perjantai 23. joulukuuta 2022

Joulukuisia

 Moi!

Aivan perinteinen kuvapostaus tällä kertaa, nauttikaa c: Vielä ehtii laittaa ennen joulua! Poikkeuksellisesti laitan hartsimuksujen kuvat samaan postaukseen vaikka yleensä oon tykännyt postata ne erikseen :'D Tässä on kans joulukuisten ohella myös jokunen throwback

Kiitos muuten ihan hirmuisesti kaikille, jotka on kommentoineet täällä taikka instassa mun kuvatarinajuttuja! 😭💛 Niiden (ja kaikkien hahmojuttujen) kommentoiminen merkkaa mulle tosi paljon! <3 Oli kiva huomata, että Parantajan tarina kiinnostaa <3

* * *


Kriko pieni! Tajusin, että mulla oli Krikosta Instagramissa yksi kuva feedissä

Ja tää nukke on ollut mulla kumminkin jo pitkään! Oon niin vihanen itelleni siitä, että mulla on hitto sentään yks mun lapsuuden lemppari PG enkä sit ikinä kuvaa sitä :'D (Puolustaudun sillä, että se tuo mulle muuten iloa vaikken pastellinukkeja ihan niin usein kuvailekaan)


Mä en odottanut Krikon istuvan talvikuviin at all, mutta katsos tyttöä


TÄMÄ SUSIYSTÄVÄ

Mä muistin yhtäkkiä hänen olemassaolonsa! Hän on siis mulle lapsena ostettu koriste. Ei mitään käsitystä mistä hän on, mun veikkaus on jostain Kuusamon matkailuliikkeestä kun siellä on huidottu paljon. Äitikään ei enää muistanut. Mutta omg, yksi suosikkipropeistani nyt! Ootan innolla lisää kuvia tän kanssa

Kiitos lapsi-Sara kun olit obsessoitunut susista :'D <3


Lisää Krikoa c: Laskeva talvinen aurinko on mun suosikkiasia! Ja niin on toi Skriikkelin asukin


Näin ton äidin (jo pitkään meillä olleen...) joulukuusikoristeen ja tämä idea tuli mieleen! Keitin aamukahvia ja olin sillee ei vitsi LUNTA SISÄLLÄ


Keksin laittaa yhden suosikkimekoistani Ronyalle, ja jestas! Aaa!

Seuraavana päivänä oli pakko mennä metsään kuvailemaan Romppua tässä asussa. Näistä seuraavista tuli kyllä yksiä omia suosikeita koskaan:


Talvi on maailman kaunein asia


Tämä yksittäinen otos lienee yks mun suosikeista Ronyasta koskaan c:






Onko muka olemassa mitään niin ihanaa ku talvi??? LOOK AT THIS siis rakastan talvea niin uskomattoman paljon, miten voikaan mikään näyttää tältä!



Ronya on also aivan uskomattoman kaunis tällä peruukilla, oon niin iloinen, että tämä uudistettu look palautti mun yhteyden tähän nukkeen! Vihdoin se inspaa ja PALJON

(Se yhä edelleen tarvii valkosen tällasen omaks, tää on Absynthen peruukki...)




Jep, rakastan talvea. Rakastan sitä. Tuossa samaisessa paikassa olen muuten kuvannut kuvatarinan ja suurimman osan kaikista mun metsäkuvista c: Talvisin käyn siellä aika harvoin kuvaamassa

Noissa samoissa metsissä myös hiihdän! (Mä siis RAKASTAN hiihtämistä. Ihan mun lempijuttu.) Voihan koti 🤍 Tuonne kuulun


Ja sitten jotain mulle hyvin epätyypillistä... :'D Se on KEIJUKUVA

En tosiaan oo ehkä ihan tyypillisin keijukuvaihminen (vaikka esim täällä on aivan ihania keijukuvia jotka inspaa mua vuodesta toiseen!), mutta oli kiva kokeilla pitkästä aikaa c: Krikolle sopii just tällaset! Ihanaa, pitääkin kuvata sitä kesällä samoissa fiiliksissä 🌷



Saavuin joululomalle äidin luo ja heti piti päästä kuvaamaan!


MYÖS HEITÄ

Taas vähän kyseenalaisia kuvasia heistä, apua! Olkaatten varoitetut jälleen. (Mä muuten aina ajattelen nykyään nämä näiden hellemmät kuvat heidän ihmisversioikseen... Oon tosiaan miettiny heistä ihmis-AU:ta kesästä lähtien. Siellä on vähän eri meno kuin kuvatarinassa)



Kajo on täydellinen talvipoika <3






Tää näyttää musta siltä et Kajo ois juossu Iltan sylii :( 


Menevät tuosta suoraan sisälle leipomaan hävyttömän näkösiä pipareita D: <3


Rakastan niin paljon sitä, että Iltan kuvissa ei tunnu mulle enää samaa epätoivoa ja surua kuin joskus aikaisemmin! He's moving on <3 Tulee hyvä mieli






Annelise my love <3 Joulutunnelmissa! Annelise on kyl the one for me, hän on ehdottomasti yks mun lempinukkeja itseltäni! Inspaa mua aina ja on niin upean dramaattinen kaikissa kuvissa c: Plus mun ultimate lemppari peruukkimalli

Ja oon oikeesti ihan rakastunut sen hahmoon D: Mul on tosi tietty hahmotype eikä Lise juurikaan poikkea siitä... :''D


Kriko :c <3<3 Vauva

Sit vanhempia kuvia, jotka ovat jääneet postaamatta!



