keskiviikko 28. joulukuuta 2022

Nukkesuunnitelmat vuodelle 2023

 Heya, tyypilliseen tapaan taas suunnitelmapostausta! Tää en enemmänkin itselleni tällainen note tänne muistiin. (Mua aina ahistaa mainita etukätee asioista ku pelkään et ne ei si ikinä toteudu joten TAPPELEN vainoharhaa vastaan tällä :"D)

Samalla myös läpikäyn nää tän vuotiset planit!

VUODEN 2022 SUUNNITELMAT

Taas tämä "miten meni noin niinku omasta mielestä"

✅ Vuoden päätavoite toteutui: hankin uuden kameran tammikuussa! Siitä alkoi mulle ihan uusi elämä nukkeilussa.
✅ En hankkinut useaa nukkea! (Mutta SAIN kolme ;___; Ää <3)
✅ Keskityin täysillä kuvaamiseen! Se oli parasta tänä vuonna.
✅ Metsän kuiskaus tuli toteutettua kokonaisuudessaan <3 TÄRKEINTÄ wää
✅ Sain uusia nukenvaatteita ja proppeja! Tähän tuli panostettua. Olen erityisen iloinen kaikista stock-asuista, jotka löysivät tiensä tänne.
✅ Uudistin vanhoja nukkeja ja yritin ryhdistäytyä harvemmin kuvattujen tapausten kanssa.
✅ Sain BJD:ille vaatteita! Wilhelm sai mekon ja hameita, pus <33
❌ En hankkinut mitään niistä kustomeista, joita ajattelin, että voisin mahdollisesti hankkia. Ei tullut PG:tä tai Elfique Lunatiquen kustomia.
❌ En hankkinut myöskään mitään odottamistani stock-malleista (esim. Monglnyss ja Vesta).

...eli toisin sanoen onnistuin hyvin siinä tavoitteessa, että ei mitään, mitä ei ole ihan pakko ostaa? :'D Tein onnellisen vähän mitään yolotusostoksia, on tässä vähän kehitytty! Jes

SUUNNITELMAT VUODELLE 2023

Ja sittennn asiaan eli ensivuoden tavoitteisiin!


Popovy Sisters Little Owl

Mun pääasiallinen tavoite ois investoida mun koko maallinen omaisuus,, Popovyn nukkeen! Tässä on varmaan kaikki mahdolliset asiat esteenä, mutta se on yhtä kaikki mun suurin haaveeni tällä hetkellä. En tosin tiedä, miten tuon uutena ostamisen kanssa mahtaa käydä - niinköhän myyvät blankkeja nukkeja silloin, kun sellaisen ostaminen olisi mulle mahdollista. Mutta. Pysyn uskollisena tälle suunnitelmalle. Jos ei ensvuonna niin sit joskus, mutta en suostu luopumaan ajatuksesta saada oma Popovy.


Poison Girlin uudempi kustomi (vuosimallia 23)

Yhä edelleen kaipaisin PG:n ihan täysin uutta kustomia! PG:n tyyli on kehittynyt niin ihanasti, että jos mulla oli jo viimevuoden lopussa hirveä PG-kuume niin NYT MULLA VASTA ONKIN! En oo hirveesti mainostanut asiaa täällä, mutta mähän en siis ole jostain syksystä lähtien puhunut kellekään mun läheiselle MISTÄÄN MUUSTA ko PG:n nukeista :''DD Legit joka ikinen päivä, anteeks kaikille, oon just tämmönen ku en saa jotain päästäni

Et tää on tooosi iso juttu nyt!

((Niin ja btw, jos koskaan näette tuota yllä olevaa (Juni) missään, hit me up! Mä ikuisesti suren sitä etten häntä aikanaan saanut :'D Näin uuden PG:n ohella etsin Spesifisti Häntä))

+ yhä edelleen kaipaan yhtä tiettyä customnukkea, silläkin uhalla et sen meikki ei taida olla enää ennallaan D: En osaa luovuttaa

_____

MAHDOLLISET SUUNNITELMAT

Eli sarjassamme "jos on rahaa ja mahdollisuuksia". Nämä suunnitelmat ehdottomasti siis noiden ylempien jälkeen.



Peakswoodsin nuket

Siis oisin halunnut jo tänä syksynä osallistua Halloween eventtiin, mutta rahatilanne ei sitä sallinut. Joskus ens syksynä voisin harkita! Haluisin etenkin Lemonin ja Tristanin (tässä yllä molemmat). Nimenomaa vihree Lemon ois niin mainio ääh <3 Ja Vampire Tristan. Mutta muutkin vaihtoehdot on auki! Peakswoodsil on söpöjä pojuja kans


Twigling Ingenue

Siis Twiglingit on yksi mun isoimmista hartsirakkauksista nykyään! 2020 kun BJD:itä aloittelin, nää olivat yksiä ekoja, joita katselin ihastuksissani. Ehdottomasti haluaisin Twiglingin Ingenuen vielä joskus, ja nimenomaan SD-koossa.

