c:



Gaiatri jaksaa ilahduttaa mua olemassaolollaan <3 Edelleen nauran itselleni, kun tän myymistä harkitsin...



Oikeesti itken ja potkin ja huudan joka kerta, kun nään Disneyn tässä puvussa :'D Tahdon kiljua!! Pötkö! Disneypötkö! Se on niin absoluuttinen vauva et musta lähtee joku aggresiivinen reaktio, ÄÄÄ

Kolmas Dal-kuvauskerta syksyyn! Sehän on enemmän kuin varmaan...... viiteen vuoteen




ISULEITA!!??

Who would have thought! Moniko täällä vielä muistaa sen ajan, kun nämä kaksi olivat suosikkinukkeni mun kokoelmasta ja kuvailin heitä kokoajan? Ylipäätään silloin Isulit oli mulle tärkeimpiä :'( Eiih </3 Isuleista välitän yhä ihan hirmuisesti, vaikken heitä paljon kuvaakaan. Mercury ja Atlas on beibit <3


Lisää harvemmin kuvattuja murusia! Reginard (Tin Man) on ihana ja jostain syystä aina mun mielessä syysnukke. Tää malli on kans sellanen että voispa jokainen tajuta miten kertakaikkisen mahtava se on!




Valon kaupunki -tapahtuma ilahdutti mua ihan uskomattomasti tänäkin vuonna <3 Löysin siitä valtavaa turvaa. En ihan saanut sellaisia kuvia kuin olisin toivonut, mutta oli silti kivaa! (Etenkin valotreffit Annikan kanssa ÄÄ)





Nemesis rakas pieni <3 Paras ystäväni Venla potki mua kuvaan Nemeä ja onneksi hän teki niin! Hyvä hieno poika <3 Kokeilin nuita korvia hälle, koska kaikilla tuon tarinan hahmoilla ois pointy ears. SÖPÖ


Syksyisin vauvanen! Seilan asu oli odottamattoman upea Chiónin päällä




BRH on musta ikuisesti syksyisin stock-malli, siksipä Irinaa c: Irina on ihana


Auri rakkaani! Oli paras idea yhdistää Glenin hartiahuivijuttunen ja Tiphonan mekko



Talvitalvitalvi <:: Katotaan ottaisko tän tyyppisiä kuvia sitten marraskuussa! Marraskuu on kenties se kaikkein hankalin nukenkuvauskuukausi, kun on vaan pimeää ja märkää...


Tää on tän kevään kuva

Ei mulla toki ole kuin noin miljoona kuvaa varastossa...... Tää todistaa taas miten helposti overwhelmaannun sillee etten jaksa editoida kaikkia mahdollisia edes vähän kivoja otoksia :'D Tässäpä siis Kaiku niiltä ajoilta, kun lumet suli! Kääksistä. No siinä se nyt on, hyvin menee tänne syyskuvien sekaan




Yhdet lempikuvistani koko syksyltä 🧡 Mulla on pihassa upean värinen pensas, ja sen kanssa piti päästä ottamaan parit kuvat! Chióni sai kans uusia vaatteita c: Myös tuo Oonan ostama baskeri kävi tähän outfittiin hirmuisen kivasti! Chióni on tosi rakas



Ilta tuli seuraksi c: Nauratti, kun meinasin ensin laittaa nämäkin kuvat Instagramiin ja mulla oli captionina "A moment for myself"..... Tosi hyvä oma moment ois ollut kun poikaystävä tulee viereen pihisemään :'D


Rakkain kaunein ihanin




Oikeesti itken brrr minun muru

Kymmenes kuukausi putkeen kun vaan itken tälle miehelle nonstoppina


Aamu kulta! Hän on myös ihan syysnukke väripaletiltaan, joten hänetkin piti tökätä tuonne <3




* * *

Kiitos katselusta!

.:.🧡:.🎃*.:🍂..*🍁..:💛*:.

6 kommenttia:

  1. Siis mikä postaus!
    Rakastan kaikkia tän postauksen kuvia! Tekee mieli sanoo kaikista jotain!
    Etenkin pakko sanoo, et ihastun Inanin kuviin ihan täpöllä! <3 Tee ihmeessä Inan ja Agnos esittelypostaus, kunhan jaksat.
    Todellakin muistan sun isulit! Mercury ja Atlas on aivan liian ihania!<3 Itellä muutenkin kova isul kuume, tekis vaa mieli repästä ja ostaa vaan joku söps isul <3
    Oot saanu super hyviä näpsyjä! Reginard ja Valo vaikuttaa munkin silmään tosi syksyisiltä kuvattavilta :D Avauskuva Valosta on aivan upea! Valve mun yks suurimmista lemppareista sulta, hän loistaa syksyn väriä kuin ois unesta herännyt elämään ton kuvatarinan myötä! Jännä, miten Valven luonne sopii niin hyvin sekä synkistelyyn, että syksyn väreihin!
    Auri soluttautuu upeissa vaatteissaan täydellisesti syksyiseen metsään! Nemesiksen korvat on SUPERSÖPÖT en ehkä kestä... Ah, noi Chionin ja Iltan kuvat tuossa syksyisessä väriloistossa ihan hivelee silmää. Aamu kans jäi tuijottaa mua viimeses kuvas niin paljon, etten malta odottaa tällaistä ihanaa kuvapaljous postausta sulta!
    Tsemppiä syksyyn!
    - Groupmini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, tää teki mut tavattoman iloiseksi! <3 Oot tehnyt aivan ihania huomioita näistä kuvista, kiitos todella paljon!

      Ilahdutti ihan erityisesti sun sanat noista Valven kuvista! Valve tosiaan näyttää siltä, että nyt kt:n tapahtumien jälkeen hän elää ja nauttii menostaan. Olipa tosi piristävää kuulla tämä <:

      Näitä kuvapläjäyksiä tulee ehdottomasti vielä jatkossa, mulla lienee syyskuvistakin osa vielä arkistojen kätköissä! Onpa ilo nähdä, että näistä tykätään täällä. Isot kiitokset vielä kommentoinnista!

      Poista
  2. Mitä hittoo kuinka paljon oot juossu tuolla kameran ja nukkejen kaa ku kuvia on näin paljon?! o-o Vau. Siis rakastan näitä, etenki ku oot muokannu värit niin hitsin miellyttäviks! Todella todella kauniita kuvia. ♥ Siis noi Inanin kuvat on kyllä hoteinta mitä oon hetkee nähny. Ja mitkä punaset taustat!! Jestas katoin niitä sillee ._. jaa. Ja Aamulle virnistin, koska sen näkeminen nostaa instantly serotoniinileveliä. Niin hyvä poju. Ainiin Valoa on tosi kiva nähdä! Se on täydellinen pieni syksyeläin. :c Kiitos kun jaat näitä luomuksia meille, oikeesti nostaa mun elämäniloa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄÄ joo typical minä taas vaihteeks vaa hyppimäs puskasta toiseen x) Aivan IHANASTI kommentoit voi ei, olipas piristävää kaikki tässä <33 Sun rakkaus mun Taeihin on parasta <: Kiitti kauheesti Oonis!

      Poista
  3. Aaah ihan ekana siis kuinka ihanaa on et syksy ja pimenevät illat tuo turvaa jollekin!!
    Näissä kuvissa on siis upeita värejä ja vaikka rakastan sun kuvatarinatyyppejä ja useammin esiintyviä nukkeja niin olipas hauska nähdä vähän harvemmin täällä näkyviä nukkeja!
    Noi punaiset lehdet leiskuu kyllä upeasti ja möööh mitkä kyynelkuvat! Jotenkin tollaset kirkkaat värit taustassa ja sit Ilta murheineen ja synkkine kokemuksineen on hienon kontrastinen pari.
    Chióni on siis täydellinen syksytyyppi, toi baskerikuva Ilta-kuvien keskellä, jossa se katsoo vähän tollee kulmien alta sai mut vähän vingahtamaan, kuinka suloinen (ja vähän flirtti? :D )

    Musta on ihanaa miten sun äiti välillä kommentoi sun kuvia ja nukkeja, onpa hauskaa et sillä on suosikki! Valve sopii kyllä ympäristöön kuin ympäristöön, hirmu kaunis tollanen pehmeä valo noissa kuvissa!
    Toi jälkimmäinen veljeskuva on jotenkin tosi hieno, Iltan katse on jollain tavalla sellainen tyyni mutta ehkä kuitenkin varautunut?

    Ja sit siis olin _unohtanut_ Inanin olemassaolon aaah hän on upea noitten lehtien kanssa! Pidän hänestä kovin <3 (älä pliis sano et esittelypostauksessa selviää et hänkin on kamala ihminen niinku Kanga joka on mun fave ikuisesti)

    Gaiatrille olin vaihteeks valmis huutamaan, just kun pääsin sanomasta et Kanga on bets ever niin kyllä itse asiassa tää tyyppi taitaa kiriä ohi. Toi peruukin väri tulee nyt loistavasti esiin, pidän! (niiiin kaunis en kestä vähän itkettää tommonen herkkyys ja hienovaraisuus noissa asennoissa)
    Ja siis voi Disney, how cute!! <3

    Toi kuva Mercurysta ja Atlaksesta herätti jonkun tiedostamattoman kaipuun tätä kaksikkoa kohtaan, on ollut heitä ikävä! Tosi kaunis värimaailma tossa kuvassa, sellanen elokuvallinen! Ehkä lempikuva koko postauksesta! En ehkä ollut yhtä aktiivinen sun blogin lukija silloin heidän kulta-aikanaan, mutta muistan kyllä hyvin kun he olivat enemmänkin esillä!
    Reginard on kyl upee syksynukke, tosi hauska idea toi taustan verkko, kiva värimaailma tässäkin!

    SIT NÄÄ SIRKUSKUVAT OH GOD okei nää on ehkä sittenkin mun suosikit tän postauksen kuvista! Siis r a k a s t a n bokehia ja tässä on just sitä hyvää tunnelmointia <3 Debran ja Jekyllin yhteiskuvasta tuli jotenkin yllättäen Moulin Rouge -vibat? Ja siis Debra on upeaa aaaah <3 <3
    Ja sit heti perään tollanen kuva Inanista, älä viitti oikeesti en pysty tähän, niin huikeat värit ja siis tosi kiva syväterävyys!

    Toi kolmas kuva Irinasta on huippu, niin kauniit värit siinäkin!! Tosi kaunis tommonen ruskeanpunainen ja mätsää niin hyvin Irinan peruukkiin!
    Tiphonan mekko on Aurilla täydellinen ja hyvä on kyllä yhdistelmä!! Noissa kuvissa on kivasti tommosta harmahtavan vihreetä sävyä mukana, ai että!

    Aamu on ihana, niin kauniit ja voimakkaat lehdet noissakin kuvissa. Aamussa on jotain sellaista josta pidän valtavasti, noiden huulten sävy on muuten täydellinen ton taustan kanssa.

    Noniin oliskohan siinä kaikki tällä kertaa, olipas inspiroiva setti kuvia! Mulla on haaveissa mennä ensi viikolla etsimään uusia kuvauspaikkoja, tästä tuli uutta boostia siihen hommaan. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis sun kommentit aina make my days, nää ilahduttaa ihan erityisesti! Tässäkin oli taas niin paljon kaikkea mille vaan kiljuin, kiitos, ää ;-; <33

      Ihanaa et Iltan ja Chiónin noi punaiset puskailut innosti, ää ihanaa <3 (Mustakin vähän flirtti kieltämättä toi Chiónin katse!) Ihania kans nää sun tuumat Valven ja veljesten kuvista c: Musta on kans niin hauskaa et äidillä on aina välillä heittää kommentteja mun nukketouhuihin, kun niitä sille esittelen!

      Niin ja Inanille räkätin, voi EI, tuotanoin ikävä kyllä joudun tuottamaan pettymyksen ja kertomaan et mies on kirjaimellisesti _paholainen_... (Kangasta oon kans nii pahoillani, hihittelen tälle aina välillä :'D Oon nii pahoillani jo valmiiks siit millane se tulee oleen sit kt:ssa)

      Oon kans tosi hämmästynyt ja iloinen et nää sirkuskuvat oli sun lempparit, vau! Muttamutta kiitos ihan sikana pitkästä kommentista, arvostan todella paljon <3 Toivottavasti oot löytäny kivoja kuvauspaikkoja c:

      Poista