Valve on varmaan kaikkein eniten mun nukeista (jos lasketaan vaan nimenomaan mun ite stailaamat) sellanen Mun Nukke, se on tullu nii jostai mun ytimestä


Syksyinen Griffin!! Rakastan leikkiä väreillä <3


Tää vihreä muokkaus käy sen huuliin kivasti!


Voi rakkaat ihanat, alan itkeä 💛 Ne sit rakastaa tota huulijuttua, Chióni aina räpläämässä c:






JA SITTEN MURUJA! En aikanaan yhtään muistanu muokata tätä...


Tällanen pre-lumi-Wilbs


Ja Lille kans



Rakastan häntä <3

Löysin kans MH-kuvia, laitetaas nekin tänne!








Faith 🤍 Oli piristävää kuvata sitä pitkästä aikaa!

Ja si mennää hartsisten uudempiin kuviin c:





Olin niin onnellinen siitä, miltä Lilika näytti lumessa! Ihan selkeä talvinukke <3 Voi muru




Tää oli mun oma suosikki!



Wilppu pääs juoksemaan myös! Ehkä se on juoksemassa pois joistain juhlista





* * *

Tällaista tällä kertaa <3 Turvallista joulua kaikille! 💛

4 kommenttia:

  1. ihana susi! Ja aivan ihanat valkeat ripset!! >w< Häkellyttävän ihania nuo talvimetsäkuvat hänestä jolla on ihanat valkeat ripset!! Mäkin rakastan talvea ja hiihtämistä ja lunta! Toi Taeyangien pusukuva on kanssa ihana!

    VastaaPoista
  2. Aaah! Siis musta tuntuu, että tää talvi on ollut jotenkin tosi maagista kuvausaikaa, niin upeita kuvia tässä postauksessa!! <3 <3

    Kriko on aivan valtavan suloinen, noilla vanhoilla PG:illä on joku oma paikkansa mun sydämessä! Kriko sopii loistavasti tonne lumiseen maisemaan, noi korvaläpät on ihanat! Ja ah sit toi auringonlaskukuva, talvisessa auringossa on ihan oma fiiliksensä.

    On ollu kiva nähdä eläintyyppejä sun kuvissa, toi susi on hieno!! Mulla oli joskus semmonen ihmissusivaihe, olisin varmaan kiljunut tolle propille lujaa sillon. (mulla oli jopa semmonen nukkesuunnitelma, jossa se nukke olis ollu ihmissusi. malli saattoi olla mad hatter? :D )

    Oon huutanu noille Ronyan kuville jotenkin enemmän kuin millekään nukkekuville koskaan omg, mutta siis nerokas tuo sisäkuva! Hassu idea, mutta oikeesti tosi toimiva (ehkä jonkinlaiset Frozen-vibat muuten, se on mun lempielokuva aina ja ikuisesti)
    Aaaaah Ronya on vaan niin upea ja nää kuvat on lumoavia. AH!!! Mäkin odotan hiihtoladuille pääsemistä, se on ihanaa hommaa!

    Noi keijukuvat on ihania (lisäksi eteerinen puolialaston nainen ah pidän :') ) Ja siis saatoin instassa jo tästä kommentoida tai sit vaan ajattelin, että onpa kiva nähdä talvisia keijukuvia! Vaikka siis sellaiset kesäsiset fantasiaräpsyt on kans tosi ihania, on virkistävää nähdä talvista maisemaa tän tyyppisissä kuvissa.

    Kajo ja talvi opivat kyllä yhteen, ihania talvivaloja kans noissa Kajon ja Aamun kuvissa. Tuntuu hyvältä kuulla, että Iltan kuvat eivät tunnu enää niin pimeiltä, ah <3

    Nää joulukuusikuvat on kivoja, niin hyviä sävyjä!! Ja sit hei Aamu ja Chióni! Vähän itketti toi kuva, Chiónilla on niin sellainen ihanan kujeileva ilme <3 <3

    Erityismaininnan ansaitsee vielä toi kuva Kaikusta makaamassa puunrungolla, eteerisyyttä ja maailman ihanin Kaikunen, pidän pidän pidän <3

    Ihanaa, turvallista ja lämmintä joulua sinne!! <3

    VastaaPoista
  3. hyvää joulua sinne sullekin! sun nuket kyllä sopii talven keskelle niin käsittämättömän hyvin :''D ronya varsinkin, mulle myös ehkä noin lempparikuvia ikinä noi <3 tykkään muutenkin ihan hulluna tosta valkoisten ripsien ja tumman meikin yhdistelmästä äääähh

    VastaaPoista
  4. Nää kuvat on kaikki niiiiin sairaan hienoja ja ihania!! Nukkekuvauksen taika on vaan niin lumoavaa mulle, miten jotkut saa siitä semmossen ihanan tunnelman välittymään💗✨️

    Se on niin kaunista. Vau nää kuvat on vaan niin ihania ja kaikki sun nuket!? EN KESTÄ!!!!!

    VastaaPoista