perjantai 11. toukokuuta 2012

Vuosi elämää ~

Tein tässä pienen päätelmän : mun blogi on luotu viimevuoden maaliskuussa. En muista, minä päivänä. Mutta luotu kumminkin. Eli tämä blogi on vuoden vanha ! ... enkä ole muistanut tehdä minkäänlaista postinkia siitä ~ é___é Annankin nukkejeni hoitaa tämän homman, sillä jokainen Pullip -perheen nukeistani on ollut täällä jo vuoden. Rima ja Luna eivät, mutta ei se haittaa~ Puheenvuoro nukeille.

Helloo~ Grell tässä. ♥
Tässä taas on Tsukiko ~
Hinata palveluksessanne. Tai siis ei palveluksessanne, vaan palveltavananne~
Ja Rima täällä ! :'3
Luna kirjoittaa vihreällä, koska tsukiko-XXXXXX varasti sinisen! >:(
Mikä toi nyt on :----D
Mistäs minä.... ---?
Se on ensimmäisen postauksen rahvas koira. Miku laittoi sen siihen huvikseen. Miettikää nyt, miten typerää laittaa ensimmäiseen postaukseen koira ?!
Ei se ole typerää , Luna ! >:'--c Mutta mistäs sinä voit sen tietää, olet ollut täällä niin vähän aikaa...?
Epäilyttävää, Luna.
... sanonko, kuka tässä on epäilyttävä ?
.... jos nyt et kuitenkaan! :'D
 
Eeeeeeh ~~ !! >B----O
... älä turhaan pelästy, se on vain joku Mikun unelma-BJD, jota ei koskaan hankittu~
Onneksi.
Olen samaa mieltä. En pidä tuosta.
Se on söpö ! ~ :3
EI OLE. Se on liian ihmismäinen e___e ~
Hui XXX..... luulin sitä ihmiseksi ! >__<" Mii-kun, korvaa tämä jotenkin!~
En korvaa, itsepähän katsoit! :D Ja unohda tuo typerä lempinimi.... u___u"
 
Eh...? Mitä oikein teit Tsuki-sanille tässä kuvassa, systeri ? owo
Minäkö ? ~
Juuri sinä -__-
Eeeen paljon mitään... ~
Et sinä minua tyrmännyt, ethän ? Minähän otin aurinkoa nwn Tulit tosin karjumaan tuohon viereen... se ei ollut kivaa... ;__;
Hhhhm, vai tällaista peliä täällä onkin pelattu ennen minua ~ ? Julmaa, julmaa.... hyvin julmaa! >:c
Karjumaan ? Rahvasta, emäntä, TODELLA RAHVASTA. Onneksi et ole enää tuollainen~
En minä karjunut ;_;
Karjuitpas.
Hhhm, mitenkäs se menikään.... ? " HERÄTYS, SENKIN VÄTYS ! " taisit huutaa~ Muistaako kukaan muuten tämän kuvatarinan nimeä?
E-emäntä.... ? ~ huusitko todella noin ?!
Huusi hän~
Et sinä sitä tiedä, Grell-san ! > U < Olisko tämän kuvatarinan nimi ollut "Bad girl"?
Kyllä oli~ Mutta nyt jatketaan, muuten sekoan teidän kanssanne~ n__n
Lempikuvani Hinatasta~
Kiva kuva. Systeri näyttää paljon kiltimmältä kuin nyt .___.
Ah, tuo mekko... ~ Se oli lempimekkoni, mutta se ei mahdu obitsuun.... ;_; Suren sitä, mutta onneksi sain tämän yukatan ~ *myhäilee*
Ihana mekko. Se on muuten Harun vanha !
... onko tuo minun sisareni vanha mekko ~ ?! :---O
Onko sinulla sisko, Grell ? owo
On ~ Hänellä on myös veli :3
ON VAI ?
On minulla veli. Mutta... Rima, mistä tiesit ? :o
öh... kunhan arvasin :D *viaton*
Kyllä tuo on se Harun mekko~
Ja Haru on sitten minun ystäväni Pullip -nukke. Mekosta voikin päätellä, mikä nukke on kyseessä.
 
BRATZ-NUKKE ? ! ? Kuinka alas olet oikein vajonnut, emäntä... ? ;_______;
En kommentoi.
Bwehehehe~ Tuon kuvatarinan muistan oikein hyvin :---''3
Kertokaa mullekkin ;A;
Minäkään en tiedä tästä mitään ! Äh, Grell-san, luetaan tämä KT myöhemmin....~
Sopii ! :3
Mutta minulle ei sovi u___u
 
Tässä KT ' ssä kerroin Hinalle ja Tsukille (sekä Himekolle), että Grell on tilattu~
omg O____O miksi minulle ei ikinä ole kerrottu ajoista ennen saapumistani? ;___;
Koska ne sisältävät kaikkea sellaista, mitä et halua tietää...~
RAHVASKISU BONGATTU ! ~
Luna, Himekin on ihminen ! tosin kissaihminen, mutta anyway:D Olethan sinä Himen kaveri, et saa haukkua häntä~ Sitäpaitsi onhan Hime ihan kiva, eikö?
Non non , Luna ~ Älä hauku Himeä.
Emäntä, missä sinun siniverisyytesi on ?
Hinata on hukannut sen jo kauan sitten. silloin kuin sinä tulit....
Hhhm, eiköhän jatketa -_____-"
 
Oho, sehän olen minä ! ~~ é__é
En olekaan nähnyt sinusta kuvia paketissa ! :3 Söpö~
Grell-saaaan ~ ♥ Sinä olit söpö paketissa.
Enpä sanoisi nyt ihan " söpö ".... pikemminkin aika hölmön näköinen~ Kukaan ei ole kaunis paketissa. Paitsi minä.
kröhöm, emäntä ?
Anteeksi, Luna. Sinä myös ~
Nyt on parempi ~~
 
A ha ha, vihdoinkin pääsit pois ~ Mikulla oli ongelmia pakettisi kanssa.
Ei ollut ! ;___; no okei, oli vähän...
Älä valehtele, minä istuin vieressä, minä näin ~
Ihan sama. Tärkeintä on, että pääsin ulos !
Grell näyttää oudolta ilman lävistyksiä o______o
Olen samaa mieltä, Rima ~
No ei minulla niitä nyt aina ole ollut ! :'D'
 
Grell-san, sopiiko kysyä : MITÄ IHMETTÄ SINÄ TEEEEET~~?!
Öhm, tuota... se oli noita sen ajan juttuja~ Silloin te luulitte minua pojaksi ... :D
Hinata luuli. En minä. aavistelinkin, että pidät minusta, kun käyttäydyit jo tuolloin noin...~
Grell... pidätkö sinä Tsukikosta ? e__e
Mieti sitä ~ ;)
Tuo ei ollut mukavaa aikaa ! ;___; Lukijat muistavat ehkäpä sen, kun minä.... pidin... Grellistä... kun luulin, että hän on poika.... en minä siis lesbo ole !! >///<
Vaihdetaanpas kuvaa, kiitos~
 
BWAHAHA, tuo oli hauskaa ! ~ Jos lukijat eivät ole lukeneet tuota kuvatarinaa, lukekaa ihmeessä. Siinä selviää kaikkea~
VAIHDETAAN KUVAA, KIITOS. en suostu puhumaan aiheesta... u__u
 
Tässä on yksi vanha kuva Grellistä~ I love it !
Hyi hitto ! e____e miksi kuvailit salamalla ?!
Kamala kuva. Tulee uniin ;__;
Ei hätää, Luna ~ Ei tuo nyt niin pelottava ole ♥
... on se.
 
Hei, täähän oli Lolita-Kompleksista, eikö ?
Yhyy, en ollut vielä tuolloin ;___;
Enkä minä. Varmaan joku rahvas tuokin... ~
Juu, tämä kuva on Lolita-Kompleksista. Se oli kamalaa, uskokaa pois! Ei ollut kivaa katsella Mikun hullutuksia...~ uwu
Bwehehe, lolita-mekkohan sinulla on itsekin ^__^
Se nyt ei liity Mikun komplekseihin mitenkään .___.
Kyllä sillä Mii-kunilla on lolita-kompleksi, olenhan minäkin Angelic Pretty -nukke ? ~
Jep. Juuri niin, Luna.
 
Taas minä uwu
Olit lellikki ~ Tuo on muuten Alice in Wonderland -shootti, yksi Mikun lemppareista.
Pitääkö Mii-kun AIW'stä ?
Sitä minäkin mietin....
Minäkään en ole kuullut !
Enkä minä.
Ettekö muka tienneet ? Se on lempielokuvani & nukkesarjani ! Kaikki AIW-aiheiset nuket ovat lähellä sydäntä... ~
No just. Tuo on muuten Mikun lempishootti~
Onhan se. Mutta nyt päätämme tämän postauksen - sanokaahan kaikki "näkemiin"~!
Näkemiin, rakkaat lukijat ! ~ Nähdään!
Heippa vaan kaikille !
Nähdään vaan, rahvaat ~ ♥
Hello vaan kaikille ! nähdään seuraavassa postauksessa!
Sayonara ~
 
xoxo : miku-chan ja nuket
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti