perjantai 18. toukokuuta 2012

KT : ~~★ ☮ TRUE ☮★~~

"Totuus. Jos sitä peittelee, valehtelee, tulee vain huono mieli kaikille. Ja joskushan se käy kuitenkin toteen - eikö vain?"

xxx

Pieni, viaton tyttö. Katse tyhjyyksissä.... mitä tuo pieni tyttö mahtaakaan miettiä ? Aivan, niinkuin hän kommunikoisi jonkun kanssa. Sitähän me ulkopuoliset emme voi tietää~

Rima : .....
Ääni, joka puhuu Rimalle : Mikset ole kertonut sitä, Rima ? Pelkäätkö hänen reaktiotaan?

Rima : ... ei ole kysymys siitä. Miltä itsestäsi tuntuisi sellaisen paljastuksen jälkeen?
Ääni : No minulle ei ole tullut sellaisia paljastuksia ~
Rima : ...hanhiaivo.
Ääni : Non non, älä sano noin ~ Olen fiksumpi kuin sinä - sinähän et ole vielä toteuttanut tehtävääsi. Se olisi pitänyt tehdä jo ajat sitten, Rima ~

vilautus :'D
Rima : Minä tiedän ! Teidän ei tarvitse muistuttaa minua siitä enää ! Inhoan tätä. Miksi teidän täytyy häiritä minua ? En voi sietää teitä !
Ääni : Älähän nyt oikkuile. " Rima " on tainnut jäädä päälle ~ !
Rima : Ei ole ! " Rimaa " ei enää olekaan. Olen nyt täysin oma itseni.
Ääni : Jos tuo on totta, tehtäväsi olisi jo tehty.

Ääni : Ethän halua palaa Helvetin liekeissä...?
Rima : En, en. En vain raaskisi tehdä sitä. Varsinkin, kun se tyttö.... Misaeko hän oli ?
Ääni : Juu, hän on Misae~
Rima : Niin... Se Misae - hänellähän on sielunsyöjä ruumiissaan, eikö vain ? Olen aistinut sen. Enkä uskalla jättää systeriä vielä yksin.


Ääni : "Systeriä"...? Oletko nyt ihan varma, että "Rimaa" ei enää ole ?
Rima : Äh, hyvä on... minä myönnän. Se rooli jäi alitajuntaani. En tiedä, osaanko olla enää oma itseni.
Ääni : ... ---!!
Rima : Tiedän, se on pelottavaa. Mutta en ole vielä ihan valmis jättämään siskoa yksin. Tiedänhän minä, että Luna pitää hänestä huolta, mutta ajatus Misaen saapumisesta hirvittää...
Ääni : Älä kutsu häntä sisareksesi. Se ärsyttää minua.
Rima : *huokaus* Hyvä on.

Ääni : Jos nyt olet järkevä, et enää valehtele Hinatalle. Se tekee vain entistä kipeämpää sekä sinulle että hänelle~ Ja ihan vinkiksi; päällikkö ei ilahdu, ellet tee sitä ja palaa kotiin mahdollisimman pian. Kai muistat, miksi siipesi katkaistiin?
Rima : ...älä muistuta minua siitä. Onhan siitä aikaa, mutta... se vaivaa minua yhä. Ja... sano päällikölle, että teen sen pian. Lupaan palata kotiin kolmen päivän sisällä.


Ääni : Lupaa, ettei tuo ollut valhe~
Rima : ....
Ääni : Lupaa.
Rima : *syvä huokaus* Minä lupaan.
Ääni : Hyvä. Nähkäämme kolmen päivän päästä.... ~
Rima : *huokaisee*

Rima : Voi... miten, miten minä oikein voin tehdä sen ? Miksi minä aina petän lupaukseni ja valehtelen ? Miksi ... miksi olen tällainen...?

xxx

LOPPU

Noniin, se on valmis ~ Kommentteja ?

xoxo: miku-chan




3 kommenttia:

  1. AIKA PASKAAAAA TOSI SURKEE LOL EN TYKÄNNY HAHHAHHAA :DDDDDDDDDD voi lol siis oikeesti sun ideat on niin paskoja ja matkittuja että vittu ei mitään rajaa

    VastaaPoista
  2. Jännä tarina! Repliikit on loistavia ja sopivan dramaattisia, hehe! Hieno toi tulikuvakin :-)

    VastaaPoista
  3. Äääh, millon sä tällasen oot tehny, jääny ihan huomaamatta multa. D:

    No nyt tuun kommentoimaan, heh!
    Mut tosi hyvä kuvatarina, jännä! Jatka pian! ^w^

    VastaaPoista