perjantai 4. marraskuuta 2022

Mini-KT: Syyspäivänä

 Heipsis!

Tässä tällainen ei-juonellinen pieni tarina Iltan ja Chiónin arkisesta menosta :'D Babes having fun <3 Näkökulmahenkilönä toimii Chióni!

(Tällanen pienimuotoinen mainostus taas, mut mulle saa jättää itse Metsän kuiskauksesta aina ihan millon tahansa palautetta, arvostan aina jokaista sanaa <3 Päätösosa! )

_________________

..🍂.:.🍁*:.🎃..:🧡.:.

Mini-KT: Syyspäivänä


Minä rakastan syksyä. Olen aina rakastanut. Pimenevät illat, katulamppujen kelmeä hehku ja kellanpunaisina roihuavat puut. Kaikki se on minun kotini.


Vaikka Iltan tilanne on yhä epävakaa ja vaikea, olen opettanut hänet nauttimaan syksystä. Leivon hänelle, keitän joka ilta kuumia juotavia ja pakotan hänet vällyjen väliin kainalooni.


Ilta: Mmh, ei tämä syksy nyt niin huono ole. *murahtaa* 

Chióni: Hah, vai niin. Minun kattoni alla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin nauttia syksystä kanssani. Muuten saa luvan ruikuttaa ikkunan alla.


Chióni: *silittää Iltaa* Hyvinhän sinä tunnut pärjäävän.

Ilta: Mmh, koska sinä olet noin ihana...


Chióni: *kikattaa* Älä viitsi!


Chióni: *kipuaa Iltan syliin* Meillä on muuten jääkaapissa kakkua, jos herraa sattuisi kiinnostamaan. 

Ilta: Häh, kakkua?


Chióni: Kalla jätti sitä sinne, kun tuli käymään.

Ilta: Tiedätkö, mitä minä söisin mieluummin...




Chióni: *hellästi kuiskaten* Olet ihan mahdoton...


Chióni: Mitä minä oikein teen sinun kanssasi?


Ilta: Hae alkajaisiksi sitä kakkua?

Chióni: Ai nytkö se sitten kelpaa? 


Chióni: *mumisten* No minäpä haen... Mikä kotivaimo minusta on tullut...

Ilta: *nauraa* Sinusta ei saisi kotivaimoa tekemälläkään. Onneksi.


Chióni: Kelpaisiko moinen?

Ilta: No ei, sinulla on luonnetta. Pidän siitä.

Chióni: Jassoo... *nousee ylös*


Ilta: Hitto, kun minulla ei kulje. Miksi ihmeessä minä hänen sen käskin hakea? Minun kakkunihan se on... Hemmetti, ei tästä tule mitään. En minä voi häntä passuuttaa tällä tavalla.


Ilta: Chióni on liian hyvä minulle jo muutenkin...

Chióni: *huutaa keittiöstä* Tulossaaa!


Chióni: *istuu sängylle kakkulautasen kanssa* No niin, tässä olisi.

Ilta: *tuijottaa kiinteästi* Sateenkaari.


Chióni: Mitä oikein odotit? Se on Kallan tekemä. Sitä paitsi se sopii sinulle... monestakin syystä...

Ilta: Se on tosi............ hieno.


Chióni: Kelpaako vai eikö?

Ilta: *ojentaa kättään* Tänne vaan.

Hetken päästä


Ilta: Kiitos, kun hait sen. Olisin minä itsekin voinut.


Chióni: Mitäpä minä en sinun eteesi tekisi. *hymyilee*

Ilta: Tule lähemmäs.



Ilta: Hei, Chióni...

Chióni: Joo?

Ilta: Pitäisikö meidän hankkia lapsia?


Chióni: *purskahtaa hysteeriseen nauruun* MITÄ! Ei! Minun valtion tuillani ei mitään lapsia elätetä! Sitä paitsi olisimme hirmuisen huonoja isiä, sinä opettaisit niille tuhat kirosanaa ja minä olisin oikeastaan aika vastuuton. En edes tykkää lapsista.

Ilta: Lapset ovat kivoja! Ne ovat niin aitoja ja meneväisiä vielä. Mieti nyt minut riehumaan niiden kanssa.

Chióni: No joo, se on söpö ajatus... *hymähtää* Olet kyllä itse ihan kuin pikkupoika. Minulle riittää tämä yksi mieslapsi, kiitos.


Chióni: Sitä paitsi kummallakaan meillä ei ole kohtua. Ja lähimmät kohdulliset tuttumme ovat Kalla ja....... sinun siskosi..... *pudistaa päätään* Joo ei. Ei tapahdu. MISTÄ tällainen ajatus edes löysi päähäsi?

Ilta: Kunhan sanon ääneen jokaisen ajatuksen, joka mielessäni käy.


Chióni: *nauraa* Olet ihan mahdoton.


Ilta: *alkaa kutittamaan* Kohta nähdään, miten mahdoton oikeasti osaan olla!!


Chióni: *rimpuilee kikattaen* Eih!! Seeeiiiis!


Ilta: *nauraa* Koeta nyt vaan kestää! Itsepähän minut valitsit!


Chióni: *työntää Iltaa naamasta kauemmas* Äää!

Ilta: *tukahtunutta muminaa* Mhghgggghghhgg

Chióni: Mitä sanoit kulta, en aivan kuule!


