keskiviikko 26. lokakuuta 2022

Taeyang Atsushi Sakurai

 Heips!

Mulle ilmestyi 30.8. innolla odotettu uusi tulokas, Taeyang Atsushi Sakurai! Siitä lähtien, kun näin tämän nuken, tiesin, että tää on jotakin, jota oon aina halunnut. Siispä ennakkotilasin ensimmäistä kertaa koskaan nuken. Aiemmin olen aina halunnut odotella aina omistajakuvia, mutta tän kanssa en halunnut aikailla. (Ettei käy niinku jokaisen Hiden kanssa ettei niitä si löydy enää MISTÄÄN)

Räpsin puhelimella vähän esittelykuvia tästä tapauksesta! Enpä ole Suomessa tavannut nukkea vielä kenelläkään, joten ajattelin, että tällainen informatiivisempi postaus kelpaisi.


Siitä olikin hetki, kun olin viimeksi saanut uuden nuken! Varsinkaan ihan paketissaan. Jouluna oli edellinen kerta, kun pääsin vapauttaan nukkea paketista asti


Joku siellä on...


*tyytyväistä kihinää*





Ja mitäs tuli mukaan?

- Peruukki
- Housut
- Paita (1-osainen)
- Tuo vyötärösysteemi, kuvassa ylhäällä oikealla (mikähän tän vaatteen nimi on)
- Kengät (muovia, ikävä kyllä)
- Käsikoristesysteemi (tuo hörhelöinen asia keskellä kuvaa)
- Hattu
- Huntu
- Viitta
- Kynttelikkö
- Maski
- Erillinen vyö (KIITOS!!!!)
- Kävelykeppi
- Ständi

Ja mitä ei tullut mukaan? Sitä Pullipien perinteistä korttia!! En tiedä yhtään miksi.


Tässä vielä nukke asu päällään ja kaikki extrajuttuset, joita mukaan tuli! Minähän rakastan sitä, jos julkaisuille tulee vähän enemmän jotain (omaan silmääni) hyödyllistä mukana.


Se näyttää tässä kuosissaan vähän siltä uuelta Batmanilta mutta vaa huulipunalla... I can't unsee this...

Noi lakatut kynnet on muuten tummanpunaiset eikä mustat kuten luulin! Ihanat <3


Nää housut oli musta niiiin kivat! Virkistävä leikkaus.

 No mitenkäs laatu? Oikeastaan aika perus Groove-tasoa. Ei laadukkaimmat näkemäni nukenvaatteet, mutta ei huonoimmastakaan päästä. Jos mietitään JP:n aikaisia Taeyangien vaatteita, niin ne voittavat tämän laadun sata nolla. (Vrt. esimerkiksi Another King, jolla on yhdet parhaat stockit, joita olen ikinä nähnyt nukella.) Että kuten monesta uudesta nukesta voi huomata, materiaalikustannuksissa on säästetty.

Tässä julkaisussa mua miellyttää erityisesti se, että mukana tuli paljon käyttökelpoista kamaa. Tää nukke oli mulle kunnon kultasuoni, koska mä rakastan joka ikistä asiaa tässä! (Paitsi noita muovisia kenkiä :D Ne kun ois olleet kankaiset niin aaah) Toi maski on musta erityisen veikeä, sehän on tosiaan Namun faceplate!

Pakkaussysteemit ovat Groovella kyllä muuttuneet, niillä ei oo enää niin paljon niitä vanhan ajan kunnon järeitä kiinnityksiä. (Toki JP:n aikaan niitä tosin vasta olikin...)


Hello baby 🤍 Kokovalkoinen lookkihan se sieltä tuli, yllättyneitä nolla!



Ukon hahmoa en oo vielä(kään) lyönyt lukkoon. Hänestä tulee ainakin näillä näkymin mun Galenen, Gaiatrin, isoveli. Palaillaan aiheeseen sitten, kun nää tapaukset kertoilee mulle enemmän itsestään!

________

Vielä loppupohdintoja nukesta:

Olen kaiken kaikkiaan iloinen, että päädyin ennakkotilaamaan tämän tapauksen. Rakastan Taeyangeja sen verran intohimoisesti, että olisi todennäköisesti harmittanut tosi paljon jättää tämä väliin. Tässä on samaa henkeä kuin Hideissä, ja siitä pidän ihan erityisesti. Rakastuin nukessa ennen kaikkea sen faceuppiin, joka iskee omaan estetiikkaani vahvasti. Tuntuu myös mielekkäältä, että nuken mukana tulee paljon kaikenlaista.

Tällaista tällä kertaa!

3 kommenttia:

  1. Oo vau miten ihanalta toi malli näyttääkään oikeesti pelkästään jo paketissaan!

    Tykkäsin heti itekin hänestä kun näin grooven kuvia \∆/ tosi ihana faceup,, ja stockitkin näyttäis olevan tosiaan käytännölliset! 🖤

    Hetken ehdin harkita itsekin silloin häne ostoaan, mutta taitaa mun pullipostokset olla nyt osteltu plääh ):

    Kiva kun teit tän, oli miälenkiintosta nähdä enemmänkin tästä mallista (人*´∀`)。*゚+ onnea nuken saannista!

    **Oon järkyttynyt ettei _AITOUSTODISTUSTA_ tullut mukana** (ノಠ益ಠ)ノ

    VastaaPoista
  2. Miten upea tämä malli onkaan! Menee hankintalistalle. Arvostan että olet jaksanut tehdä esittelypostauksen ❤️ Minustakin outoa että mukana ei tullut aitoustodistusta, onkohan siihen jokin syy ?

    VastaaPoista
  3. Aaah hän!! Mikä upeus, mulle vieras malli (varmaan osittain ihan vaan sen takia et taet on mulle ylipäätään vieraampia nukkeja kuin muut pullip-perheen nuket) joten tosi kiva tällainen yksityiskohtainen esittely! Niiin kivoja stock-kamppeita hällä ja näen ne kyl sun kuviin just passelisti istuviksi. Ihanaa et tulee paljon vaatteita ja muuta mukana! (plus noi housut, niin kivan näköiset!)
    Toi kokovalkoinen yhdistettynä voimakkaan tummaan meikkiin luo todella miellyttävän kontrastin, jonka takia toi valkoinen näyttää hänen päällä paremmalta kuin alkuperäinen mustanpuhuva kokonaisuus.
    Innostuin aika paljon kun kuulin hänen mahdollisesta yhteydestä Gaiatriin, nää kummatkin iskee jonnekin mun estetiikkahermoon todela lujaa. <3 Odotan innolla kuulevani heistä lisää!

    VastaaPoista