maanantai 28. marraskuuta 2022

Baby tuli kotiin

 Tänään (28.11.) mulle kotiutui jotain ihan uskomattoman tärkeää 🖤

Ne, jotka seuraavat mun BJD-instaa (@lintusade), saattavat muistaa, että joskus vuoden 2021 lopuilla mulle iski hirveä hinku saada yksi rakkaimmista OC:istani, Beth, nuketettua. Tässä kuva Bethistä:


c: <333 Rakas!

No, se ajatus ei sitten koskaan lähtenyt mun päästä ja tässä ollaan :'D Lupasin itselleni, että jos vielä syksyllä haluan hänet nukkena, niin sure go ahead, hanki se. Eipä mennyt edes syksyyn, heinäkuussa sitten laitoin rakkaan tilaukseen :'D <3

Mullahan oli jonkin verran pyörittelyä siitä, mikä murusen moldiksi valikoituu. Olin aivan varma siitä, että Doll Chateaun kroppa sille on saatava, tuli mitä tuli. Oon rakastanut DC:tä firmana ihan nukkeilun alkuajoista lähtien, ja tällasen mieskropakkeen saaminen on ollu yks mun isoimmista BJD-haaveista. Mulla ei vaan ollut hahmosuunnitelmissa sellaisia nuketettavia hahmoja, joille se olisi sopinut. Kunnes sitten tajusin, että ei jestas, se on Bethille täydellinen niin monesta syystä! Beth on kaikin puolin todella hauras ja herkkä ja kipeä, joten sille DC:n kroppien luiseva ja särkynyt muotokieli sopi aivan täydellisesti


Joten ei muuta kuin murua nukettamaan sitten <3 Mun piti alun perin tehdä Bethistä hybridi, mutta en millään löytänyt hyvää päätä enkä ois yhtää halunnut meikata itse, joten moldiksi valikoitui sitten lopulta Doll Chateaun Enoch 🦋 Siitäkin huolimatta, että sen meikissä on osia, jotka ei Bethin hahmolle satasella sovi


ÄÄÄÄÄäääyyyäää

Tilasin hänet siis heinäkuussa, ja odotin että kokonaisen nuken saaminen DC:ltä kestäis vähintään puoli vuotta. No eipä kestäny ja nyt oon taloudellisessa kaaoksessa koska murun tullit ::D Syön loppuvuoden tota sen pahvilaatikkoa.


Pahvilootassaki oli tää logo c:

Mä tilasin hänet Alice's Collectionsin kautta kuten aina ja siis tää oli nyt mun kolmas roundi Fedexin ja nukenodotuksen kanssa :'D Nyt en menettäny yöuniani viikoks ja saanu hirveitä sydämentykytyksiä :DD Mut pelkäsin kyl viime tippaan saakka et mitähän sieltä tulee vai tuleeko ollenkaa... Näin unta et sillei ollu ollenkaa faceuppia vaan se hänen faceup oli tehty hänen mukana tulevalle pienelle klovnipäälle... Stressi stressinen

Ja toki tää taloudellinen ahdinko oli ihan oma hauskuutensa tässä


Rakas RAKAS RAKAS

Olin sopinut tän maanantain toimituspäiväks puhelimessa ja olin viel yöpuvussa kun häntä tuotiin! Onneks tuli aamulla, muuten ois ollu jännä päivä tämä


MUN RAKAS

En ihan oikeesti kestä!! Ottakaa puhelinkuvat, I love him sm


Siis suoraa huutoo vaan nyt

Peruukin pöllin hälle Pullipeilta, tuo on aivan liian iso :'D Mut en tosiaan ollut varautunut hänen tuloonsa näin aikaisin, joten omaa peruukkia ei vielä ollut


Mulla oli hälle jo asu valmiina <3 


Anxiety queen :( Toi kroppa on niin TÄYDELLINEN sen hahmolle ja muutenkin! Kaunein! Ihanin

Noi poskikuviot ei tosiaan kuulu sen hahmolle, mut en uskalla ainakaan vielä ruveta yeettaileen niit sen nassusta pois ku pelkään et tuhoon koko meikin samalla D: Sos apua

Ja sittennnn kamerakuvia:


Siis musta pääsee vaan kihinää, se on niin rakas ja kaunis :( BJD:iden saaminen on mulle NIIN iso juttu et en ehkä kestä... Ja muutenkin siis hänen hahmonsa on mulle niin korvaamattoman tärkeä


Bethynen on kyl yks surku... Hänest tulee varmaan otettua vaan tällasia kuvia :'D Hän on mun ehdottomasti eniten kärsinyt hahmo koskaan, pieni herkkä rakas, ää </3


Täs editoin ny veks ne poskikuviot


Ootan tän hahmon esittelemistä sekä innolla että kauhulla! Oon joskus täällä blogissa avautunut muista hahmoista, ja hän oli yksi siinä esitellyistä hahmoista, mutta teen Bethille kyllä ihan oman postauksensa sitten. Bethy on mulle ihan uskomattoman rakas, legit Wilhelmin ja Iltan ohella mun rakkain hahmo. Hahmon oma tausta on rankin joka multa löytyy, täytyy laittaa reippaasti sisältövarotuksia sitten siihen postaukseen DD: Ja lisäks (ei niinkään niihin taustoihin liittyen) hänessä on paljon henkilökohtaista kosketuspintaa ja täl kertaa siitä puhuminen jänskättää mua aivan hirveästi! Mutta mennään siihen sit myöhemmin <: Mulla kestää kumminki aikansa väsätä hahmopostaus

* * *

Kiitos katselusta! Huudan tääl, oon nii onnellinen 🖤 Tervetuloa kotiin Beth rakas <3

6 kommenttia:

  1. Aah sun saapumispostaukset on parhaita!! Näissä välittyy nukkejen tärkeys niin hyvin ja pakahduttavalla tavalla.
    Voisin (jälleen) jaaritella tähän tärkeiden nukkejen ja hahmojen upeudesta ja merkityksellisyydestä, mutta ehkä tyydyn nyt vaan sanomaan sen, että oon hirmu onnellinen siitä, että Beth kotiutui sun luokse. <3

    Ja siis millainen tyyppi hän onkaan! Tän postauksen kuvissa näkyy jotenkin tosi hyvin sun estetiikkoja, etenkin toi missä Beth makaa selin sängyllä (mulla tuli siitä jotenkin mieleen myös ne semmoset Annikan ottamat metsäkuvat susta, jotka joskus instassa näin)

    Uskon että jännittää avata henkilökohtaisia juttuja, mutta oot tehnyt sen ennenkin niin hyvin, että uskon sun pystyvän siihen jälleen! Hahmopostausta siis odotellessa. Ja hei huuda rauhassa, onnellisuusulina on jotain semmosta euforiaa jota ei aina koe ja siks siitä pitää ottaa kaikki irti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi aivan ihana kuulla! <33 Nuket todellakin on niin uskomattoman rakkaita, ihanaa et se välittyy näistä <:

      IHANAA että näissä näkyy mun estetiikat, ihan mahtavaa oikeesti! Beth on kyllä yksi sellaisista hahmoista, joiden estetiikat menee tosi lähelle mun omaani. Ihana kommentti, kiitos!

      Oi jep ;-; Kiitän kannustuksesta, eiköhän se mene! JA ÄÄÄ aion todellakin kiljua, oon hänest nii onnellinen <3

      Kiitos vielä!

      Poista
  2. Ihana et tämmönen rakas on saapunut siulle!! Aa miten kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos hurjasti, ihana kuulla! ;-; <3 Hän on tärkeä

      Poista