torstai 29. huhtikuuta 2021

Kangapostaus

Moikkelis!

Tää postaus on nyt dumppauspaikka kaikille viimeaikojen Kangakuville! Mulla oli eräänä viikonloppuna entisessä kodissa sekä mökillä mukana Kanga, ja just silloin sattuivat kaikki parhaat kuvauskelit x) Joten mähän sit kuvasin

Kanga on mun lempilapsi kuvata varmaan sen vuoksi, että sen värimaailma ja tyyli käy ihan kaikenlaisiin kuviin. Siitä saa sekä synkempiä kuvia että sit tollasia söpösiä. Mulle itselle iso kauhuinspi on se, jos tyyppi näyttää mahdollisimman viattomalta! Ja Kangahan näyttää. (Mutta se ei ole!! Se on kamala ihminen siinä tarinassa, josta se on ;-; Olkoonkin, että se tarina on jo tosi tosi vanha)

Mutta tässäpä postauksellinen tätä tytärtä!



Nää oli ainoat onnistuneet mökkikuvat. Lähdin vibailemaan rantaan vielä, kun siellä ei hengaa ihmisiä. Tää on mainio aika vuodesta ottaa vesikuvia, kun kukaan ei vielä mene uimaan. Joskin otin tarkoituksella kuvia tuossa sohjoisemmassa kohdassa, idealla oli vähän tällainen "Dead marshes" -fiilis. (Lord of the ringsit for the win!!)



Aion editoida näistä vielä varmaan 16 versiota lisää ennen kuin julkasen instaan :( Näihin tuli idea eräistä tietyistä lyriikoista, mutta hitto kun en vaan onnistu muokkaamaan näistä haluamani laisia. Mulla on muutenkin ollut kunnon muokkauskriisit tulilla viimeaikoina.


Oon siis kirjaimellisesti ihan aina halunnu kuvata tollasissa varsin mössöisissä lammikoissa. Yleensä ne on vaan just sen verran sotkuisia, että a) nukke menisi likaiseksi tai b) joutuisin itse sukeltamaan sinne. Äidin kanssa just keskustelin tästä, ja se oli sitä mieltä et joku kerta vaan dippaat ittes sinne ja meet räpsimään x) Oispa kumisaappaat

Mutta tää oli sulaneiden lumien ansiosta mukavasti tienvieressä, joten otin ilon irti! Mulla ois vielä hyvin spesifi kuvaidea tollaselle metsälammikolle, mutta en omista vielä sitä nukkea, josta sen haluaisin ottaa :(









Tuo reissu oli ihan paras, mulla oli niin hyvä olo! Metsäkuvaaminen on mulle rakkainta koskaan. Sain olla iltakahdeksalta tuolla aivan rauhassa. Ootan kesää suurella innolla! <3









Ja nää vikat on mun kuvauspurolta! Tie sinne on sattumoisin tosi mutainen, joten sinne ei ihan joka kelillä pääse. Nyt onneks pääsi! Rakas äitini löys ton paikan mulle viimekeväänä c:

* * *

Tällaista! Minä ja Kanga kiitämme katsomisesta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti