maanantai 9. lokakuuta 2023

Inspaa niin että halkeen

 Hi hey!

Mulla on niin vahva inspipätkä menossa et nyt on pakko päästä purkaan johkin!

Lätkin tähän nyt vaan kaiken mahdollisen mitä mun pää keksii tuutata :'D Eli toisin sanoen, tervetuloa lukemaan mun huutopostausta haaveilupostausta taas! Nää ei kaikki oo missään nimessä sellaisia "haluan hankkia Just Nyt", kunhan puran intohöyryjäni ja nukkekuumettani!

Alotetaan nukkejen sijaan osastosta stock-asut! Säästän toisin sanoen epätoivoisimmat hölinät loppuun :'D

___


Pullip Henri

Ehkä jopa tärkein puuttuva stocki nyt, kun mulla on jo Ririko, Pulliphine ja Blanche. Wyyh, pari kertaa oon käyny tosi lähellä tän asun saamista D: Oon nähnyt parit melkein complete stockit myynnissä, mutta haluaisin nimenomaan koko setin.


Pullip Nella

Yhä sitä kaipailisin ): Tää ei kenties oo enää ihan yhtä vahvasti mun estetiikkaa kuin silloin aikanaan, kun tätä epäonnistuneesti yritin ostaa, mutta se on silti rakas ja haluaisin sen omaksi.


Pullip Romantic Alicen viitta

Trkeimmät osat multa löytyy, mutta viitta uupuu vielä! Sen kun saisin 🤲🏻


Pullip Ala

Ranskalaiset on stailanneet tätä aivan ihanilla tavoilla, tahtoisin kovin itekin! Ja nyt, kun katselin tätä livenä murulla, tahtoisin vielä kovemmin :'D



Pullip Cornice & Raphia

Molemmat, kiitos! Tää on ollut haaveena kans pitkään. Joskus skidinä halusin nuketkin, nyt en ehkä enää tarvitsisi omaksi asti vaikka heistä molemmista pidänkin.



Pullip Aquel

Ei mikään superpakollinen, mutta ottaisin kiljuen, jos tulis vastaan! Ois hyvä sauma mulle opetella käyttään sinistä...


Pullip Veritas Crimson ver.

Kaikki nää Veritasit, kiitos!


Pullip Himawari

Nää on niin hurjan söpöt! Rakastan tuota siluettia 💗


Pullip Pere Noel

Tän ehdottomasti tarviin vielä! Kaikki valkonen jota voi yhistellä muidenki asujen kanssa on parasta


Byul Hermine

Mulla on jo Tiphona, mutta tätä kaipailisin vielä kovemmin! Värimaailman ja estetiikan puolesta mulla ois useampikin nukke, joka tän haluais c:


Taeyang Lunatic White Rabbit

LWR:n stock-asu on kenties mun listan korkeimmalla Taeissa! Kelpuuttaisin itse Taeyanginkin, mutta mulla ei toki ois nyt varaa tehdä ylimääräistä investointia siihen x)


Taeyang Tantus

Tantuksen aluspaidan tarvitsen, se on täydellisin Taejen paita koskaan! Koko fitti menis myös mut se paita nyt on se tärkein. Rakastan kyllä tätä värimaailmaa kieltämättä myös


Taeyang Ethan

Siis ottasin tässäkin koko ukon mieluiten, mutta asusta nui housut on mun haaveilun kohteena :c


Taeyang Butler

Butlerilta kaikki, mutta etenkin takki!


___

Ja sit jatketaan nukkeihin! Alotellaan kustomeilla c:


Kuva by Poison Girl

Poison Girlin pehmeäpi kustomi

Oonkin Linneasta jauhanut jo jokaisessa mahdollisessa paikassa :c My girl. Hänet haluan. Eli rakas OC:ni Linnea Poison Girlin kustomina 💗 Maailman kaunein pieni vauvatyttö 🐰 Odotan häntä kärsivällisesti! Pehmeämpää PG:tä siis metsästän

Ja joo, tän kuvassa näkyvän mussukan nimi on legit originaalistikin Linnéa että miettikääpä sitä :c Minä mietin häntä joka ikinen päivä

Noidanpenskan kustomi

Harhan tyylinen kustomi maistuisi! Noidanpenskakuume on krooninen tässä vaiheessa :'D Just sain Freyan, joten hätää ei atm ole, mutta voi että kuinka hänen töitään rakastan 🤍


Hän on uudempi tuttavuus mun hankintalistoilla c: Tuossa loppukesästä hiipi sinne ja kovin on tullut pohdiskeltua, että mitä missä ja miten. En vielä tiedä! Mutta jokin hänen työnsä kiinnostelisi c:

Sit oishan mulla vaikka mitä epämääräisiä toiveita vaikka mistä, mutta mitään tän koherentimpaa ei just nyt tällä sekunnilla kustomien suhteen ole! (Ja ihan hyvä niin)

___

Ja katsotaanpa sitten, mitä stockeja mulla on listalla!


Dal Chibi Risa Vintage Rock Girl

Mun realistisella Dal-hankintalistalla on vaan hän! Prokrastinoin ja ootan sopivaa hetkeä kotiuttaa tää tyttö. Sen nimi on Mila ja sillä on jo hahmo c:

+ Haluaisin mahdollisesti Dal Lylan kans 🖤


Taeyang Pluto

Oon aatellut häntä paljon tässä! Mun ystävä hankki just Pluton ja kattelin sitä livenä innoissani. Mulla on ollut vuosia tälle mallille hyvin selkeä ajatus stailauksesta, mutta nyt sit koukuttaisi yhä vaan enemmän päästä näkemään se käytännössä! Ois ihanan erilainen viboiltaan ku mun muut nuket... Mwääh




Taeyang Dodo

Dodon oon niin monesti ohittanut vaikka aina on tehnyt mieli ostaa se! Niin veikeä ja erilainen faceup, että varmasti haluan sen vielä.


Taeyang Barbara Ama

Mulla on lähipiirissä useampikin Ama, jota ihastella, mutta maistuisi se silti itsellekin c: Nimenomaan stockeineen päivineen!


Taeyang Hide Doubt

Mul on jotenkin mixed feelings Hidestä atm. Mulla on jo Atsushi Sakurai ja se kaipais kovasti mun huomiota. Ehkä lähden nyt hänestä, vaikka Hide Doubtin joskus tänne haluisinkin :(


___

Oma osastonsa: hartsit eli tästä alkaa se itkuosuus (ihan niiku Linnea ei ois jo ollu)

 


Peakswoodsin nuket

Mun aivoissa ei oo lakannu pyörimästä Peakswoodsit, vaikka tiedän etten voi ostaa tän hintasta BJD:tä nyt. Mut hitto ku haluun jonku kuus heitä,, Ja nimenomaan tollasen värikkään! Hitto kun kiusaa taas ihmistä. Mulle iskee jostain syystä syksyisin kauhee hartsihimo aina :'D Oli viimevuonnakin! Peakswoodsit temptaa, mutta mulla ei todellakaan ole laittaa tonnia nukkeen vaikka värikästä hartsia janoankin tänne

Suomeksi: ehdottomasti tänne vielä Peakswoodsin nukke(ja), mutta ei vaan lähivuosina! :(


Twigling Ingenue

Twiglingit itkettää mua, joka kerta kun nään niit jossai niin I go yäääööääää 

Mun budjetti ei salli sitä muttaaaa haluan (Ja jos väitän itelleni et sallis niin elän köyhyyskierteessä väh. 8 kk *add kauhea kasa kirosanoja tähän* KOKEILTU ON eikä kokeilla enää!!!)

Joskus vielä mulle ihan oma Ingenue! Siihen asti öö itken köyhyyttä ja syön makaronia I guess

Hälle mulla ois jopa hahmokin valmiina!


Lillycatin nuket jep ihan melkeen kaikki he :>> auttakaa

Ömm, Lillycatit lienee vissiin mun suosikeita kun mun tekis mieli hankkia viis lisää?? Siis Lilika on legit hankalin posetettava mun kokoelmassa, mut näiden muotokieli vetää mua ku magneetti. Rakastan sitä. Ne on niin hiton ihania katsella, etten pääse yli. 

Toinen Ellana kelpais any day toisen värisenä, äh. Ellana saattaa hyvinkin olla mun lempiskuplti ikinä, tai ainakin yksi niistä!

MSD:istä päällimmäisimpänä ois Ombre (kuvassa) </3 Oon nähy monta myynnissä ja nyyhkinyt... Haluisin semmosen Valven tai Manan tyylisen pikku metsänolennon siitä jonka vois vaa napata reippaasti kuvausreissuille

Mut mul on Varpu joten en toistaseks nyt tarvitse lisää MSD:itä! Eli en toisin sanoen tiiä tuleeko tämäkään pohdinta toteutuun lähivuosina


Lillycatin Amy ois mun haaveissa kans D: Siis mä rakastan punasta hartsia!! Tää skuplti miellyttää mua niin paljon ihan kasvonpiirteidensäkin puolesta!

Oon vahvin kun just näin tätä myynnissä ja sanoin sille ei koska ei olis rahaa :(


Rakastan Lyseä niin kovin, mutta sitäkin vielä harkitsen :c </3 Oon silti niin hirmusen kiintynyt siihennn, vähän itkettää

__

Ja siiis... Mulla ois kans lisäksi monta päätä, jotka haluaisin ): Kolme firmaa spesifisti mielessä, mutta tuntuu et noiden saaminen ois tosi vaikeeta... Oon missannut monesti hyviä mahdollisuuksia ja se hieman itkustuttaa, mutta eip mahda mitään </3 Monesti täs nyt nyyhkinyt ku en oo ollu hereillä oikeina hetkinä

Että haaveita todellakin ois, mutta harmistun, kun haaveissa just semmosia jotka pitäis nyt sitten etsiskellä käytettyinä :c Noita päitä voisin saleen ostaa ihan nytkin ns. varastoon jos vaan tulis vastaan!

Ja no, sitten ois toki hahmoja, jotka haluaisin nukkeina! Esim:


Gael on tärkein 💗 Ei tuu tapahtuun lähivuosina koska oon todella picky hänestä, mutta noh, se on silti mielessä... :( Mun rinsessa. Ihana. Gael on kaunein

Ja jos tulis Gael, pitäis tulla myös kaksi lopuista Sinelmän hahmoista, kun on kerran Beth ja Ranikin XDDD *huutaa voidiin*

Juuh


Ja sitten mun rakkaat Asael (vas.) ja Kheri (oik.) 💛 Näistä hahmoista on useempi versio olemassa, tässä kuvassa modern AU

Ne on mulle tosi rakkaat ja tulee suoraan mun syvimmästä ytimestä :( Asael on kaunein asia koskaan ja varmaa itkisin sille ihan yhtä lujaa ku Bethillekin nukkemuodossa. Haluaisin hänet yhen tietyn tekijän melkeen minä vaan nukkena, pari tiettyy mielessä mut ne on justiisa niitä joita en saa saakeli mistään. Mut no oispahan haavepäälle sit hahmo valmiina, mur

__

Ai kauhee mikä huutopostaus, no näitä pitää aina päästellä ilmoille! Welcome to my brain, mukavaa viikkoa kaikille 🌻

4 kommenttia:

  1. Taas sanon, kuinka hauska näitä tällasia on lukea [:< niin jotenkin viihdyttävää aina miätiskellä ja haaveilla kaikkee mitä vois seuraavaks tavotella 🖤 toivotaan että noita tarttuis viälä sulle matkalta mukaan ;P

    Luin kanssa tracon postauksen JA Bethin postauksen,, sun postauksia on aina hyvä lueskella (vaikken yleensä jaksa kommentoida lööh) 🙏🏻🙌🏻 ihana lukea ajatuspätkää Bethistä! Itselläkin on ollut päässäni ainakin haaveissa kirjottaa taas.lähitulevaisuudessa joku hahmopostauksen tapanen - katotaan kuinka käy

    Jokatapauksessa ihania kuvia Bethistä 🤍 best fiiling ku joku hahmo on niiin tärkee u^u

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin ilostuttavaa aina lukea sun kommentteja, kiitos paljon! c: <33 Siis tällaset haavepostaukset on hauskoja ja jotenkin kevyitä tehdä, saa vaan luritella kaiken mitä on sil hetkellä mielen päällä!

      Ilostuin et luit nekin c: Beby on rakkahin 💙 Ootan innolla jos laitat kans hahmopostausta tässä vielä >:) Niit on aina tosi kiva lukee!

      Kiitti viel kovasti c:

      Poista
  2. Sun inspi: (ง︡'-'︠)ง ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista