maanantai 24. kesäkuuta 2024

Kesäkesäkesä

 Moimoi!

Kesän kuvasia jälleen <3 Tää nukkekesä on ollut jälleen tosi innostava ja ihana!


Tämä unohtui aiemmasta kukkapostauksesta. Jodi kuningattareni ❤️ Tää on kans otettu Hatanpään arboretumilla nopsaan!


Hey, mitä, se on Mariel! Märppää ei oo turhan paljon nähty D': Johtuu enimmäkseen siitä, että se ei oo koskaan päässyt kesälomalla mun äidin puutarhaan. Siellä rakastan kuvata eniten kesäisin 💛💫 Mutta nyt on muutos tässäkin!


Myyy babyyy

Martha on oikeesti maailman ihanin, oon yhä niin amazed siitä et oikeesti omistan sen ;O;



Nuo kukat on niin rakkaita 💛 Niittyleinikki on originally keltainen, mutta tähän kuvaan sopi paremmin punaisuus joten editti iski


Latte sai sit pitää ihan originaalin väriset kukkaset 💛


Piknik-kuvaa! Jiuu <3

@rakasemilyn kuva inspasi! Ylipäätään hänen kuvansa inspaavat mua sikana 💛 Yks isoimmista inspiraatioista kaikkeen kasuaalimpaan ja värikkääseen!


Jo vähän juhannustunnelmointeja varhain 🤍 Virallisiakin juhannuskuvia otin, niitä myöhemmin tässä postauksessa c:



No tästä alkaa viralliset juhannustelut! Kuten tiedätte, se on mulle rakas juhlapyhä ja jotenkin tosi herkkää aikaa kaiken kaikkiaan. Rakastan vetäytyä elämään ja hengittämään luontoa 💛 Oon siihen silloin yhteydessä enemmän kuin koskaan <3 Tehdään äidin kans aina juhannustaiatkin!


Hyvin erilaista kuvaa tähän väliin! Tää idea pyöri mulla pitkään mielessä ja oli pakko päästä toteuttaan C: Tyttöystävät seikkailevat! Jodin ja Krikon telttaretki


Talvi jumpscare tähän väliin :'DD Kuten todettua, editoin usein vanhoja pyörimään jääneitä kuvia ilokseni

Lilika my queen (literally)


Haluaisin niin paljon ottaa tällasia höpsöntöpsöjä Dal-kuvasia kesällä 💛 Katsokaa nyt häntä, hän menee. Manna on mitä suloisin laps <3 Tuo Totoro on ollut mulla ikuisuuden, musta se kävi tähän hyvin! Seikkailijat seikkailulla C:


Oh wait, Marielia LISÄÄ! Rakastan tätä miestä 💛 Äidin kukat kävi sille hyvin!


Mä RAKASTAN tätä asua,, kerrankin jaksoin kokkailla tällasen! Lilikan tarinassa (Kuningas ja ruusu) on steampunk-elementtejä, joten sitä henkeä kaipaan sen asuihinkin C:


Mun tän vuoden virallinen juhannuskuva! Osa saattaakin muistaa, että tästä on kaksi vuotta vanha versio olemassa. (Tykkään siitä myös paljon) Oli kiva testata ottaa samalla idealla uutta räpsyä. Myös tuo aiempi Midsommar-kuva oli uudelleenluonti vanhemmasta kuvastani.


Pääsin viimein korkkaileen tän kuvauspaikan! Kukkaset olivat ilmestyneet 💜🪻 Kuvasin tuolla varmaan joka viikko viimekesänä! Ootan innolla et pääsen hyppään siel nytkin <3


Lilika samassa mestassa 💙


Arcanesta inspiroitunut kuva! (Ootan kakkoskautta NIIIIN innolla aaaa) Shira näyttää kans tässä ihan eräältä mun toiselta hahmolta, tais sekin vähän inspata taustalla


Juhannustelut jatkuu! VIIMEIN yhteiskuvaa mun penskoista <33 Oon miettinyt niitä nyt ihan ragella taas, mun noidanpenskakuume on ihan sietämätön ;_; On ollut jo jostain marraskuusta (literally, oon laskenu) asti, mutta nyt vasta asialle vois ehkä taloudellisesti tehdäkin jotain yhyy


Aurin juhannustelut 💛 Näitä ois tosiaan enemmänkin vielä, mutta en oo tähän hätään kerennyt editoimaan :'D 





Kukkatunnelmointejakin ois vielä lisää, editoin niitä sit seuraaviin postauksiin 💛🌿

* * *

Kiitos katsojille! Toivottavasti kaikilla on ollut lempeä kesän aloitus <3

1 kommentti:

  1. Oi miten ihania kuvia😍 Mariel on todella upea nukke ja tivon näkeväni häntä vielä lisää. Muuten, upeita myös noi juhannus kuvat❤️

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista