tiistai 13. elokuuta 2024

Elfique 2x

 Heya 💜

JÀlleen nukkeuutisten kanssa tÀÀllÀ! TÀssÀpÀ jotain, joka on pistÀnyt mun pÀÀn ihan sekaisin lÀpi kesÀn. En pysty kuvailemaan, kuinka innoissani olen tÀstÀ uudesta kaksikosta! HeidÀn saapumispÀivÀnsÀ on 31.7. tosiaan.

Mutta otetaanpa nyt ennen mitÀÀn vÀhÀn recappia siitÀ, miten tÀhÀn edes pÀÀdyttiin. Elfiquen kustomithan on olleet mulla varmaan joka vuosi mielessÀ. Aina olen sellaisen halunnut, mutta ei ole tÀydellistÀ tullut kohdalle. 2021 tulleet zombiet olivat mun ehdottomat suosikit, mutta halusin nimenomaan kaksi tiettyÀ tuon vuoden zombia. Ne olivat tosi erityisiÀ mulle. NiillÀ oli kuitenkin jo hyvÀt kodit, joten ajattelin, ettÀ nÀitÀ tuskin tulisi koskaan saatua. MÀhÀn rupesin literally noiden Elffin zombien takia itsekin testaamaan kustomointia :'D Tosi monena vuonna oon aatellu et no tollasen ainakin nappaan, jos tulee ikinÀ jompi kumpi lemppareista vastaan. (Lempparit: hÀn ja hÀn!)

Oon ollu tosi rakastunut myös Elffin vÀrikkÀisiin tyyppeihin, mutta just mulle sopivaa ei oo koskaan nÀkyny myynnissÀ. Sellasen hankinta pyöri kuitenkin mielessÀ. Mun yks tÀn vuoden toive oli saada joku tosi vÀrikÀs ja glitteröivÀ nukke tÀnne edustamaan tÀtÀ puolta musta. VÀrit tuntuu mulle tosi turvallisilta. TÀstÀ lisÀÀ myöhemmin tÀs postauksessa!

Aaanyhow, ElffiltĂ€ tuli alkuvuodesta yks sellainen nukke, johon rakastuin paljon. Sillon ei ollu mitÀÀn saumaa ostaa sitĂ€, joten se automaattisesti jĂ€i. Fun fact, tÀÀ nukke on tyyliin ainut josta mulle ollaan tultu tarjoutumaan avuks et pls tÀÀ pitÀÀ saada sulle :'D Harmitti sanoa et en taloudellisesti pysty,, (KiitĂ€n silti aina mielessĂ€ni, kiitos hypestĂ€ 💜 Mulle merkkaa paljon jos community on sillee jep yup tÀÀ nukke kuuluu sulle)

No, tĂ€mĂ€ kyseinen vĂ€rikĂ€s Elffi pÀÀtyi onnellisesti uudelle omistajalleen. Kyseinen omistaja feeleröi nukkea alkukesĂ€stĂ€. Osoitin kiinnostusta ja myyjĂ€ lupasi, ettĂ€ myy mulle, jos nukke pÀÀtyy myyntiin. HĂ€n ei vielĂ€ silloin kuitenkaan luopunut nukesta. Manifestoin koko kesĂ€n ettĂ€ sen vielĂ€ saisin <3 Ja niinhĂ€n siinĂ€ sit onnellisesti kĂ€vi, ettĂ€ sen lopulta sieltĂ€ sain 💜 AAAAAAA

Koko myyntiprosessi oli muuten yksi hands down kivoimmista koskaan, superkiitos hĂ€nen myyjĂ€lleen ihanista sanoista ja ymmĂ€rtĂ€vĂ€isyydestĂ€ đŸ€✨ JĂ€i ihan vitsin hyvĂ€ olo siitĂ€!

TÀnnehÀn tuli lopulta KAKSI Elfique Lunatiquen kustomia samalta myyjÀltÀ....... MennÀÀn asiaan ihan kohta

':.:*💜:.*đŸ’«.:*✨.💜*:.⭐:':đŸȘ».:.🌾*':.


TĂ€ssĂ€! Rakkaani 🌾💜✨ Nukke kulkee nimellĂ€ Linnunlento, mutta ihan vaan Linnuksi olen hĂ€ntĂ€ kutsunut <3 TÀÀ nukke on mulle tosi spessu, joten sille piti saada ihan erityisesti multa kuulostava nimi <3

Mullahan on jo entuudestaan yks Lintu-niminen hahmo, mutta hÀnestÀ on jo tosi kauan ja hÀntÀ en hanki nukkena! Rakas sekin on silti

HÀnen lookkinsa ei jÀÀ tÀllaiseksi, mutta en vaan malttanut ÀnkeÀ sille jotain, jotta pÀÀsen jo kuvaamaan sitÀ!


Mun konsepti Linnun olemuksesta! MitÀÀn virallista hahmoahan mulla ei tÀlle tyypille ole, mutta mulla on vahva fiilis siitÀ, mitÀ se edustaa ja mihin mun (kirjoittamattomaan!) tarinaan se kuuluu. Sunwind-sakkiahan tÀÀ taas ois. Kaikki, joissa on mitÀÀn vÀriÀ tai pigmenttiÀ missÀÀn, on automaattisesti tuon tarinan kansaa mulle

HĂ€n on ihan yhtĂ€ palasina kuin koko tarinakin, mutta oon pretty sure, ettĂ€ hĂ€n on tuon tarinan jumaluuden viimeinen maanpÀÀllinen reinkarnaatio đŸ€ŸđŸ»


Puhelinkuvia!! RÀÀyin nÀille niin kovaa, se on niin upea



LOOK at HER,, Rakastann miten kontrastinen hÀn on, ihana, ÀÀÀ

:.*đŸ€:.:đŸ’«':.:đŸȘ»'':.đŸ€*.✨:.

Ja sit ennen kuin mennÀÀn saapumispÀivÀn kuvasiin, pitÀnee selittÀÀ tÀmÀ toinenkin tapaus :'D Samaisella myyjÀllÀ oli feelerinÀ myös toinen mun haaveilemani Elfique! Toinen niistÀ zombeista, joita en kuvitellut koskaan saavani. TÀtÀkin hÀn feeleröitsi pariinkin kertaan, mutta ekalla kerralla en laittanut koskaan viestiÀ, koska mulla ei ollut yhtÀÀn rahaa,, Tokalla kerralla mun oli vaan pakko kysyÀ, tÀtÀ nukkea kun ei voi korvata yhtÀÀn millÀÀn

TÀssÀ tapahtui a lot of everything, mutta summatakseni: Annikan avulla sain samaan syssyyn myös tÀmÀn toisen Elfiquen! KIITOS rakas, missÀ taas oisinkaan ilman sua... xx TÀssÀkin kohtaa pakko mainita, ettÀ nÀiden myyjÀ oli vaan ihanin <3 JÀi niin hyvÀ mieli, asioisin uudestaankin <3

Joten!!!! JÀin malttamattomana odottamaan not only yhtÀ unelmanukkea, vaan KAHTA


TÀÀ on jo valmiiks kunnon storytimepostaus niin eiköhÀn mennÀ

Tyypilliseen tapaani just tÀmmöset tÀrkeimmÀt paketit sit sain johkin mahdollisimman kauas omasta kodista XD Onneks meni tuttuun Citymarkettiin, mutta silti. Normioloissa kÀvelen tai pyörÀilen kreiseimmÀtkin matkat, mutta paketin kaa en viittinyt riskeerata joten lÀhin oikee kunnon Reissulle TM omaan kotikaupunkiini XDD

Siel mÀ si nökötin ja ihmettelin Cittarin hienoutta. Annika ei ihan tajunnut miks se oli musta niin hieno. Babes, oon köyhÀ opiskelija, tottakai se on musta hieno. Sieltei saanu ees hyvÀn hintast juustoo


Ja siinÀ meillÀ on ensimmÀinen ulos pÀÀssyt mussukka! Hei Lintuuu <33

MĂ€ rakastan mikroglitteriĂ€. Ja overally glitteriĂ€,, Yks parhaista asioista tĂ€nĂ€ vuonna on mun ystĂ€vĂ€ltĂ€ saadut glitterimeikit, tungen niitĂ€ niin onnessani nassuuni ja elĂ€n parasta elĂ€mÀÀ... 

Manifestoin Linnun saamista meikkaamalla sen vÀriset meikit töihin usein hihii


Ja siinĂ€ nyt vihdosta viimein mun zombielapseni! HĂ€nen nimensĂ€ on Runa đŸ©¶ Oon niin uskomattoman amazed sen naamasta. Niinko. Elfique wtf. HĂ€nen kĂ€denjĂ€lkensĂ€ on jotain aivan mieletöntĂ€, ja voin sanoa et nĂ€iden tuijottaminen livenĂ€ on viel palkitsevampaa! En malta odottaa, ettĂ€ pÀÀsen tekemÀÀn Runan kaikille yksityiskohdille oikeutta mun kuvissa.


Vihasin joka sekuntia ton peruukin kanssa, tÀlle lapselle ei absoluuttisesti sovi mikÀÀn muu kuin angora....,,...,,. Mutta vÀri on todella hyvÀ, hÀnelle tulee vielÀ oma pinkki peruukkinsa c:


Ah yes, I love mÀtÀ


Runa puolestaan nÀytti erinomaiselta jo tÀllÀ lookilla! Sille tulee oma ruskeanharmaa vielÀ, tÀÀ ei jÀÀ c: Mutta pidÀn siitÀkin! Harmaata sille nimenomaan ei pitÀnyt tulla, mutta katsos vaan kun se complimenttas kaikkea siinÀ... HÀnen ihonsa on kans ihan harmaa! Rakastan sitÀ

':.:*💜:.*đŸ’«.:*✨.💜*:.⭐:':đŸȘ».:.🌾*':.


EnsimmĂ€istĂ€ kuvaa Linnunlennosta 🌾💜LohikÀÀrmeen ja mun Ă€idin kukkien kanssa, luonnollisesti. TĂ€ssĂ€ pÀÀstiin heti siihen, mitĂ€ tĂ€n nuken kanssa toivon pÀÀsevĂ€ni tekemÀÀn <3



Runasta samaisten kukkien kanssa nassukuvaa! Rakastan miten kukkaset on melkee samaa sĂ€vyĂ€ kuin kaikki mustelmat ja mĂ€dĂ€t Runan naamassa đŸ©¶


TÀmÀ on muokkaamaton!


En vielÀkÀÀn siedÀ tota peruukkia sillÀ, mutta onneks ollaan löydetty hÀnen kanssa heti se suunta, johon mennÀ kuvien kanssa <3



Testailtiin Runan kanssa tÀllaistakin vibaa! Mulla oli hieman eri suunnitelmat sille, mutta tÀmÀkin tuntui sopivan hyvin. Oon niin rakastunut tÀhÀn nukkeennn

Fun fact tĂ€stĂ€ huoneesta! Mun Ă€iti sisusti ison osan siitĂ€ c: (Mun propit on enimmĂ€kseen sen luona) Oon yleensĂ€ hysteerinen siitĂ€, miten mun tavaroihin saa koskea, mut toi oli vaan niin söpö et olin vaa,, wÀÀ đŸ€Ă„iti on niin ihana ja supporttaa aina harrastamista c:


* * *

NÀihin tunnelmiin mukava lopetella tÀltÀ erÀÀ! Oon ihan tavattoman innoissani nÀistÀ kavereista ja siitÀ, ettÀ pÀÀsen laittaan niitÀ valmiiks. NykyÀÀn oon vÀhÀn kehno kuvailemaan nukkeja ilman niiden lopullisia lookkeja, mutta yhtÀ kaikki nÀÀ kaks tekee mut tosi onnelliseks. Musta on tuntunut viimeaikoina siltÀ, ettÀ oon saanut enemmÀn vietyÀ mun kuvia ja kokoelmaa itseni tuntuiseen suuntaan. NÀÀ kaks on jotain, jota mulla ei missÀÀn muodossa vielÀ ole. Sellaiset nuket tuntuu nyt hyvÀltÀ. Musta on tullut paljon tarkempi sen suhteen, mitÀ enÀÀ huolin nukkeperheeseen, koska mua ylikuormittaa mun nukkejen mÀÀrÀ usein. (SiitÀkin vois joskus ajan kanssa puhua tÀnne)

Noi kaks on kumpikin mulle omassa kategoriassaan hienoimmat ikinÀ. Rakastan niitÀ <3 TÀÀ tuntui niin oikealta! Oon kaivannut paljon vÀriÀ mun nukkeiluunkin, kun mulla sitÀ kaikessa muussa jo tuntuu paljon olevan. (MÀ itse, piirtÀminen jne) Saan vÀreistÀ tosi paljon turvaa, ne tuntuu niin hyvÀltÀ. Aina jos vedÀn jossain mun comfort-vÀreissÀ ympÀriinsÀ, mulla on paljon parempi olo ihan kaikesta. Se sama energia tuntuu nyt Linnussa ja en vois olla onnellisempi. Runa puolestaan menee just siihen kauhukategoriaan, jota oon kaikki nÀÀ vuodet tarvinnut mun nukkeihin! Ja kohtahan sen season jo onkin <:

NÀÀ oli nyt tosi kaivatut jĂ€senet mun nukkelaumaan đŸ’›đŸ’« Olen onnellinen ja kiitollinen!

KiitÀn ja kuittaan for now <3

2 kommenttia:

  1. Vau miten upeita kuvia taas! En kestĂ€đŸ˜ Linnunlento on niin kaunisđŸ„ș❤️ Hieno nimi ja itse nukke on vaan niin upea❤️❤️❤️ Runa on myös niin ihana pikku zombie pallopĂ€Ă€đŸ˜„❤️ Hurjan paljon onnea uutukaisista ❤️đŸ„ș👍

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti kommentoitu jÀlleen kerran! <3 Niin paljon kiitoksia sinne!

      Poista