lauantai 4. maaliskuuta 2023

Hartsia lumessa

Heippa!

Tässä postauksessa ihan vaan BJD-kuvia alkuvuodelta c: Laitan tänne talteen.


Jullen PIPOKUVAT!! Rakas näyttää niin hönöltä talvivaatteissa, söpö ihana :''D Julius on ihmisenä sellanen sukat sandaaleissa -tyyppi, se vois pitää päällään ihan mitä vaan :D NÄYTTÄÄ NIIN REIPPAALTA yhhyhy söpö

Meanwhile Wilhelmille ei sais laittamallakaan pipoa päähän, jäätyköön sit saakeli, oma oli valintansa

Ja mä oon sit ite kunnon kerrospukeutuja :''D Toppahousu queen


Jullen nukkeversiolla on ainut täysin hahmolleen accurate nenä! Kaikilla muilla muksuilla on sillee ihan pikkasen epähahmouskolliset nokat. Mut tää Jullen on paras, hän on niin kaunis



Lille rakas lumessa 🤍 Lillycat Ellana on niin uskomattoman kaunis nukke






Rakastan et sen tukkaan jäi oikeestikin lunta noin, ei tarvinnut muokata <3 Bebynen on rakkain ja sanon sen joka kerta kun sen kaunis pikku nassu vilahtaa yhtään missään




Mulla on Bethistä 80 % vaan tällasii kuvia


PYLLY

Jooh eli nää kaks olemassa omia itsejään


Kävin hirmuisilla pakkasilla lähimettässä ottamassa tän! Vähän peurafiiliksiä BJD:illekin c: Lilikalle tuntui sopivan nää sarvet <3 (Vaikka ne on siis liian isot)


Tämä fiilistely Bethistä jatkuu...


PITUUSERO

Rani on hahmonakin ihan super pikkanen :> Beth on korkokengillä 2 metriä pitkä!! <33



Nämä kaksi pientä murua menivät viimein tällä viikolla naimisiin, sain aikaiseksi kirjoittaa niiden häätekstin! Oon niin ylpeä Bethistä, en ikinä kuvitellut et se handlais mennä naimisiin, kun avioliitto assosioitui sillä niin vääränlaisiin asioihin! ÄÄ mussukka

___


Löysin onnistuneesti vielä kesäisiä ja syksyisiäkin muokkaamattomia kuvia, näitä riittää aina:


Toi Lillen peruukki on yks suosikeista koskaan <3 Vihaan kun BJD-harrastus on nostanut mun kriteerejä peruukeissa kauheesti... Mun lompakko ei yhtään pidä siitä...

Oonhan jo sanonut, että kaipaan syksyä!




Nämä maailman romanttisimmat höpsöt :'D Tb kesään ja mun vanhan kodin pihaan! Hauska puska oli toi. Näköjään noiden kahden mielestä myös

__

Kiitos katselusta! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti