torstai 22. huhtikuuta 2021

Bro moment

 Heya! 

Nyt ihan vaan tällainen shootinpätkä mun rakkaista pojista, Iltasta ja Kajosta! Jotenkin tulee huono omatunto, kun kuvaan niitä kaksin melkeinpä mieluummin kuin Kajoa ja Aamua... :'D Olen nyt (taas) pohtinut Iltaa varsin paljon, enkä millään malttaisi olla jo jakamatta näistä lapsista ihan kaikkea teidän kanssanne. Ilta on mun ehdoton lempihahmo metsätarinastani. Siihen oikein kiteytyy mun hahmomaku, hah.

Tämän shootin taustalla oli mm. tällaisia ajatuksia:
- Ilta ei ole vähääkään hellä tai herkkä, mutta on hetkiä, jolloin se haluaa vaan pidellä Kajoa ja jäädä asumaan sen omaan kieroumaan. 
- Ilta kokee, että sen veli on ainoa koko maailmassa, jonka kanssa se voi olla täysin rauhassa ja turvassa.
- Kajo toki pelkää Iltaa eikä obviously tahdo sen abusaavan sitä yhtään enempää, mutta Kajo välittää Iltasta veljenään ja uskoo siitä hyvää ihan loppuun saakka. Kajo tahtoo ajatella, että Iltalla on vain rankkaa. (Ja hitot, sanon minä...) Se ihan vilpittömästi toivoo Iltan vielä muuttuvan.
- Kajo hakee turvaa samalta henkilöltä, joka sitä alun perin satuttikin...

* * *

Moments like these

Ilta, Taeyang Albireo
Kajo, Taeyang Natsume














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti