lauantai 28. lokakuuta 2023

Syys jatkuu

Heips! 

Elikkäs syksyn kuvasatoa lisää 🧡🦋 Halloween-kuvat saatte sitten ihan omassa postauksessanne virallisena Halloween-päivänä 8')

__


Auri sai uuden peruukin ja oon siitä maailman iloisin 🥹💛 Tehnyt taitava @thefoolkira ! Tuhannet kiitokset, Auri tarvitsi juuri tätä uudistusta ;-; <3 Hän on ihan mun lemppari nyt. Oon tästä nukesta niin ilonen, etten hädin tuskin ees pysty kattomaan sitä kun overwhelmaannun siitä kui hieno se on :'DD AAA

Tää on paras tunne <3 Auri on aina ollut mulle kultainen, joten on ihanaa pitkän haaveilun jälkeen saada sille unelmaperuukki päähän!


Sitten meillä on "uusi" tyttönen! Tässä on mun Dal Ciel, Ilse. Dalit innostaa atm kovin, joten kokeilin kokonaan uudenlaista lookkia (puolivahingossa) Ilselle. Se saa nyt jäädä sille! Ei sovi hahmoon yhtään (hän näyttää ihan vauvvalta nyt vaikka on täysi-ikäinen), mutta ehkä se ei haittaa jos tyyppi inspaa nyt enemmän c:

Tän vuoden main theme on ollut vanhojen nukkejen uudistaminen inspaavaksi! Suosittelen ihan kaikille tbh, toimii


Mua inspaa Monster High -nuket yllättävän paljon atm! Vaikken heitä kuvaisikaan, niiden keräileminen ja omistaminen on mulle tärkeää 💗

Sitten kuvia parhaan ystäväni Venlan nukesta! Nukke on Venlan itse kustomoima ja stailaama, eli mulla ei ole osaa eikä arpaa siihen :p Kunhan räpsin kuvat!



Tää nukke on niin ihana! Rakastan kuvata sitä syksyisin noissa tunnelmissa. Venla oli jo ihan et voinkin sit jatkossa hoitaa saman tein kaikkien sen nukkejen kuvaamisen :'D




Mun lemppari! Tuuttaan näit instaan jossain kohdassa for sure, oon näihin tosi tyytyväinen c: Mä also rakastan kuvata muiden nukkeja! Se on ihan erilaista kuin omien kuvaaminen! Omien kanssa voi tietysti leikkiä ihan miten lystää, mutta muiden nuket tuntuu aina niin erilaisilta ja ne piristää mua jotenkin ihan sikana <3 



Venlan omaisuutta hänkin! Maura pieni, Noidanpenskan vanhimpia kustomeja 🧡 Upea  <3




Ja loppupostaus ihan omaa katrasta!



Jodi oli maailman muruin tuolla Freyan peruukilla, ihana <3 Oli hauska testi sekin




Menin ottaan heistä varta vasten pianokuvia ;_; Rakkaudentekoja itseltä itselleni 🤍




Oon näihin aivan todella tyytyväinen, Annelise on ihana ja tää asu on kaikkea mitä saatoin toivoa tähän harrastukseen


Kiitos lukijoille! ❤️

1 kommentti:

  1. Tosi hieno toi vika kuva❤️❤️Kuvakulma vaan niin mielenkiintoinen🥰🥰

    VastaaPoista