keskiviikko 7. elokuuta 2024

Heinäkuulta

 Moii!

Kuvapostausta jälleen 🤍

First things first: Aion tehdä jälleen kysymyspostauksen! Jos tahdotte esittää sinne kysymyksiä, tämän postauksen kommentteihin voi niitä tiputella. <3


Aloitellaan mun lempitytöillä! Mussukat siellä hellinä 🤍 Nää kaks on mulle tärkeä comfort-pariskunta, he tuntuu jotenkin hyvin oikeelta mulle. Katsokaa nyt Aldreiaa, se on niin uskomattoman rakastunut tähän naiseen ;_;


Vähän aamupusuja vähän 🩷🩷


Annelise näyttää vaan häkeltyneeltä saamastaan huomiosta 🩷 Kyllä kuule minäkin sitä pusuttelisin, you lucky girl, Aldreia...


Tässä kuvassa on Annikan Lysti, ei oma nukkeni 🖤 Olin tästä mötköstä ihan hurjan onnellinen! (Jos en ois saanu Annikaa potkittua hankkiin sitä ni oisin hommannu sen sille ITSE,, Se oli vaan ihan pakko saada murulle)

Oon tosi iloinen, että pääsen nyt itsekin kuvailemaan tätä ihanuutta!


Sain mun nukeille mitä upeimpia korusia! (Kuvassa näkyvä pitempi kaulakoru sekä tuo perhoskoru) Nää tuntu niin tärkeiltä, voi itku 💙 Kaikki korut ja muut pienet asusteet tuo niin paljon lisää asuihin ja kuvailuun!


Freyalla on tosiaan tätä nykyä hahmo! Tää kuva on 100 % inspiroitunut siitä c: Tunnen syvää yhteenkuuluvuutta sen kanssa nyt, minun pieni vauva... Siellä se menee ja miettii lampaitaan! (Asiasta lisää sit kun saan aikaseks väsätä sille oman postauksensa, hihi)


Iltakuvien main audience: me myself & I

Rakastan tota ukkoa niin paljon,, Hottis beibe Se ei ees ulkonäöllisesti oo mitenkää mun ultimate type, se on tasan sen persoona hgdfdff mua ei voi enää auttaa

Se on niin edgy, että naurattaa... Sillä on kaikki ihan hyvin, kunhan draamailee menemään. Tungen sille taas vaihteeksi mun musiikkimaun edgyimmän laidan and call it a day


Mulla oli tosi aggressiivinen Manarakkaus tässä vähän aikaa sitten, olin jotenkin taas niin kiitollinen tästä möntistä! Onneksi mulla on se


UMM JA SIT JOO

Hankin mun unelmapropin!! Oon hinunnut tollasta sänkyä niin kauan ja aahh siinä se on! Annika avitti asiassa ja sovittiin, että proppi ois meidän yhteinen. Taidettiin löytää, mistä näitä sais toisellekin oman, joten ei ehkä joudutakaan tekemään meidän inhokkiasiaa eli ✨jakamista✨


Mulla on ollut myös tosi vahva Freyarakkaus tänä kesänä! Tyyppi on pian vuoden vanha. <3 Freya on kyllä ollut yks eniten Mun Nukeista koskaan


Mun ja Annikan kuvausreissulta! Oltiin koko päivä väännetty siitä, missä kuvataan ja mitä :'D Meil molemmilla oli tuskaisen kuuma ja kaikki oli huonosti... Lopulta mentiin myllylle kahville ja sit sen jälkeen mukavasti apilapellolle kuvaamaan niinko originaalisti suunniteltiinkin. Kiitos Annikalle, joka oli päättäväinen siitä et tonnehan muuten menemme

Pelättiin hysteerisesti punkkeja ja punkkikammossamme vaihdeltiin niitä yksiä ainoita pitkiä housuja jotka meillä oli mukana,, :'DD Eli ravattiin vuorotellen tuol sit ottamassa sitä kuvaa

Muutama individual Shira samaiselta reissulta:



Mekko on Annikan omaisuutta ja sen on tehnyt @studio.sestraluna C:


Mun kaunis pieni <3


Mä en nyt tiedä, mitä ajattelen tästä... Saatan ottaa viel toisen version tai editoida uusiksi! Krisu ottamas jotain hottisteluselfietä ja Linnea änkemässä mukaan kuvaan, like a girlfriend does <3

__

Kiitos kaunis <3

5 kommenttia:

  1. Taas niin upeita kuvia ettei voi muuta kuin ihastella😍 Varsinkin toi eka kuva Annelisestä ja Aldreiasta🥰 Niin kauniin valoisa👍 Näyttää siltä että he todella rakastavat toisiaan. Sun kysymyspostaukseen liittyen laitan pari kysymystä jos sopii👍😄

    1: Mistä saat inspiraatiota nukkejen hahmoihin?
    2: Mikä oli sun eka onnistunein hahmo nukelle?
    3: Kuinka monta nukkea sulla on yhteensä?
    4: Sun top 3 lempi nukkeblogit?
    5: Kenen sun nukkejen hahmoista kanssa kävisit kahvilassa?
    6: Mistä löysit ton uskomattoman kauniin sängyn nukeille?



    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tää oli niin kaunis ja hieno postaus!! Lysti-kuva on hieno ja sopii tähän postaukseen aivan mainoisti, vaikka on estetiikaltaan erilainen kuin suurinosa näistä kuvista. Freya ja Mana on rakkaat metsätyypit🍄

    Shirakuvia mä tietenki rakastan ku oon niin rakastunu Shiraan muutenkin😅 Tätä postausta oli kiva lukea ja katella❤️

    VastaaPoista
  3. Tuo on muuten hyvinkin totta, että korut tuo kivaa lisää asuihin! Hankin joku aika sitten kasan koruja Etsystä ja sain heti piristystä varsinkin yksivärisempiin asuviritelmiin!

    Kysymyspostaukseen joitakin juttuja:

    - Voisiko Manan päässä olevista ruuveista ja maalauksista saada tarkempaa kuvaa? Kiinnostaisi nähdä, miltä kokonaisuus peruukin alla näyttää!
    - Olet joskus maininnut, että lempisarjasi on Arcane. Oletko koskaan pelannut LOL:ia tai tiedätkö siitä Arcanen ulkopuolella mitään?
    - Lempielokuvat? Joko nyt viime aikoina tai ylipäätään!
    - Jos sinun pitäisi lähettää joku nyt valmiina olevista tarinoistasi kustantamolle julkaisutoiveissa, minkä lähettäisit sinne?
    - Tulevaisuuden suunnitelmia yliopiston jälkeen?

    T. Pearls (en jaksanut kirjautua bloggeriin)

    VastaaPoista
  4. Eikä! Ihanaa nähdä, että nukkeyhteisössä on vielä elämää. Palasin vasta vähän aikaa sitten tutkimaan taas blogimaailmaa, ja voi miten mä kaipasinkaan tällaista rauhallista kauniiden kuvien ja niiden tarinaa jakavan tekstin luomaa ilmapiiriä. Mielikuvituksellisen ja mystisen kesäinen tunnelma, tätä oli ilo lukea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kommentti piristi niin paljon! Aivan mahtavaa, että olet löytänyt tänne tutkiskelemaan. Nukkeilu on isolta osin siirtynyt Instagramin puolelle, mutta täällä blogimaailmassa on onneksi silti vielä vähän elämää. <3 Ilahduin kovasti tästä kommentista! Tervetuloa takaisin <3 Täällä vielä ollaan! Hurjan paljon kiitoksia kommentista <3

      Poista