keskiviikko 5. lokakuuta 2022

Tracon 2022

 Hello! 

Tyypilliseen tapaani postailen taas Traconista! <3 (Tänä vuonna vähän myöhässä...) Tää oli mulle ensimmäinen con 2019 jälkeen. Oli tosi kivaa päästä pitkästä aikaa coneilemaan, tätä on todellakin kaivattu! Oltiin conissa tällä kertaa neljän ihmisen voimin. Annika ja Oona ja sit mun paras ystävä Venla c: Sunnuntaina tosin oltiin Annikan ja Oonan kans kolmistaan.

Puhelinkuvilla mennään, en ottanut kameraa mukaan coniin! Tästä tuli vähän tällainen päiväkirjamainen postaus.

Laitan aina kuvan alle nukkejen omistajien instagramit. En valitettavasti saanut miitissä kovin paljoa kuvia otetuksi, joten kaikkia paikalla olleita nukkeja en päässyt ikuistamaan :'(


@annika_alive & @w.i.l.d.s.o.u.l.s

Multa lähti mukaan Annelise uudessa mekossaan ja Kaiku koska halusin jonkun kuvatarinasta messiin! (Yleensä valkkaan nukkeja mukaan aina sillä perusteella että a) niiden kuljettamisessa ei ole liikaa stressitekijöitä ja b) ne on suht edustavassa kunnossa)

Annikan Teresa on murunen, samoin Oonan Naava ja Chiron <: Chironia en ollutkaan aikasemmin nähnyt livenä, joten häntä sit ihastelin kunnolla!

Tyhmästi rajautu tää sillee et Venlan nuket ei näy :/ Tässä he erikseen:


@sunleyeghts

Noel ja Calpernia <3 Venlan omia kustomeita molemmat!!! (Hän tekee tilareita kysymällä btw) Oon niin ilonen siitä miten heidät on puettu, märisen Venlalle varmaan joka viikko tästä >:( Hyvät hienot beibet


Noi Naavan kodamat oli suloisin lisä tähän! Oona ilostuttaa <3


@hattaraprinssi

Jaziel ja Ainu aka mun lemppari-Akemi!! <3 Keltainen stailaus on erittäin raikas tälle mallille, niin kiva! Jaziel on myös ihana as always <3



@wingsofdolls

Oli ihanaa nähdä Norma ja Marilyn livenä, varsinkin kun oon Monglnysia mallina katellut jo pitemmän aikaa! Niiiiin ihana <33 Tää peruukki sopii Marilynille niin hyvin! Molemmat nuket stailattu tosi ihanasti, oisin ihaillu heitä pitempäänki


@dystopiadollies

Rakastan asenne-Daleja!! Hänen stailauksensa on hyvin fresh, aah <3


@littledollies

Hänestä en saanut parempaa kuvaa ikävä kyllä D': Ihana pieni!




@volkabrat / @goddessofthedanger

AAAAAaaa huusin!! Caribia on upea! Ja hänen asunsa myös, voi noita remmejä <3 Ihana ihana hän. Noi käsien.... verisuonet..... yes, hän oli upea livenä!



@sestraluna

Kiuru ja Fay on kans ihanimmat ikinä :'( <3 Samoin heidän asunsa! Nää kaks on legit varmaan yksiä mun suosikkinukkeja koskaan, joten oli tosi kiva nähä heidät livenä <3

Teille kahdelle oli nii kiva jutella, kiitos paljon kun saatiin tuupata teidän seuraan <3


@suruvuokkoja

Tiistai ja Maanantai babyt!! Heistä välitän ;-; Maanantain valkoset ripset on ihanimmat! Nää kaks on mun suosikit Kertun porukasta :( <3

Also oli ihanaa päästä näkee ja jutteleen ää! Olin nii innoissani! Ehottomasti moikkaillaan jatkossakin <3


Ravintoa!

Siirryimme illaksi sitten vielä hotellille. Yhessä vaiheessa Oona oli Auringossa (as in se kauppa Tampereella) ja palasi sieltä erittäin onnellisena :'D Me muut lagitettiin hotellilla sillä välin, Venla raukka joutu sietään mua ja Annikaa (anteeks veli)


Mmmmmm <33 Parit ostokset. Stalkkasin etukätee taidekujan artistit ja tiesin et haluun spesifisti näiden taiteilijoiden jutut! Overwhelmaannuin niin pahasti taidekujan tungoksesta, että oli aika hyvä, että tiesin etukäteen, mitä haluan. Vasemmalla Break ja Alice mun lempimangasta Pandora Hearts ja oikealla Silco Arcanesta! Beibe

Taidekuja on mun lempiasioita coneissa ja jos oisin enemmän varoissani nii ehottomasti supporttaisin taiteilijoita enemmän


Mukaesteettinen kuva mun pikakahvista. Mulle saa aina olla nauramassa ku coneissa tärkeintä on se et saa KAHVIA säännöllisesti!! Oli vähintään kohtuutonta kun jäin lauantaina aamulla ilman aamukahveja :/


Siis... jos musta on jotain tarpeellista tietää, niin se et inhimillistän esineitä pahasti :'D Mä en legit joskus voi heittää ees jotai roskia roskiin, varsinkin jos joku on ehtinyt muotoilla siitä jotain kivaa tms. Kirppareilla juoksen äkkiä pehmolelujen ohi, koska mietin joskus kuukausia jotain nappisilmäisiä ystäviä jotka on siellä ilman kotia! Ennn handlaa

Eli long story short, joku oli tuonut tän vaavelin Traconin kirppikselle... Miksi ihmeessä normaali pieni pehmokissa on siellä, itkin hieman... ;-; No Venla sit mukamas sneakysti osti sen mulle ku itkustin sitä siinä aikani. Vauvakissa on turvassa nyt, annoin sen mun BJD:ille. Siellä se nyt nököttää mukavasti Lilikan sylkyssä :c


HOTELLIAAMIAINEN eli elämän suuret ilot


Annikan mielestä tää näytti multa... Ostettiin Annikan kans toisillemme tällaset pampulat :( <3 Ne olemme me


Sunnuntaina koettiin elämämme "kukaan ei tullut synttärikutsuilleni" -moment

Haluttii vaa moikata vielä nukkeilijoita jos joku ois ollu paikalla mut päädyttii sit vaa istumaan kolmistaan tuolla ulkona nuket pöydällä :'D Mahto olla surullinen näky


Terppa beibi :c


Ja Naava beibi!! Voi miten ihana tuo asu on


Chiron arvoisessaan seurassa

Oonan taskusysteemit antaa serotoniinia, please never stop


"Oona käy Traconissa", the kuva

Eli miltä meidän toinen loksa näytti sunnuntaina sen jälkeen kun Oonan lohikäärmepatsas paketoitiin tollaseen järkyn suureen laatikkoon :'D Anteeks Oona, oot maailman validein ostostes kanssa. At least meillä oli hauskaa


Ja näissä tunnelmissa päätimme conin, vähän on Stranger Things -vibaa tässä posessa... :'D

_________

Mulla oli kivaa! En ollut coneillut kolmeen vuoteen joten vähän oli kulttuurishokkia havaittavissa näin pitkän ajan jälkeen. Silti tuntui, että coni jäi jotenkin lyhyeks. Tätä olisi tehnyt enemmänkin!

Olin koko conin ajan pikkusen overwhelmed ja mulle iskee aina jälkikäteen kauhee paniikki et mitäs jos olin tahtomattani törkeä tai sanoin jotain tyhmää tai puhuin päälle :''> (Aina ylimietin et olinko ihan kamala ihmisille tahtomattani ::'D PANIK) Mutta siitä huolimatta musta oli kivaa mennä miittiin, olisin kaivannut niin paljon enemmänkin vibailua siellä! Tuntu et aika ei millään meinannut riittää :'( Mutta oli silti ihan tosi kiva nähdä pitkästä aikaa muita nukkeilijoita ja nukkeja! Mun pitäs enemmän raahata itseäni miitteihin

Itse coniohjelmassa ei käyty ollenkaan, mutta katoin AMV-kisan videot sit jälkikäteen :'D 

Kaiken kaikkiaan oli oikein kiva viikonloppu! Kiitos vielä kaikille conista! <3

8 kommenttia:

  1. Aa a miten ihana muistella traconii tällee vähä myöhäs :3 miitti oli kyl ihan liian lyhyt, tai ainki miusta kun tulin sinne vähä myöhässä :D

    Oon nii otettu kun Ainu saa kehuja 🥺 kitios 🖤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! <3 Conipostauksia on aina niin kiva lukea! Kiitti paljon <3 Ja joo, oli tosiaan jotenkin poikkeuksellisen lyhyt miitti tällä kertaa D':

      Ainu on ihana! Oli tosi kivaa nähdä se livenä <3

      Poista
  2. Yeee! Ihanaa nähä tracon fiilingejä 💪🏻 oon vähänniinku UNOHTANUT tehä oman postaukseni loppuun D;; kun näin tän olin vaan että AINIIN,,

    Tää oli tosi viihtyisä seurata :P Tuntu itekin, ettei ehtinyt tekeen ihan kaikkee mitä olis halunnut (esim kirpparille ei ehitty ollenkaan!)

    Huamattiin vasta teidän "synttärikutsu" kun oltiin raahauduttu kotiin ): vaikka ei meillä ollut kyllä nukkejakaan sunnuntaina mukana *olishan ne ehtinyt hakemaan**

    Niin ja ihanaa kun Caribia pääs sun blogiin c: ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jess kiitti kovasti kommentoinnista! c: <3 Mäkään en millää meinannu muistaa et tää piti postatakin-

      AA voi ei erittäin valid, muistanki et huomattiin instasta sit et olitte menneet jo kotio x) Ähh joskus näin

      Caribia oli mainioin <3 Ihanaa oli päästä ihasteleen sitä!

      Poista
  3. En ehtinyt ohjelmissa ravaamiseltani miittiin, mikä harmittaa vähän, joten olipa kiva päästä mukaan miitin tunnelmiin vaikka sitten näin ruudun välityksellä jälkeenpäin. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, voi harmi, että se jäi tällä kertaa välistä! :( Joku toinen kerta sitten! Kiitoksia, kiva kuulla <3

      Poista
  4. Aaaa ihanaa conipostaus!!<3 Näitä on aina niin ilahduttavaa lukea ! Mukavasti oot saanut kuvia räpsittyä tuolta miitistä vaikka se oli kyllä ainakin mun mielestä tosi lyhyt :'D Oli niin kiva kyllä jutella<3 Oisin ehdottomasti tullut vielä sunnuntaina moikkaamaan teitä jos oisin ollut vielä Tampereella ! Mun piti valitettavasti lähteä jo lauantaina kotia päin :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitän c: Ja siis hyvä etten oo ainut jonka mielestä se jäi jotenkin kauheen tyngäksi! Ää voieii äh D': Joskus toiste si! Mutta kiitti silti juttuseurasta, oli kivaa moikata <3

      Poista