perjantai 23. helmikuuta 2024

Kaipuu kevääseen

 Hey 🤍

Tervetuloa seuraamaan perinteistä kuvapostausta! Mainostan samalla uutta kuvatarinan osaa <3


Aloitetaan isoilla uutisilla! 18.2. mun luo muutti yksi mun suosikkinukeista koskaan 💛

Isoimmat kiitokset Eemille hänen uskomisestaan mun haltuuni! Oon rakastanut Kiurua niiinnn paljon kaikki nää vuodet, mutta en silti osannut realistisesti kuvitella tän nuken koskaan päätyvän mun kotiini. Oon ihastellut häntä Eemin kuvissa paljon ja ollut iloinen joka kerta, kun oon itse päässyt Kiurua kuvailemaan. Tää nukke on jo ihan syntymästään lähtien tuntunut mulle tosi läheiseltä ja tärkeältä ja ihastelin sitä niin kovin silloin muutama vuosi sitten!

En silti ikinä kuvitellut tän päivän koittavan ;___;


Kiuru luontoisine olemuksineen on niin kovin rakas 😭💛 Yritän sisäistää, että siinä se nyt on ihan oikeasti <3 Tää alkuvuosi (ja viimevuoden loppu) on nyt ollut tällaista lempeää grail-tykitystä. Mähän en ois koskaan hommannut Minervahia mallina, koska vaikka se on aina ollut musta mielettömän kaunis, mulle Kiuru on spesifisti se juttu. Nauroin itekseni et en koe ostaneeni Pullip Minervahia vaan Kiurun :'D Sama ko Lilikan kanssa en ostanut Rosalindia vaan sen spesifin yksilön...

Me Kirpun kanssa ootettais jo kovasti kevään saapumista! Kuvitelkaa tää mussu valoisiin metsäkuviin! Yes, olen innoissani 💛 Muistan parisen vuotta sitten ajatelleeni, että jos mitä vaan jonkun toisen nukkea saisin joskus lainata omiin kuviini, se olisi Kiuru. Ja nyt mun pitäs sit sisäistää et tuossa se on eikä mihkään lähe 😭💛🌿



Ja sitten vähän toisenlaisia fiiliksiä Kiuruilon jälkeen c:

Eokseni Edriel näyttää nykyisellään tältä! Tyttö on ollut vuosia pienen makeoverin tarpeessa. Viimevuonna lainailin toisen nuken punaista peruukkia hänelle, ja siitä ei sitten ole enää ollut paluuta. Puolivahingossa tää peruukki päätyi nyt sille! Annikan kanssa tilailtiin vuodenvaihteessa edullisia peruukkeja ja oon kyllä ihan hurjan tyytyväinen.


Valvesta tällainen syys-throwback! Hän on inspannut mua ihan hurjasti nyt <3


Kuka muistaa vielä Saden? Mun rakas Shinku, jonka sain vuonna 2016! 🩵 Se on tosi erityinen pieni poika :c Olin varsin bold, kun annoin tällaisen lookin tälle mallille :'D Go teiniminä, sulla oli visio!!

Sade ei oo vuosiin oikein napannut, mutta tunnen kasvavaa intoa kaikkeen nostalgisempaan ja etenkin näihin mun värikkäämpiin vanhoihin tyyppeihin. Mielelläni kuvaan Sadea lisääkin! Ootan actually, että tulisi nyt enemmän väriloistoa ja valoa uloskin niin pääsis ulkoiluttaan näitä vanhempia nukkeja c: (Esim. Avalon, mun LQ, on toinen, joka kaipais kirkkaita kesäkelejä taustoiksi! Samoin Mariel, mun Sol. Se on aina ollut yksinomaan kesänukke)


Kangaakin oon kuvannut tavallista vähemmän </3 Pöh! Mutta se on aina ihanin


I told you, tää muru inspaa! Koen atm syvää yhteyttä mun kaikkein omimpiin ja rakkaimpiin estetiikkoihin ja nukkehahmoihin. Metsäsakki pyörii siispä paljon mielessä 🖤 Oon onnellinen heistä kaikista. He ovat jollain lailla tosi ytimessä mun nukkeilussa.




Kiitollisuusulina jatkuu, katsokaa pientä Manaa :((( <3 Myhyy


Comfort-pari laskevassa auringossa <3 Nää kaks tekee mut myös iloseks


Jodia kuvatessa mietin, että tarviin vaan lauman nukkeja, joilla on vastaavat kontrastit ja tekstuuria naamassa... Vannon et häntä on maailman palkitsevin kuvata! Rakastan kasvavassa määrin realistisia piirteitä ja tekstuuria nukkejen nassuissa.




