perjantai 31. maaliskuuta 2023

Rakas on kotona

 Hi hey 💛

Mulla on tulossa postaus myös Kupliista, mutta nyt on pÀÀstÀvÀ postaamaan mun yhestÀ eniten koskaan kotiin odottamastani nukesta!! MikÀÀn asia ei oo hetkeen herÀttÀnyt mussa vastaavaa reaktiota, oon nii ONNELLINEN hÀnestÀ, en pysty kÀsittÀÀn tÀtÀ

28.3. mun rakas tuli pitkĂ€n odotuksen jĂ€lkeen viimein kotiin 💛 Itken. Huudan. Oon siitĂ€ niin onnellinen. Tervetuloa kotiin, Kristian!


Mun feral obsessio tÀstÀ nukesta alkoi 24.10. viimevuonna (yes, mulla on aina ylhÀÀllÀ about kaikki :'D) Ja kun sanon obsessio niin tarkotan sitÀ ihan kirjaimellisesti

TÀÀ nukkehan on ollut mun suosikkeja oikeastaan jo aivan todella pitkÀÀn! Koska hÀn on ollut enimmÀkseen ranskalaisten omistuksessa, mun saantimahdollisuudet tÀhÀn nukkeen oli alun alkaenkin aika heikot. SiinÀ sit strugglasin aika pitkÀÀn ja nuken meikkikin koki muutoksia vÀlissÀ, turns out ettÀ mikÀÀn ei lieventÀnyt mun tarvetta saada hÀnet kotiin


TÀÀ matka tÀhÀn tÀn nimenomaisen nuken kanssa oli sanotaanko vaikka ettÀ vaiheikas. