maanantai 23. maaliskuuta 2020

Rikkinäiset jumalat: prologi

Heips!

Mainitsin edellisessä postauksessa, että olen lähtenyt suunnittelemaan kuvatarinaa. No, kävikin sitten niin, että innostuin kuvaamaan ensimmäisen osan jo nyt :'D Vähän ajattelin, että spoilaisin juonta etukäteen, mutta taidan kuitenkin jättää kaiken itse tarinan kerrottavaksi. Sen verran paljastan, että tarinassa tulevat olemaan Agathe, Aurora, Irina ja Eden! (Elikkästä Jaldet, Prupate, BRH ja Neo Angelique)

Koko juoni on periaatteessa jo hyppysissäni. Ekat osat ovat käsikirjoituksen alla, joten eiköhän tämä ala hiljalleen lähteä käyntiin! En voi uskoa, että teen tätä taas. Kuvatarinat olivat olennaisin osa nukkeilua vuosia sitten, ja kuvittelin, etten enää palaisi niiden pariin. Mutta tässä sitä taas ollaan, tekemässä pitkää, jatkuvaa kuvatarinaa! <3 Olo on tosi nostalginen ja hassu. Niin virkistävää! 

* * *

Rikkinäiset jumalat: Prologi

Jahdattu


Heitä oli neljä. Tähtien jumalia, taivaiden valtiattaria.


Neljä jumalatarta, jokainen tähtien valo silmissään, kuunkajo kasvoillaan.


Minne he kulkivatkin, valo sirottui heidän askelistaan, siunasi pyhittämättömän maan.


He olivat taivaan ja maan, he kuuluivat tuulelle puissa, heidän nimensä muodostivat kauneimman laulun ihmishuulille laulaa.


Hetken he olivat ikuisia.

* * *


"Agathe! Agathe!"


Agathe: *huohottaa puuta vasten* Ei. Ei nyt. He eivät saa löytää minua. Eivät tämän kaiken jälkeen.


Agathe: *vetäytyy puun taakse* Minun täytyy ehtiä hänen luokseen.


Agathe: Kunpa hän vain olisi kotona. Hänen täytyy olla.


"Agathe!"


Agathe: Ei! Minun täytyy ehtiä!


Agathe: Taloja. Minä olen jo melkein perillä!


Agathe: *juoksee ovelle* Aurora! Aurora, minä tiedän, että sinä olet siellä! *koputtaa* Ole kiltti ja avaa ovi, he ovat tulossa, he saavat minut! Aurora!


Aurora: *avaa oven ja katsoo tulijaa* ...sinä.


Agathe: Päästä minut sisään! He ovat perässäni! Ole kiltti... *kurottaa kohti Auroraa*


Aurora: .... *huokaisee syvään* Tule sisään.


Agathe: *vetää oven tiukasti kiinni* He eivät saaneet minua. *sydän jyskyttää*


Aurora: Agathe, sinähän se olet? Mitä sinulle on tapahtunut? Vaatteesi...

Agathe: *lysähtää ovea vasten* Anna anteeksi tungetteluni, minä vain... minä... *nyyhkäys*


Agathe: *valuu lattialle ja nyyhkii* Minä vain...


Agathe: Minä olen elossa.


Agathe: He eivät saaneet minua. Vielä.


* * *

18 kommenttia:

  1. Eikä miten ihanaa että voi vielä lukee kuvatarinoit!!���� oon nii innostunu siitä että alotit nyt tekeen tätä :3 Muistan kun viime kesänä mainitsit tästä :) ihanaa kun alotit

    VastaaPoista
  2. Voi jee! Tää konsepti on tosi kiinnostava, en malta oottaa saada tietää lisää!! ヽ( ´ ∇ ` )ノ Prologi oli hyvä idea, on kiva et on vähän jotain käsitystä millanen tarina tulee olemaan ennen sen varsinaista alkua! :>

    Oot kyl mun idoli sun aikaansaavuudessa! Ammennan aina sun jutuista positiivista energiaa omienki projektien edistämisee, oot tärkee energianlähde mun luovuuskoneistolle. (◡‿◡✿)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin paljon! <3 Tän tietäminen ilostuttaa mua jotenkin kamalasti 🌻💛

      Poista
  3. Tuntuipa hyvältä nähdä ilmoitus, jossa kerroit aloittaneesi blogissa uuden kuvatarinan. Tää teki mut niin onnelliseksi ettet arvaakaan. <3 Näitä on ollut valtava ikävä! Oon myös iloinen siitä, että oot päässyt aloittamaan ihan uuden tarinan uusien nukkiesi kanssa. Voin vaan kuvitella, miten ihanan virkistävää se on ollut kuvaamisen ja muun nukketouhun ohella. Oot varmasti ollut ihan elementissäsi päästessäsi suunnittelemaan tarinan juonta ja hahmoja. <3

    Tää prologin muodossa annettu pieni maistiainen on nerokas idea. Tästä saa hyvän käsityksen tulevan tarinan ideasta ja hahmoista. Jumalattariin perustuva aihe on tosi kiehtovan oloinen: se herättää paljon kysymyksiä, joihin taatusti saadaan vastauksia tarinan edetessä. Myös uudet hahmot kiinnostavat kovasti, enkä malta odottaa, että nähdään lisää Agathea, Auroraa sekä lisäksi Irinaa ja Edeniä!

    Nyt täytyy vain jäädä odottelemaan, että Agathen paon syy selviää. Sait kyllä loistavasti kuvattua timanttisilla kirjoitus- ja kuvaustaidoillasi tällaista hengästynyttä, ahdistavaa ajojahtitilannetta. Rakastan myös sitä, miten chillisti Aurora antaa ahdistuneen Agathen tulla sisään. :D Tykkään sen hahmosta jo nyt!
    Pakko myös mainita, että alun kuvat Agathesta kiiluvine silmineen ovat ihanan maagisia ja mystisiä. Niitä teki mieli jäädä pidemmäksikin aikaa ihailemaan.

    Tää on vaan kaikin puolin aivan upea aloitus taatusti upealle tarinalle! Haluan ottaa kaiken ilon irti tästä tunteesta, kun saan odotella sulta uutta kuvatarinaa. Kiitos, että mahdollistit tän tunteen. <3 Seuraavaa osaa siis odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon jotenkin onnistunut prokrastinoimaan kuvatarinan kommenteihin vastaamista monia kuukausia D:: Kiitos aivan hurjan paljon kehuistasi, Annikainen! Sun kommentit on tälle blogille ikuista polttoainetta <3 Kiitos, kun oot aina seuraillut ja kommentoinut!

      Poista
  4. Olen aivan valtavan innoissani tästä!! Enkä malta odottaa että saamme lukea lisää!!
    Tämä prologi herätti paljon kysymyksiä joihin ehdottomasti haluan vastauksia!

    Ja jestas miten kauniita kuvia!

    Nyt minunkin tekisi mieli heti, just nyt aloittaa kuvatarinaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauhean paljon! Supporttaan aina ideaa kuvatarinasta 8) <3

      Poista
  5. Ihanaa et aloit tekee kuvatarinaa! Tosi jännä idea ja etenki noi alun kuvat aivan ihania c: On tosi piristävää huomata miten aktiivinen jaksat olla tän harrastuksen parissa, ja tän lukeminen inspiroi kyllä muakin palailemaan blogimaailman puolelle! ^^

    VastaaPoista
  6. Eii! Ihanaa, että alat taas tekemään kuvatarinaa. Sun tarinat on niin parhaita. Varsinkin, kun tästä prologista huomaa, että oot superhyvä kirjoittaja. Tää alku on niin kivan mysteerinen. Ja tietty Agathe on tosi kaunis nukke myös. <3

    VastaaPoista
  7. Aivan mahtava uuden kuvatarinan aloitus! Toi alku oli ihan super hienosti editoitu ja tykkäsin tarinan mystisyydestä <333
    Ootan innolla jatkoa tälle!❤

    VastaaPoista
  8. Eikä nyt on varmaan itekki kohta pakko alkaa väsätä taas omaa kuvatarinaa kun tulee niin nostalginen olo tästä! Tosi mukaansatempaava alku ja jään kyllä innolla odottamaan jatkoa~ Varsinkn noi ensimmäiset kuvat Aghatesta on ihan super upeita! En malta oottaa, että saadaan kuulla muistakin hahmoista lisää. <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi pliis joo, innolla lukisin! Suuriitos vielä <3

      Poista
  9. No nyt!! Oon odottanut ihan hirmuisesti sitä, että aloittaisit kuvatarinan. Ihailen sun kirjoitustaitoa ja estetiikkoja tosi paljon, en malta odottaa että näen mihin tää tarina lähtee nukkeja kuljettamaan.

    VastaaPoista