_____


Vaate- ja proppihaaveita!

Stock-vaatehaaveet:

- Ririko
- Henri
- Pulliphine IX
- Blanche
- Aurora
- Captain Hook
- Lunatic White Rabbit
- Hermine
- Nella

Esim. nämä! Toki ottaisin monia muitakin...

Proppeja:

- Kalusteita! Erityisesti nojatuoli ja sohva, mutta otan vastaan ihan kaikkea
- Kaikkia eläimiä fantasiakuviin c:

Ja sit enemmän sellaisia boheemeja ja luonnonläheisiä vaatteita nukeille! Niitä on jo hyvä kasa mut kaipaan lisää :p Jaja muutamalta tietyltä ompelijalta haluaisin eeppisiä mekkoja ja viittoja!! Fantasiaa, röyhelöä ja viktoriaanisia viboja

* * *

Muita suunnitelmia:

- Parantajan tarinan toteuttaminen kuvatarinana on mun seuraava plan! Siitä oon super innoissani c:
- Haluaisin kuvata enemmän mun vähän kuvattuja nukkeja, kuten esim. Isuleita ja Daleja
- Yritän keskittyä jälleen enemmän valokuvaukseen ja keksiä uusia ideoita c: Tää vuosi oli nimenomaan nukkejen kuvaamisen suhteen tosi tärkeä ja rikas, joten aion jatkaa samalla tiellä. Eli sata kertaa mieluummin investoisin nyt proppeihin ja vaatteisiin kuin kymmeneen uuteen nukkeen!

___

2 kommenttia:

  1. Tällaiset postaukset on musta aina tosi kivoja!
    (naurahdin ääneen tolle alun etukäteenmainitsemistuskailulle, samaistun niin paljon lol ja sit ystävät aina marisee et miks et voinu aiemmin kertoa :D )

    Mutta aah ootpa ihanasti saanut toteutettua kaikkia haaveita mitä sulla tälle vuodelle oli, tää kulunut vuosi on ollut niin hyvä <3 <3 Oot niin oikeassa sanoessasi, että kameran myötä sulla alkoi uusi elämä nukkeilussa, siltä se on todellakin näyttänyt! Oon pitkin vuotta ihastellut sun kuvia yksi toisensa jälkeen, niissä on nähtävillä hurja kehityskaari. Ah!!
    Metsän kuiskaus oli parhaita juttuja mulle ihan koko tässä harrastuksessa tänä vuonna, sain siitä niin paljon inspiraatiota ja iloa (ja tuli jotenkin nostalginen olo et on kuvatarina jonka lukujen ilmestymistä odottaa ja jotenkin musta tuntui et sun tarina sai liikettä myös blogimaailmassa aikaan) Oon niin iloinen, että sait sen toteutettua!

    Toivon ihan todella lujaa, että sun suunnitelmat toteutuu ja saadaan täällä blogissa lukea ainakin sun oman Popovyn esittelypostausta, ja miksei PG:nkin. (nauratti toi ettet puhu mistään muusta kuin PG:istä, tollanen koko elämän täyttävä innostuminen ja haaveilu on upea tunne kaikessa raadollisuudessaan)

    Musta tuntuu, että oon hehkuttanut instassakin jo useamman kerran, mutta Parantajan tarinaa odotan kyllä ihan tosi innolla, se vaikuttaa niin hyvältä! <3

    Ja hei sit kiitän nyt tässä sua kaikesta kommenteista mitä oot mulle tänä vuonna kirjoittanut, oon tullut niistä aivan valtavan iloiseksi. On ihanaa, et täällä blogimaailmassa on joku intoilemassa ja juttelemassa, se on ollut musta ihan tosi kivaa!!
    Hyvää uutta vuotta sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kommentit (ja ylipäätään kaikki meidän nukkevibailu ja muu <3) on ollut kyllä yksi tän vuoden piristävimmistä jutuista, kiitos sulle ihan HURJAN PALJON!! <33

      Oon niin onnellinen, että mun nukkesisältö on tuonut inspiraatiota ja intoa sinne! Mulle kuvaaminen ja etenkin kuvatarina olleet niin tärkeitä, että on ihan uskomatonta nähdä et se on ollut sullekin tärkeää <3

      Ah kiitos!!! I really hope so, sitä kohti <33 (Joo siis. Valehtelematta oon puhunu Annikalle JOKA IKINEN HITON PÄIVÄ lähestulkoon vaan niistä ::D On ihme jos meidän puheluissa EI mainita kertaakaan PG:itä :'D)


      Kiitos ITSELLESI, oot kyllä ollut ihan uskomattoman ahkera kommentoinnissa enkä voi kyllin kiittää sua siitä! On aina niin kiva intoilla sun kanssa täällä blogimaailman puolella, kiitos siitä, means a lot <3 Toivottavasti ensvuosi on sulle lempeä! Ihanaa uutta vuotta sinne <3

      Poista