Ilta: Nyt sitten loppuu tämmöinen.

Chióni: Pitääkö sinua kiduttaa?

Ilta: Mielellään. *hymähdys*


Chióni: Katsotaanpa. *kuljettaa kättään korulla* Jospa jatkaisin kutittamista...



Ilta: Chióni. Tuo ei ole kutittamista.


Chióni: *kikattaa* Ai niinkö! ♥ En tiennytkään!



* * *

ANTEEKS mä voin vannoa että ne ei koskaan käyttäydy yhtään tuon paremmin :///

4 kommenttia:

  1. Voi ei tää on kovin suloinen, tässä on aivan ihanaa kujeilua ja kiemurtelua! Ilta ja Chióni on kyllä varsin suloinen kaksikko <3 On hirmu ihanaa, että he ovat löytäneet toisensa, jotenkin kovin liikuttavaa nähdä Ilta turvassa tuolla Chiónin kainalossa. Ja syksytyyppikin siitä on tullut, hyvää siedätystyötä!
    Naurahdin ääneen Kallan tekemälle sateenkaarikakulle, kovin Kallamaista :D
    Oon tosi iloinen näistä minikuvatarinoista, näissä on ollut ihana tunnelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kommentti ilahdutti ihan hirmuisesti, kiitos niin paljon kun aina jaksat kommentoida niin ihanasti ja ajatuksella <3 Ilta nimenomaan on ihan todella turvassa tuolla noin ;-; Oon ilonen et minikuvatarinat on ilostuttaneet!

      Poista
  2. Oi onpa ihanaa nähdä kt:ta näistä kahdesta höpsykästä! <3 He sais ajan kulumaan mukavasti vaikka autiolla saarella, jos heillä olis siellä pelkästään toisensa seurana x) Musta on mahtavaa miten he keksivät näin helposti keskusteltavaa ja tekemistä! Molemmilla tuntuu olevan aito halu vaan hengata toisen kyljessä kiinni ja sanoa joka ikinen ajatus joka mieleen juolahtaa. Iltan gremlin-mode on ihan hurjan suloinen asia seurata, hän on ku pikkupoika jolla ei ole filtteriä ollenkaan! Ja Kimble taas on ihanan fiksu ja järkevä mutta silti maailman vekkulein tyyppi itsekin, mikä tekee näiden kahden kiehnäämisestä niin hauskaa seurattavaa! Tämmösiä kuvatarinoita ois ihana nähä lisääkin, sun tapa luoda kepeä tunnelma kuvatarinoihin on ihan omaa laatuaan. On kerrassaan mullistavaa tajuta, että sulta luonnistuu vaivattomasti niin vakavat kuin kepeät aiheetkin! Ja niitä molempia on aina ilo seurata sulta.

    Tässä oli paljon ilostuttavia reploja! Sai hihitellä kovasti :'D "Tiedätkö mitä minä söisin mieluummin" ÄÄÄ Ilta on söpö söpönen! Kyllä mullekin tosin muikea sateenkaarikakku maistuisi, varsinkin Kimblen tekemänä c:< Onneksi tämä homoherrakin pääsi nauttimaan siitä lempeällä kettuilulla maustettuna!

    Tää lapsiasia oli niin villi! Hui hitsi kun Iltan ajatukset eskaloitu nopeesti :'D Musta on hauskaa että näistä kahdesta Ilta on se joka toivois enemmän lapsia! Kimble hyvin huolehtivaisena ja välittävänä ihmisenä ois täydellistä vanhempiainesta, mutta hänelle sopii hyvin myös tää järkevä ote esim taloudellista tilannetta pohtimalla. Ois kyllä hauska nähdä näillä kahdella lapsia vilisemässä pitkin mökin käytäviä. Ilta varmaan juoksis pikkupoikana mukana. Noiden kahden kutitussessiot oli täydellinen päätös tälle tarinalle, tuli hyvä mieli kun pääs näkemään kahta kikattavaista lapsukaista <3

    Vielä pakolliset kuvakehut loppuun! Aivan ihanasti oot sisustanu näiden kahden huoneen, siellä on piristäviä yksityiskohtia kuten nää tunnelmavalot ja viherkasvi <3 Ja näissä on ihanan lämpöiset sävyt, tulee vähän jouluinen fiilis koko tän tarinan ilmapiiristä! Oot kans kuvannu tosi söpösti kaikkia yksityiskohtia tässä, esim just Kimblen kenkiä ja kakkupalaa ja Ystävää. Kaikki tommoset yksityiskohtiin keskittyvät lähikuvat tekee tästä ihanan eloisan! Muutenkin sun taito kuvata eri kuvakulmista on ihan mieletön vahvuus <3 Kiitos tästä mini-kt:sta rakas, tää oli tosi sulonen! c:

    PS: Kikatan Ystävälle joka seurasi tätä peuhaamista lähietäisyydeltä. Viimeiseen kuvaan sopis puhekupla: "Mitä olenkaan joutunut tänään todistamaan?"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä sä enää haluut että vastaan näihin rakas,,, APUA

      Anyway, tiedä että se et kommentoit just näitä kahta ja just tätä tarinaa, merkkaa mulle ihan sikana ettäs tiedät! <3

      Poista