Ystävänpäivää ajatellen tällaiset pööpöilijät <3



__

Sitten siirrytään vähän muiden nukkeihin! Piipahdettiin Annikan kanssa Oonalla 💛 Oli NIIN ihanaa nähdä pitkästä aikaa kunnolla, jäi tosi hyvä mieli tästä reissusta ;_; <3

Päätettiin ottaa vähän kuviakin siitä huolimatta, että pakkanen oli ihan armoton! Meitä ja nukkeja moikkas kans mitä söpöin koira Oonan naapurista, nyyh. Kuvia hänestäKIN löytyy Oonan postauksesta



Aloitetaan Annikan Tytillä! (Eli lapsellani) Oon nyt joka kerta uhkaillut Annikaa sillä, että vien Tytin siltä... Some day she'll be mine...

Näiden kuvien vihreys ja se, miten valo tarttuu Tytin vihreisiin silmiin, tekee mut ihan kosmisen iloiseksi! Valo ja vihreys saapuu <3 Ikävä kevättä


Oonan maailman mussukoin Nick! Oonan Taeilla on tosi spessu paikka mun sydämessä ja oon joka kerta niin iloinen, kun pääsen antaan heille rakkautta <3


Keksin testata tätä taustaa nukkekuvissa ja päädyttiin Oonan kans kumpikin nappaan Vallusta kuvia tän kanssa >:> Niin söpö tuli! Valhalla on aina mussukka 💛🌿


Mana pienoiseni pääs seikkailemaan samaan paikkaan c:<


Oonan Ciara! Hän on aina mitä hienoin ;O;


Mulla on näitä kuvia lisääkin, mutta oon maailman hitain muokkaamaan kaikkia kerralla joten most likely näemme niitä joskus huhtikuisissa postauksissa I guess :'DD Lopetellaan tähän Nick-kuvaan, joka tais olla mun koko viikonlopun suosikki 💛

Kiitos vielä paljon seurasta, nyyh <3 Oli ihanaa!

__

Tällainen dumppaus tällä kertaa! Ihanaa lopputalvea ja kevään odotusta kaikille 💛🌿

6 kommenttia:

  1. Eikä Kiuru on niin ihana! ❤️ Oot niin onnekas kun oot saanut hänet omaksesi! Otan innolla millaisia kuvia hänestä tulevaisuudessa otat. Ja ihana nähdä taas Valvea! Valve on mun suosikki sun nukeista!

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyyh, kiitos niin paljon <33 Oon kyllä samaa mieltä, oon hirveen onnellinen tästä tapauksesta ;-; Rakkaus Valveen ilahduttaa mua kans aina todella paljon, se on mulle niin erityinen. Isot kiitokset 🖤

      Poista
  2. Aloitetaan vaikka sillä, et Kiuru on tosi ihana!! En ois tajunnu kuinka kaunis Minervah on mallina ilman tätä upeeta tyttöä <3

    VALVE ja Mana!!! Mun lempityypit sun kokoelmista! Rakastan Valvetta ja osaat ottaa siitä niin kauniita kuvia. Myös Mana ihastuttaa aina, siinä on jotain tunnelmaa jota rakastan niin paljon

    Okei, en ees alota siitä kuinka paljon rakastan noita Linnean ja Krisun kuvia. Ystävänpäivä ei ollut mulle kovinkaan mukava päivä, mutta näin instagramissa ton kuvan ja piristyin heti! They made my day

    PS: Kangakuva oli myös kaunis! Ihanan valkonen ja jotenki hempee. Kangan hahmo joka paljastui kuvatarinassa ei onnistunu romuttamaan sen suosiota mun silmissä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aahh voi että, isot kiitokset sinne! ;_; <3 Onpa kauniisti kommentoitu, arvostan paljon. Minervah on todellakin aivan ihana malli, itsekin oon tykästynyt siihen juuri Kiurun kautta! c: Mulle merkkaa paljon, että tykkäät mun lempitytöistä (Mana ja Valve)! Mua kans koskettaa kovasti, jos oon voinut piristää sun ystävänpäivää mun nukkekuvilla 💕 Tuhannet kiitokset!

      Ja siis MAHTAVAA, jos Kanga on pitänyt pintansa luonteestaan huolimatta! >:)

      Poista
  3. Aivan upee toi kuva Jodista, missä näkyy aurinko takana!! Ois aivan ihanaa päästä hypistelemään sitä omissa käsissä.. ja nyt oli kyllä sellasta tykitystä kaikista ihanuuksista et huhhuh, sydänhän sulaa💔 ihanaa nähdä sun vanhojakin tuttavuuksia! Niitä näkis mielellään lisää🤍 Onnea vielä Kiurusta! En malta oottaa, mitä uutta tuot sen kuvaamiseen🫶🫶🫶

    -Lintu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyyhk ihanasti sanottu, kiitos ;-; <3 WÄÄ jospa tänä kesänä pääset!! <33 Ilahduin Kiurukommentista, ootan kans innolla mitä kaikkee me sen kanssa keksitään c: Isot kiitokset!

      Poista