sunnuntai 25. helmikuuta 2024

Hengailua

 Moikka!

Nyt viikonloppuna on hyvä postailla, joten täältä pesee. Taas oltiin vähän aikaa sitten pööpöilemässä Janen ja Eemin luona c:< (with Annika) Tässäpä vähän kuvasatoa kyseiseltä tammikuiselta sunnuntailta!



Aloitetaan lapsellani Janen Aaveella c: 🩵

Olin taas niin onnessani kuvailemassa häntä! Hän on aarre 🩷



Mun haave ois päästä kuvailemaan Aavsua ihan johkin ulos värikkäisiin kukkapuskiin ;O; Mutta oon iloinen, että oon saanut myös tällee ns. nopeesti sellaisia kuvia hänestä, joihin oon tyytyväinen!


Janen Koivukehrääjä!

Olin siis ihan varma, ettei Koivukehrääjä toimis mun kuvattavana mutta katsos häntä >:0 Kaikki noidanpenskan kustomit on kyllä mitä inspiroivimpia kuvattavia, en voi muuta sanoa! <3 Nyyh 🖤✨


Elyna mussu c: Eemin omaisuutta! En oo koskaan kuvaillut sitä erityisemmin (HÖH), joten nyt oli sen aika! Se on maailmassa söpöin tällä stailauksella 💛 Ootin sen kuvaamista kauheen innolla c:


Janen Sabrina ei oo viel koskaan pettänyt mua! >:) Hän on aina mitä ihanin kuvissa, aina mun lemppari kuvata





Tässä vaiheessa Kiuru ei ollut vielä siirtynyt mun huostaani x) Joten kuvasin häntä tässä vaiheessa vielä ei-omanani




I love herrr??? Rakkaimpani


Tää on mun lempparikuva niistä, joita oon Aavsusta ottanut! 💜✨ Tää nukke on mun everything oikeesti, rakastan vaan kattella näitä kuvia joita oon siitä räpsiny ja ettiä kamerasta lisää muokattavaa

Överieditoinnit on aina ollut mun suosikkeja, kuten varmaan tiedätte >:)



Eemin Fay on niin rakas, mutta en jotenkin koskaan saa sitä toimimaan mun kuvissa kuten haluaisin >:C Ihastelen häntä silti, niin rakas



Annikan Tytti <33 Beibi(ni)




Tässä Janen Pin0cchi0! En tiedä onks jääny epäselväks mut rakastan vihreitä juttuja ja perhosia joten,, minä pidän hänestä hihi

En tosin saanut yhtäkään omasta mielestäni kivaa kuvaa siitä, mutta haluan silti hänet tähän postaukseen niin mennään tällä! Ihana uutukainen






Annikan Tytti eri kuvauskerralta, mutta sopinee tähän hyvin!

__

Mulla on jokunen vielä muokattavana, mutta ne saa sitten päätyä myöhempiin postauksiin ko haudon niitä kuitenkin kuukausia :p Kiitos katselusta!

Ja kiitos kaikille kivasta sunnuntaista! 🩷

4 kommenttia:

  1. Oih ♥️ Niin hienoja kuvia! Vaikuttaa siltä että teillä oli oikein kivaa yhdessä. Saitte todella kauniita kuvia🥰

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hurjasti kiitoksia! <3 Ihanaa, että tykkäät. On aina niin kiva miittailla porukalla ja kuvailla <3

      Poista
  2. Teillä kaikilla on kyllä niin ihania nukkeja! Aave on kaunis ja ymmärrän miks pidät siitä paljon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, ihana kuulla, kiitokset! <3 Aave on kyllä niin rakas!

      Poista