sunnuntai 20. toukokuuta 2012

KT : My heart is broken... episode 3 !

Tiedäthän sen tunteen, kun olet yksin ja peloissasi ? Tiedät, missä olet, mutta pelkäät, että kaikki vihaavat sinua. Juuri sellainen tunne minulla oli juuri tänään.

Ja juuri silloin, kuin kaikkein vähiten sitä olisin halunnut, löysin omituisen rasian.
" Hhhm, mitähän se mahtaa sisältää ? "

Päätin avata rasian, mutta sisältö ....
* avaa rasiaa *

... ei ollut mieleeni. Sydämiä. Kylmiä ja pelottavia sydämiä.
" ---!! "

" Tämähän... on samanlainen kuin Tsukikolla ? Mitä... miksi... miten...? "

Ääni : Kas, löysit sydänkokoelmani~ Katsos, yksikään niistä ei ollut enkelin sydän. Ikävää.

Grell : * räväyttää silmänsä auki * Sinä, taasko ?
Ääni : Kuinka niin "taas"?~ Enhän minä ole puhutellut sinua aikoihin~
Grell : ...viimeksi eilen, kun pakotit minut tekemään Tsukikolle sen halpamaisen tempun. Se ei kuule ollut kivaa!
Ääni : Non non ~ Älä puhu noin. Olisiko sen tytön kuolema sitten mukavampaa ?
Grell : Ei. Mutta... mitä teet näillä sydämillä ?

Ääni : En mitään ~ Lahjoitan ne sinulle.
Grell : Jos et tee niillä mitään, mikset palauta niitä heidän omistajilleen? He eivät voi elää ilman niitä.
Ääni : Tjaa... En ole jaksanut~ Se olisi työlästä, ja samapa tuo. Ei minua kiinnosta, elävätkö he vai eivät~
Grell : Miten ... miten sinä saatat sanoa noin ?
Ääni : Voi, Grell, minä voin sanoa vaikka mitä epämiellyttävää ~

Grell : * pudottaa sydämen *
Ääni : Miksi noin teit ~ ? Etkö voisi tuhota sitä ? Sehän oli ruma. Minä en tee sillä mitään, etkä liioin sinäkään. Kukaan ai tarvitse sitä. Voit yhtä hyvin rikkoa ne kaikki~
Grell : Väärin----!! Sydämien omistajat tarvitsevat niitä ! Eivät ne ole täällä turhaan ! Palauta ne omistajilleen ! En todellakaan aio rikkoa niitä !

Ääni : Tsot tsot, älä raivoa~ Kukaan ei tule koskaan palauttamaan noita sydämiä. Ja Grell - se tyttö, jota niin paljon rakastat, kuolee välittömästi, jos et ala käyttäytyä~
Grell : Hyvä on, hyvä on, minä rauhoitun. Kerro minulle vain, mitä minun tulee tehdä. *pitää käsiä korvillaan*

* rasia katoaa *
Ääni : Ei vielä, kultaseni~ Sitä ennen sinun täytyy hieman kitua... lupasinhan minä hieman kiduttaa sinua siitä edellisestä~ *puristaa Grelliä näkymättömällä kädellä*
Grell : A-auuuhh, lopeta !! ~~ Tämä sattuu, älä !
Ääni : Voi sinua...~ Nyt taitaakin olla aika hieman levätä. Näkemisiin, pikku sätkynukkeni...~

sinitarranäkyy owo
En muista enää mitään siitä hetkestä. Paitsi kivun, väsymyksen, ja ....

... pimeyden.

XXX TO BE CONTINUED XXX

En nyt oikein tiedä, kommentoisinko tai selventäisinkö mitään...~ Kyllä te kai tajusitte tämän idean.

Ja niin, poistin anonyymeilta kommentoimis-oikeuden. Tästedes, jos joku haluaa haukkua minua, nukkejani ja kuvatarinoitani, sanokoot sen ihan omana itsenään. Kiitos.

Ja vielä sen verran, että kuvatarinani "True" ja tämä toinen tarina, "My heart is broken..." ikäänkuin "loppuvat", mutta tarina jatkuu uudella nimellä. Syy on se, että juonet yhdistyvät. Näette sitten ^w~

xoxo : miku - chan

2 kommenttia:

  1. Tarina jatkuu :3 . Mulla on tuntuma siitä et kuka se Enkeli on... Grell-parka ku joutuu tota Valtiatarääntä kestään ja tekeen ilkeitä juttuja Tsukille ja luultavasti kohta muillekki :( . Ainoo mikä häiritsi oli se, et Grellin peruukki oli "irti" ja sen alle näki, muuten Grell on tosi nätti :3 varsinki sen silmät on ihanat.

    VastaaPoista
  2. Huhuhuu, tää on niin jännää (sanon näin aina, heh). O3O
    Jatka pian!! ^w^
    Ja Grell nättimys, ooh. ♥
    Tuli taas järkevä kommentti, hehhee. :''D

    VastaaPoista