torstai 4. maaliskuuta 2021

Ai niinku se lautturi?

 Moikka kaikille!

Mun sakkiin muutti 3.3. uusi poika :> Tää ei oo nyt mikään virallinen esittelypostaus uudelle ukolle, mutta haluan kuitenkin postata ensimmäiset kuvat jäbystä tänne jo.


Sanokaa hei Kharonille! Kiitokset Essille, joka mainitsi et tällanen tapaus ois FB:ssä kaupan :> Koska mulla on edelleen tää määrittelemätön taekuume, oli pakko tarttua tilaisuuteen, kun poju oli alle satasella tarjolla. Meinasin jo aiemmin yolottaa Magunan Torista (se on btw siellä vielä, jos jotakuta kiinnostaa), joten tämähän sopi mulle paremmin kuin hyvin.


Peruukki taitaa olla väliaikainen, repäsin vaan ekan vähänkin kivalta näyttävän sille päähän. Katsotaan, käykö tuon kanssa kuten Efraimin "väliaikaisperuukin" kanssa... (Efillähän on edelleen sen väliaikainen päässä...) Nää upeat silmät on tehnyt Starrytaledolls Etsyssä! Niiden piti mennä yhelle ei ihan lähitulevaisuuden nukkesuunnitelmalle, mutta Kharon tuli sillee lol ei kiinnosta. Tatskat ostin jo viimekesänä sillee "kyllä mä vielä mun tatskaäijän saan", ja no, hän on nyt kyseinen äijä sitten :'D

Mutta siis, Maguna on ihana malli! Apua ;-; Tää nukke taisi olla se, jonka myötä päätin että kyllähän tää nyt on saatava.


Hahmosta lisää tosiaan myöhemmin. Mainitsin tuossa kuulumispostauksessa, että mulla on yksi ikivanha tarina, jota oon ajatustasolla rakentanut uusiksi. Oon taideinstassa puhellut siitä enemmän, mutta aion jakaa siitä faktoja tänne sitä mukaa kun nukettelen näitä lapsia sieltä. Lyhyesti: kyseessä on eräänlainen afterlife-kertomus seitsemästä nuoresta, joista jokainen edustaa yhtä kuolemansyntiä. He ovat eläessään menneet liiallisuuksiin näiden syntiensä kanssa, ja joutuvat sitten kuolemansa jälkeen maksamaan siitä. He ovat sirkuksessa, josta he eivät pääse pois ennen kuin joku muistaa heidät ihmisinä, eivät heidän synteinään. Tähän liittyy se, ettei kukaan muista näiden tyyppien oikeita nimiäkään. Kharon on siis otettu nimi. Tyyppi edustaa vihan kuolemansyntiä!


Tää kuolemansyntisirkus on nähnyt varsin kauheita välivaiheita, siitä on sekä vanhoja tekstejä että piirroksia olemassa x) Ekat on vissiin ala-asteelta. Meinasin ihan romaanimuotoon sen sitten väsätä, mutta se on mulle niin tärkeä tarina, etten ihan heti uskalla vielä alottaa. Kharonin hahmo sattuu olemaan yksi niistä, joita en oo vielä niin paljon miettinyt uusiksi. Kerron lisää sitten kun oon 8) Nyt sanon vaan, että yleensä se pitää siteitä kaikkialla, vaikka sillä ei ole ainuttakaan haavaa missään. (Mitenköhän toteutan tän nukella :D) Se vihaa about kaikkea eikä sillä taida olla vähääkään kokemusta mistään romanssin kaltaisestakaan.

Tällainen ukko tällä kertaa <3 Oon siihen ihan hirveen tyytyväinen!!

1 kommentti: