lauantai 15. kesäkuuta 2024

Tyyppejä kukissa

 Heissan!

I'm here again kasan kukkakuvia kanssa c:< 🩷 Kukkakuvat on kyllä yksiä mun ehdottomia suosikkeja ottaa! Voisin räpsiä näitä aina :'D Tässäpä jokunen tutuissa puissa räpsitty kukkaisa otos! Tän kevään satsi oli oikein onnistunut, ehin tosi hyvin ikuistaa tän vuoden kevätkukkasia c:


Jodi ja Kriko selvästi rakastavat heittäytyä hempeiksi aina näin keväisin ja kesäisin 🩷🌿


Linnea pääsi testailemaan Sumikkogurashin asua! Oon hautonut tätä nyt syksystä asti c: Se ei oo sopinut pätkänkää vertaa mun syys- ja talvikuviin D: Viimein on sen aika!!


Linneasta tulee nyt sit mieleen Annikan Elli XDD Täysin unintentional taas vaihteeks


Mun maailman rakkain Jodipieni 🤍 Jodin syntymäpäivä oli 1.6. ! Tän nuken saaminen on ollut kyllä mun koko nukkeilun kohokohta. Viimekesä oli mun maagisin nukkekesä Jodin kans <33 I love her so <3


En varmaan ehtinyt koskaan tänne päivittää, mutta sain tosiaan vihdoin ja viimein Pullip Henrin stock-asun! Se on ollu vikoja mun eniten kaipaamiani stockeja c: Ihanaa, kun ei oo enää mitään niin tuskaisen akuuttia stock-puolella! 

Mä nähtävästi pidin myös itse Pullip Henrin, mutta palataan siihen sit kun oon pohtinut asiaa XD



Kriko on söpöin 🩷



Sitten eri kuvausreissua! Mentiin Annikan kans hyppiin vähän lokaaleihin puskiin c: Kirjaimellisesti keskellä keskustaa, ai että



Lilika my beloved, oon miettiny häntä taas kovasti ja oon vakuuttunut et hän on hienoimpia nukkeja, joita mulla on koskaan ollut ;__; Hän on saamassa koruja, minkä vuoksi varmaan oonkin häntä paljon pohdiskellut









Tää näyttää ihan hääkuvalta!! Voi ku oiskii </3




Pääsin nopsaan käymään arboretumissa kuvailemassa! Oon näistä tosi ilonen <:





Iika ja pöötti! Venla ei kuulemma pitänyt tuosta pötköstä nii sain sen sit >:( Ikävää mielestäni ettei hänestä välitetty!! Iika huolehtii nyt sit.


Mila on aina ihana, voi vitsit miten sille sopi tää asu c:





* * *

Siinäpä kuvasatsi tältä erää! Mulla on niin kova nukkekuume atm et sitä tulee joka tuutista :'D Voih, no, oon tottunut... Kesäisin se vaan aina eskaloituu!! Mut niin eskaloituu kyllä kaikki muukin nukkeinto

Kiitos katsojille 💜

4 kommenttia:

  1. En käsitä miten ihania kuvia sä aina otat😍 Siis Jodi on aivan täydellinen nukke! Hän näyttää niin ihanalta joka kuvassa. En myöskään kestä miten kaunis Lilika on tuolla kukkien keskellä❤️ Tosi kauniita kuvia, oot tosi lahjakas. Itsekin rakastan ottaa kuvia nukeista kukkien keskellä. Kukat ovat niin kauniita😄

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kommentit ilahduttaa mua niin uskomattoman paljon! Kiitos, kun jaksat aina kommentoida ja kannustaa, se merkkaa mulle hirmuisesti <3 Kukkakuvia on aina niin kiva ottaa ja katsella c:

      Poista
  2. Vau! Sulla on ihan uskomaton taito saada kukat ja nuket näyttämään niin kauniilta yhessä🌸 Musta tuntuu etten ikinä saa kukkia kunnolla mukaan kuviin, mutta ainaski saan kattoa sun kuvia. Tässä postauksessa oli mukavasti sun poison girlin nukkeja ja muita kustomeita! Jodi on tosi upee tossa punasessa mekossa.

    Ps. Onnea pullip Henrin asusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyyh mitäää, ihana kommentti <3 Uskon, että varmasti saat kuviisi ihanasti kukkia esille ;_; <3 Oon tosi kiitollinen tästä kommentista, voi vitsit 🥺🩷 Ihana kuulla, kiitos!

      Poista