lauantai 3. helmikuuta 2024

Parantajan tarina: luku 7

 Hello!

Inspi potkaisi kt:n kanssa ihan tosissaan, joten here we go again ❤️ Tämä osa on täällä odotellut postaamista jo hetkisen. Linkki edelliseen osaan!

Mun kaikki kuvatarinat löytyy muuten nykyään täältä ❤️
___

Parantajan tarina

Luku 7: Kissa ja hiiri


*ovelta kuuluu kolahdus*


Annelise: *hymähtää* Tule vain sisään.



Aldreia: *nyökkää* Tervehdys, arvon kylänjohtaja.


Annelise: *hymyilee* Hei vain, Aldreia. Miten voit?


Aldreia: *kireästi* Mieluusti hyppäisin muodollisuuksien yli ja menisin suoraan asiaan, jos sallitte.

Annelise: Älähän nyt, tietysti minä tahdon kuulla, miten sinä voit. Kaltaisellasi nuorella tytöllä on varmasti vaiheikas elämä.


Aldreia: Olen kaksikymmentäviisi, en mikään teinityttö. Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miksi olen täällä.


Annelise: *naurahtaa* Voi, olet aivan nuori vielä.


Aldreia: Iälläni ei ole merkitystä sen suhteen, miksi olen nyt tässä. Voisimmeko mennä asiaan?

Annelise: *hymyilee*


Annelise: Kylläpä sinulla on kiire. *hymähtää* Mutta voimme, toki. Missä vaiheessa tilanne on? Kerro toki, miten olet edistynyt.


Aldreia: Parantaja on yhä elossa.


Annelise: *pudistelee päätään* Ai ai. Niin kauan, kun parantaja hengittää edelleen, sinun siskosi pysyy vangittuna. Hän on heikentynyt huomattavasti viimeaikoina. Callistra on aiempaakin heiveröisempi ja pienempi. En usko, että hän sinnittelee noissa olosuhteissa enää kauaa.


Annelise: Joten miten on – laitatko parantajan tappamiseen hieman vauhtia?


Aldreia: *kädet täristen* Tietenkin. Kyllä. Te saatte vielä hänen ruumiinsa, vannon sen.


Annelise: Toivottavasti tämä antoi sinulle lisämotivaatiota.


Aldreia: Antoi se.

Annelise: *hymähdys* Hyvä.

Aldreia: Ettekö aio pyytää minua poistumaan?


Annelise: *hymyilee* En.


Aldreia: En ymmärrä, mihin pyritte tällä.


Annelise: *hymähtää* En mihinkään.


Annelise: Oletko koskaan ajatellut, että ehkä minä olen vain hyvin yksinäinen ja rakkaudeton vanha nainen?


Annelise: Ehkä minäkin kaipaan vain kontaktia muihin ihmisiin.


Aldreia: Mihin pyritte tuolla? Suonette anteeksi, jos en usko teitä. Kaikkihan pitävät teistä. Teillä on vaikutusvaltaa ettekä te todellakaan ole vanha.


Annelise: *naurahtaa* Kultapieni, olen yli neljäkymmentä.


Aldreia:*puuskahtaa* Eli nuori. Ja kuvankaunis.


Annelise: *hiljenee hetkeksi* Sinun pitäisi sinutella minua.

Aldreia: Kylänjohtajia ei yleensä ole tapana sinutella.


Annelise: Teitittelitkö siskoasikin?


Aldreia: En, hän on siskoni.


Annelise: Oletteko sinä ja Callistra läheisiä?


Aldreia: Miksette kysyisi häneltä, kun kerran olette vanginneet hänet?


Annelise: *siristää silmiään* Minä en mielelläni mene hänen puheilleen, tiesitkö sen?


Aldreia: En. Te olette näennäisesti minun viholliseni, eikä tässä keskustelussa ole mitään järkeä. Tiedän, mitä tahdotte. Parantajan ruumiin. Kaikki muu on vain ylimääräistä.


Annelise: Lintunen, sinä olet aika epätoivoinen. Olet valmis tappamaan kylänne tärkeimmän aarteen saadaksesi siskosi takaisin.

Aldreia: En minä ole epätoivoinen! Minä ajattelen vain rakastamani kylän parasta.


Annelise: ”Kylän parasta”? Kerrohan, mikä osa Parantajan kylän parantajan tappamisessa palvelee kylän parasta? Pikku kylänne elää parantajastanne. Eihän teillä ole muuta.


Aldreia: *epäröiden* Parantajia syntyy aina uusia. Maailmassa on aina oltava parantaja, siten Unenkutoja on sen tarkoittanut.


Annelise: Ollaanpa sitä hartaita.


Annelise: *silittää Aldreian tukkaa* Olet vielä niin kovin nuori ja kärkäs.


Aldreia: Mitä te vielä tahdotte minusta? Onko tämä jotakin sairasta valtapeliä, jota minun ei kuulukaan ymmärtää?


Annelise: Jos olisi, kertoisinko sen sinulle?

Aldreia: Tuskin.


Annelise: Tai ehkä minä puhuin totta ja olen vain vanha ja yksinäinen nainen, joka kaipaa juttuseuraa.


Aldreia: En todella ymmärrä teitä.


Annelise: Kerro minulle jotain itsestäsi. Mitä vain. Saat sitten palata kylääsi.

Alreia: Te hämmennätte minua.

Annelise: Älä anna sen häiritä. Kerro minulle mitä vain.


Aldreia: Minä tahdon isosiskoni takaisin.

Annelise: *irrottaa hiuksista* Kerro minulle jotain, jota en jo tiedä.


Aldreia: Minä en pidä vallan väärinkäytöstä.


Annelise: *hymähtää* Sinussa on särmää.


Annelise: Pidän siitä.


