perjantai 1. heinäkuuta 2016

Eeating my wings to make me tame

(Otsikosta päätellen oon uhrannut elämääni Hellsingille tässä lähiaikoina... Lee, jos luet tämän, niin syytän/kiitän sinua)
 
Hei! Julkaisen sittenkin vielä yhden osan kuvatarinaa ennen kuin taukoilen siitä niin kauan, että saan Saden joskus hankittua. ^^' Tämän jälkeisessä osassa pitäisi siis alkaa taustojen hieman selvitä. Muistattehan muuten lukea myös aiemmat osat, jotta tästä jotakin ymmärtäisi! :'D
 
Lisäksi postaan tänään vielä yhden osan Parantajan tarinaa tämän postauksen lisäksi. En vaan viitsi änkeä kaikkea samaan postaukseen helpottaakseni teidän lukemistanne. Haluan tähän väliin myös kiittää kaikkea tarinastani saamaani palautetta! Ihanaa, että tämä on otettu näin hyvin vastaan ;-; ♥
 
picfic; Vihan tasapaino
 
 
Lilia: *tuijottaa häkeltyneenä korkealla istuvaa tyttöä* El, sinä-... sinäkö siinä?

 
Edriel: Edriel, jos nyt aivan tarkkoja olemme. *hymy* Hei vain, Lilia. Vihdoin tapaamme kunnolla.
 
Lilia: *haukkoo henkeään* Edriel? Edriel Faith?

 
Edriel: Sinähän fiksu tyttö olet.
 
 
Lilia: *sulkee silmänsä järkyttyneenä* Sinunhan pitäisi olla kuollut!
 
 
Edriel: No jopas! On minua monella eri tavalla tervehditty, mutta harvemmin kukaan on suoraan ilmaissut haluavansa minun kuolevan.
 
Lilia: En sanonut, että haluan --

 
Edriel: Minä tiedän. Säästä selityksesi. *vaihtaa asentoaan hypätäkseen*
 
Lilia: Minä en ymmärrä. Miten... kuinka sinä...

 
Edriel: *hyppää alas* Olen yhä elossa, niinkö? Siinäpä onkin hyvä kysymys kysyttäväksi siltä päättäjäystävältäsi.
 
Lilia: Shireiltäkö?
 
Edriel: Helvetti, että sinulla leikkaa hyvin! Häneltäpä juuri. Se tyttö sattui kuulemaan kaiken Damienilta.

 
Lilia: Tiedostan kuulostavani entistäkin typerämmältä, mutta kuka on Damien?
 
Edriel: Hmm? *tuijottaa Liliaa* Oh, aivan, sinähän taidatkin tuntea hänet paremmin Chiónina. Minun mokani! *kuiva naurahdus* No, koska kumpikaan niistä ei satu olemaan täällä valaisemassa sinua siitä, miten jäin eloon, täytynee tehdä se itse. Ota hyvä asento ja pidä korvasi auki. Popcorneja ei ole tällä kertaa tarjolla.
 
 
* * *
 
(Tähän väliin suosittelen niille, jotka ovat koko eloonjäämisprosessin unohtaneet, tämän osan lukemista)
 
 
 
Lilia: Minä säälin Integraa.
 
Edriel: Niinkö? Vaikka vielä hetki sitten olit valmis auttamaan vielä minuakin?
 
Lilia: Minä en tiennyt.
 
 
Edriel: Niinpä, sinä et tiennyt. Entä, jos olisin tehnyt jotakin pahaa sille tyttöystävällesi? Olisitko sittenkin vain todennut, että voi ei, et tiennyt?
 
Lilia: Mikä sinua vaivaa? Eikö riitä, että olet jo tunkeutunut mieleeni, ja syöt sitä hiljalleen? Eikö riitä, että olet ujuttanut järkyttäviä muistojasi minun aivoihini? Mihin sinä tyydyt? *mutinaa* Eikä Avalon ole tyttöystäväni.
 
Edriel: Minä tyydyn sinun kehoosi. Oikeaan ihmiskehoon, joka ei rikkoudu pienestä, niin kuin tämä.
 
Lilia: Entä ne muistot? Miksi minun tarvitsee nähdä niitä? Liittyykö se vain tietoisuutesi siirtämiseen minun kehooni?

 
Edriel: *naurahdus* Ai, ne! Ei, niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Tietoisuuteni pysyy toisaalla niin kauan, kunnes mielesi on syöty. Mutta mennäänpä pientä ajatusleikkiä: kuvittele olevasi tylsistynyt ihminen. Kuolettavan tylsistynyt. Sinä voit katsella vierestä omien muistojesi vaikutusta toiseen ihmiseen ja tämän läheisiin, tai vaihtoehtoisesti voit olla käyttämättä tilaisuutta hyväksesi ja jatkaa tylsistymistäsi. Kohta kaksi: arvaa, kumman vaihtoehdon valitsin? *hymy* Ding ding ding, oikea vastaus on jo sanottu!
 
Lilia: Sinä olet hullu.
 
Edriel: Nytkö vasta huomasit?
 
Lilia: Minä en aio luovuttaa. Olen saanut vihdoin ihmiskehon ja oman elämän, ja nyt aiot viedä sen vain, koska... no, enhän minä tiedäkään, miksi teet niin kuin teet. Vaikka tietäisinkin, en aio luovuttaa. Tämä on minun kehoni!
 
Edriel: Sisukas tyttö, pidän sinusta. Arvaa mitä? Minäkään en ajatellut luovuttaa. Ajattelin jatkaa seuraamista sivusta ja odottaa, että murrut. Tällä kertaa popcornien kera.

 
Lilia: Mikset sinä voi vain pysyä kuolleena ja hyväksyä kohtaloasi?
 
Edriel: "Hyväksyä kohtaloani"? Mitä sinä edes tiedät minusta ja kohtalostani? Minä olen itse oma kohtaloni ja päätän siitä, kuolenko vielä vai en. Minulla on vielä tehtävää. On vielä henkilö, jonka vuoksi elää.
 
Lilia: *jähmettyy* E-eh, henkilö? Rakastettuko?
Voi luoja, jos hänellä on erityinen ihminen elämässään, minun on pysyttävä kovana. En saa eksyä säälin tielle.
 
 
Edriel: Rakastettuko? *huvittunut naurahdus* Ehei. Minun maailmassani on vain kaksi tunnetta, eikä niistä kumpikaan ole koskaan ollut rakkaus.
 
 
Edriel: Minä osaan tuntea ainoastaan vihaa ja intohimoa, ja ne tasapainossa muodostavat minut.
 
-----
 
 


7 kommenttia:

  1. Niin jännittävä kuvatarina! Oot todella taitava väsäämään näitä :o Jatkoa odotellen :3 Pidän muuten suuresti kahden viimeisen kuvan muokkaustavasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kokeilin hieman erilaista muokkaustyyliä, kivaa, että siitä pidetään!

      Poista
  2. Omm pakko sanoo jotain. Kyllä, olen melko uusi tilaaja ja eksyin sitten tänä iltana(yönä) lukemaan kaikki tarinasi ja rakastuin <3 Ne ovat niin nerokkaita ja ihania ja kaikkea mahdollista!! Sun ideat tuntuu elollistuvan sun tekstiin ja kuviin. Ensin rakastuin kuviisi ja muokkaustaitoosi ihan alusta asti! Sen jälkeen kun muutit tarinan tyyliä kertovammaksi, olin sillee, eihän tässä kohta x tuntia valvoneenaa jaksa lukea kirkkaalta näytöltä, mutta kappas... Tarinasi on alusta asti imaissut minut mukaansa enkä ole pystynyt lopettamaan hetkeksikään lukemista! (paitsi äiti käski käymään saunassa yhdessä vaiheessa...)
    Nukkien muuttuminen näin pitkän tarinan lukeneena putkeen on ollut huimaa! Ei sillä, etteikö ne ole olleet alusta asti ihania, mutta tämä "ihmis"Lilian on aivan ylitsepursuavan söpö ja ihana tarinan hahmo! Myös hänen positiivinen ajatusmaailmansa houkuttelee lukijaa kokeilemaan samaa (tai ainakin minua...)!
    Nukkien muuttumisesta pakko mainita Shimei. Sen tarina sai mut vaan itkemään ;__; Ikäänkuin se tarina oli sen hiusvärinaika, sillä nyt tähän tarinaan sille sopii paremmin harmaa, vaikka en olisi voinut hänen omassa tarinassaan kuvitella hänelle harmaita hiuksia nwn (tiedän, outoa...) Shimei on ollut lemppareitani alusta loppuun asti. Kaikki pullippisi ovat kyllä syötävän söpöjä, mutta hänen hahmonsa ja roolinsa tässä tarinassa on vain niin helppo samaistua ja olla mukana ja sääliä... Oon vähän samanlainan märehtelijä. Ja sitkun se on niin ihana Luciferin kanssa x3 Ääwwäwäwää ne on oikeesti ihania yhdessä ja pakko mainita yksi kohtaus (niistä kaikista tuhansista...) se kun Lucifer meinas hypätä sieltä kiveltä... Se oli jotain niin ylisöpöä ja hyvintehty kohtaus <3
    Meh mulla oli suunnitelmissa käydä sun pullippeja läpi ja ihastella kaikkia vuorotellen *-* Mut muhun iski jokin väsymysaalto. Mut pakko sanoo, vaikken niin pidäkään daleista, ne ei haittaa mitenkään tarinaasi, ei! Ne on tuonut siihen jotain sellaista lisää, jota en ole osannut odottaa... Etenkin Disney siellä unimaailmaasa (Missä oli muuten koko ajan aivan älyihana muokkaus tällee btw) oli varsin hilpeän persoonallinen tapaus ja ilman tätä söpöä dalia tarina ei olisi ollut vakuuttavampi. Sillä oli täydellinen rooli täydellisessä osassa! Ehkä vain tyydyn siihen, ettei mulla tule ideoita hiukan keskeneräiseen tarinaani ja annan minua kokeneempien tarinanikkarien tehdä tarinoita ja lukea niitä. Sen kun osaan vielä tehdä xD
    Mut aaah tiivistelmäni tähän: Oot ihastuttanut minut täysin nukkiesi maailmaan ja minun olisi kannattanut varoa painamasta tätä blogia varhaisena iltana... En arvannut että menisi näin myöhään, mutta minkäs sille voi, kun en osaa lopettaa lukemista ikinä! Tää tarina on lumonnut minut täysin! Ja kaikki tarinat alusta alkaen lukeneena huomaa sen hurjan kehityksen koko ajalta! Oot ihan mahtava muokkaamaan kuvia ja kehittelemään ja kirjoittamaan tarinoita! Oot huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on rehellisesti sanottuna yksi ihanimmista koskaan saamistani kommenteista! Itselleni vanhat tarinani ovat hieman arka paikka, joten oli mielettömän helpottavaa kuulla, että olet niistä pitänyt! Aloin suunnilleen itkeä tätä kommenttia loppuun lukiessani, kiitos ihan mielettömästi ;-; ♥♥

      Poista
  3. Hei! Onko tarvetta uudelle nukelle? Olen myymässä pullip Bansheeta ja yritän löytää sille ostajaa, koska nukkeharrastus ei ole kiinnostanut hetkeen. Lisäksi myytävänä on pieni pullip, jonka nimeä en tiedä, mutta kuvia saa. Lisätietoa saat laittamalla viestiä kiiuskainen@hotmail.com :-)

    VastaaPoista
  4. Edriel on ihana!! Oon varmaan sanonut sen aiemminkin, mutta noh..
    Mahtava osa! Meen ihan mössöks aina näitä lukiessa ja mun kommentointitaito rajottuu tällä kertaa tähän ^^'

    VastaaPoista