tiistai 31. lokakuuta 2023

Halloweenhyrinät vuosimallia 2023

 

Hello 🎃🖤

Halloween lähestyy! Tässä postauksessa tuttuun tapaan kompilaatio mun tän vuoden Halloween-kuvista <3

..:🖤:.*🦋🍁.:.*.🧡:.🕸️*.🕷️.:🎃:.*.




Freya on mun tän Halloweenin ehdoton tähti 🖤 Sen tosin tiesin jo kesällä hänet saatuani! Horrorkuvat on mulle lemppareita ottaa ja Freya on muutenkin mun unelmieni täyttymys <3

Eri versiot:





Ja sitten löytyy rakas Aramea! Tää lapsi sai nimen vasta tänä vuonna, shame on me...

Hän inspasi kovasti, tuijottelin häntä tässä pitkään 🖤 On ollut mun sohvahengaajana :'D Mulla jää aina nukkeja mun kans hengaileen sohvalle (nyt kun mulla on kotona sohva!!) ja Aramea oli oikein hyvää seuraa C:<

Ja tosiaan! Tein tuon sen mekon itte 🖤 (Alushametta en!) Viimevuonnahan vähän harjoittelin ompelua ja hyvin vähän kehtasin mitään mihkään jakaa koska mä en tosissaan oo mikään käsityöimmeinen at all. Mutta oon ihan superylpeä itestäni tän kanssa <3 En ois uskonu et saan kahta kangasta ees yhteen fhfggf


Mitäs sanoinkaan siitä, että tää on Freyan Halloween tänä vuonna...


Here she comes


AAA

Okei tää oli ihan 100 % yolotus! Olin siis tuossa samalla viikolla piirtänyt tällaisen kuvan Manasta ja katsoin näitä kuvia sillee haha mitäs jos editois, ei varmana onnistu. Noh. Onnistui. Se on ihan hirveä ja rakastan sitä!

Mua inspaa taiteessa (oli muoto mikä tahansa) aina ihan käsittämättömästi ihmisen sulautuminen luontoon. Se, miten luonto ottaa omansa. Mä rakastan sitä. Tää kuva tekee mut niin iloseks


Feral meiningit jatkuu!

Valve ei oo turhan usein päässyt mun Halloween-kuviin :( Höh! Valve on kummiskin eniten mun itse stailaamista nukeista sellanen, joka tuntuu täysin multa. Feral öttiäinen syömäs sydäntä kyyryssä alasti metsässä, yes, that's it, tää on eniten mun vibaa koskaan


KALMA MURUNEN, hän ei koskaan petä mua! En voi uskoo et oon luonu ite oman lempparikauhunukkeni, se on toiminu mun kuvis niin hyvin


Siis oon järkyttynyt tuosta sydämestä! Sanoin murulle, että oispa mulla erikseen sellanen sydän, jonka sais lasikuvun alta. Ja muru vaan et no mutta onhan sulla.

OON NYT 2 VUOTTA LUULLUT ETTÄ TUOTA SYDÄNTÄ EI SAA POIS LASIKUVUN ALTA

Että joo, jos vastedes nähään kuvia pelkästään tästä sydämestä niin se johtuu siitä, etten ollut päässyt tajuamaan sen potentiaalia ajoissa!!

Eri versio:



Otin tällaisen idean viimevuonnakin Aramean kanssa! Nyt oli Kalman vuoro c:

Inspinä oli line "all the echoes in my mind cry" Auroran kappaleesta Running with the wolves




Rakastan tota mötköä niin paljon!!



Ja hieman lisää Freyaa!

Tää arkku on muuten synttärilahja, jonka Annika ja hänen isänsä ovat mulle tehneet 🧡


Valve raukalla tainnut olla vissiin nälkä tänä vuonna :'D Kaikissa kuvissa pääsee nakertelemaan asioita...


Kalma jatkaa kalmailuaan

Hauska muuten et mulle Kalma on ihan todella baby, tai et vaikka se näyttää hurjalta, sen energia on ollu mulle itelleni enemmän semmonen surkuisa ja pieni. Tommonen möttönen. Muut ei ilmeisesti oo samaa mieltä mun kanssa, palautteesta päätellen :'DD 💛


Tää nyt ei oo suoranainen Halloween-kuva, mutta tippuu ehkä selkeimmin tähän postaukseen silti. Halla on ihana



Kattokaas kun Valaakin näkyy välillä! Ja vielä itselleen ominaisessa kuvassa >:0 (Vala on noita!)




Näiden kanssa tapahtui se, mitä ei yleensä KOSKAAN tapahdu: mun visio ja toteutus vastasivat aika lailla prikulleen toisiaan!

___

Kiitos katsojille ja hauskaa Halloweenia kaikille! 🎃🕸️🧡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti