tiistai 7. syyskuuta 2021

Hääpäivä

 Minä rakastan sinua. Rakastan sinua, vaikka valot pimenisivät, vaikka aurinko sammuisi. Olet lähtemättömästi minussa, olet jokaisessa hengenvedossani, jokaisessa hämärästään heräävässä aamussa.




Sinä olit kanssani, kun kadotin rajani. Se olit sinä, jonka iholta löysin itseni jälleen, jonka kosketukset piirsivät minut takaisin tähän maailmaan.



Sinä olit kanssani, kun


itkin


hajosin


ja nauroin jälleen.



Jos kadottaisin nimeni, tiedän, että sinä säilyttäisit sitä puolestani, kunnes olisin valmis kuulemaan sen uudelleen. Jos unohtaisin, kuka olen, sinä pitäisit minua sydämessäsi.


Ja kun valot sammuvat,

se olet sinä, se olet aina sinä.

Minä rakastan sinua täältä ikuisuuteen.

* * *

(Hyvää häävuosipäivää mun maailman rakkaimmille <3)


2 kommenttia:

  1. Byääh pojut ;-; ♥ Oisin itkeny niiden häissä. Kauniita ai ai

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, kullat ;_; (Voin sanoo et itken ain välillä ihan muuten vaan koska ne on naimisissa ja onnellisia) Kiitämme kovin <3

      Poista