lauantai 4. syyskuuta 2021

Hei me taiteillaan

 Heips!

Joskus vuosia sitten julkaisin postauksen, jossa jaoin joitakin nukeista tekemiäni taiteita. Ajattelin, että nyt ihan virkistyssyistä voisi olla hauskaa tehdä tuollainen postaus uudelleen! :'D Vaikka totuushan on se, että piirrän ihan virallisia nukkehahmojani aivan sairaan harvoin D:

Se ikivanha postaus on muuten tämä!! Jos nyt uskallan jättää sen tähän, hah. Tuosta näkee kyllä oman aikansa estetiikan aika hyvin ihan tekstissäkin


Mariel on poikkeus tässä taidehommassa, koska no, se ei ole ns. "nukkehahmo", vaan se on ollut olemassa jo ennen nukkeversiotaan. Ne hahmot, jotka minulla on ihan vaan nukkejen vuoksi, tulevat aivan todella harvoin piirretyiksi, koska kelailen vaan, että no, niistähän on nuo nuket jo olemassa, en tarvitse muita referenssejä.


Aloitetaan Marielilla! Mariel on mulle niin tärkeä hahmo, että siitä löytyy tosi paljon taidetta. Märpästä on itse asiassa vaan muutama piirros, jossa sillä on tukka auki. Sitä on niin paljon, että se pitää sitä aina kiinni ^^ (+ Se on tosiaan prinssi...)


Tässä oli ensimmäinen konseptitaide Valvesta. Tämä on piirretty ennen nuken hankkimista ja se oli tarkoitus antaa mulle itselleni oikea viba siitä, millainen hahmo Valvesta tulisi.



Tässä sitten vähän uudempaa versiota. Tässä kohtaa omistin Valven nukkena jo.


Kajo ja Aamu! Pitäs piirtää Aamua lisää, he's gorgeous :(


Beibit!


Eka visio Iltasta, jestas muru ei näytä tuolta kyllä enää :0 Onpas hää ollut lihaksikas mun päässä


Ilta on mun lemppari, joten sitä on tehnyt mieli piirtääkin sitten enemmän <:


Ilta Chiónin kanssa. Juu tää alkais olla aika hyvä, tuolta se näyttää. Äkäpoju.


Ilta Kajon kanssa!


Rappio-Ilta :'D Musta tuntuu, että tosi moni mun hahmo käy tän rappiovaiheen läpi tavalla tai toisella. Tää on uusin taide pojasta, ja voisin kuvitella noi silmäpussit ja ketjupolttamisen sille jollekin sellaiselle hetkelle, kun Kajon kanssa menee huonosti.


Efraim & Faith! Innostuin piirtämään ne silloin, kun julkaisin kuvatarinan vikoja osia.




Agathe <3<3 Tää on jo pikkusen vanhempi taide, tässä tuli fiilisteltyä tytön designia.



Irina :> Vaimoni! Sitäkään ei oo liikaa tullut piirrettyä :(


Monta kertaa oon itse asiassa yrittänyt, mutta jotenki on aina ollut jotain muuta piirrettävää...


Aurora ja Irina!


Vaimot pitäisi ehdottomasti ikuistaa useammin :(


Idea Valon ulkonäöstä!


Tirriäinen itse. Hänestä tuli vähän enemmän tuollainen muumi kuin hurja :'D Halloween-vibainen olento yhtä kaikki.


Vibailin Scarecrow'ta ennen sen ostoa c: Paras syyspoika!

* * *

Tällä erää ei ole toistaiseksi ihan mun nukkehahmoista mitään sen kummempia piirroksia, höh. Mennään näillä. Kiitoksia katselusta! <3

2 kommenttia:

  1. Jotenki on ihan superkiva nähä sun nukkeja piirrettyinä! Ehkä siks ku se on vähän harvinaisempaa ja ne hahmot tietää jo nukkeina ni on vaa sillee "Vau hei mä tunnen tän tyypin täs piirroksessa!!1" X) Lisää nukkehahmopiirroksia pliis!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee tää motivoi mua todellakin piirtään nukkehahmoja lisää c:: Suuresti kiitoksia Oonaseni <3

      Poista