Aldreia: *kavahtaa kauemmas* Älä koske!


Annelise: *pysyttelee hiljaa* Ensimmäinen kerta, kun hän ei teititellyt.




Annelise: Voit mennä. Minulla ei tällä kertaa ole sinulle muuta. Tiedät, mitä odotan sinulta.


Aldreia: *tuijottaa Annelisea pitkään* Näkemiin.

* * *

Hetken päästä toisaalla


Aldreia: *sydän pamppaillen* Mihin ihmeeseen hän oikein pyrkii? Hänellä on kaikki valta. Ei hänellä ole mitään tarvetta olla tuollainen. Pitääkö hän minua pilkkanaan?


Aldreia: Vai että ”vanha ja yksinäinen”. Kukaan noin kaunis ja pidetty ei mitenkään voi väittää minulle tuollaista. Hän on sentään kylänjohtaja ja naimisissa.


Aldreia: *värähtää* En ymmärrä, en kerta kaikkiaan. Hänen täytyy vain leikkiä minulla.


Aldreia: En minä ole mikään tappaja. Anemone on niin hauras ja viaton, en voisi koskaan tehdä tätä hänelle. *tärisee* Mutta siskoni...


Aldreia: Mitä ihmettä minä voin tehdä?


* * *

3 kommenttia:

  1. Ooh lisää tarinaa, jes! Miten kaunis Annelise onkaan tuon viinilasinsa kanssa😍 Tää tarina käy vielä mielenkiintoisemmaksi! Mitähän Annelise mahtoi haluta? Odotan innolla jatkoa!

    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aah kiitos niin hurjasti kommentoinnista! ;_; <3 Merkkaa mulle tosi paljon!

      Poista
  2. Voi apua mussu, tuntuu että joka kerta kun teet uuden osan tähän tarinaan niin siitä tulee mun uus lemppariosa! Tää oli taas kaikin tavoin kutkuttava ja otteessaan pitävä, voi että kun tykkäsin tästä <3 Niin paljon kaikkea mikä sai mut innostumaan!

    Alotetaan nyt vaikka sillä, että r a k a s. t a n tätä sun sisämiljöötä jossa nää tarinat kuvaat! Tää kartanomainen huone on ihan todella kaunis ja romanttinen! Jotenkin tää tummuus ja kaikki noi kalusteet tekee tästä ihan todella kauniin ympäristön. Ja oon niin kateellinen siitä millaisen valaistuksen saat näihin sun sisäkuvauksiin! Jokainen kuva on hirmusen miellyttävä katsella! Ja sulla on aina niin ihania kuvakulmaratkaisuja, rakastan sitä kun kuvaat kaikkia yksityiskohtia c: Niin nättejä esim. noi kuvat, joissa Lise koskee Aldreian hiuksiin! Ah, jokainen kuva oli kyllä oma itsenäinen taideteoksensa uwu

    Mut siis apua, Annelise ja Aldreia... <3 Miten noi kaks voikaan olla noin viehättäviä? Molemmilla on aivan upeat asut ja tätä osaa lukiessa huomasin vähän väliä pakahtuvani sille miten kauniilta he näyttää! Moymekko on ihan täydellinen Liselle ja ah, Aldreia näyttää jumalattarelta Blanchen asussa. Jotenkin Aldreian olemus henkii nuoruutta ja viattomuutta, mikä oli musta ihana detaili! Sen ilmeet on niin säikähtäneitä, meanwhile Annelise näyttää itsevarmalta ja viekkaalta. Sulla on kyllä taito tehdä nukeista ilmeikkäitä näissä c: Oot ihan hitsin taitava! Ja näiden kahden välinen valta-asetelma tuli tästä kyllä upeesti ilmi

    Annelisen ja Aldreian välillä kipinöi, ai että miten ihanaa tää niiden dialogi on :'D Annelise on kyllä hyvä pysymään koko ajan niskan päällä, mutta mitä pidemmälle keskustelu meni, sitä vähemmän Aldreiaa tuntui se haittaavan! Selkeesti Annelise onnistui kietomaan Aldreiaa vähän pikkusormensa ympärille... Olin myös yllättyny siitä, että Aldreia ei antanu Annelisen koskea! (Itse olisin antanut :>>>) Rakastan Annelisen tapaa yrittää korostaa heidän välistään ikäeroa, Aldreia tuntu olevan siitä ihan hämillään! Mitä ihmettä Lise oikein ajaa takaa tällä yksinäisyytensä korostamisella... 8) Ettei vaan tällä viehättävällä johtajalla ois tavotteena vietellä nuorta ja viatonta Aldreiaa! Ainakin sillä on taito yrittää tahrata Aldreian kädet Parantajan tappamisella! Mun sydän kinda särkyy siitä että Aldreia on valmis tappamaan Anemonen ;o; Vaikka onkin kaunista että se on valmis tekeen mitä vaan Calin pelastamiseksi! Mutta toivon todella että tähän tulee jokin toinen ratkaisu! Olis kauheeta Aldreialle joutua tappamaan Parantaja.

    Noi viimeset kuvat Aldreiasta sängyssä... <3 Aivan ihanasti oot saanu kuvattua sen ristiriitaista fiilistä ja hämmennystä! Kaunis pieni kippura sohvallaan. Voin vaan kuvitella, kuinka sekava olo Aldreialla on tuollaisen tapaamisen jäljiltä! Annelisesta on vaikea sanoa, mitä se oikein tavoittelee. Mutta tän osan myötä jäin kyllä janoamaan lisää näiden kahden välistä interaktiota <3 Noiden kahden keskinäinen kemia on ihan uskomaton!

    Kiitos rakas tästä osasta, nautin joka hetkestä sen parissa! Sun kuvatarinat on kyllä vertaansa vailla <3

    VastaaPoista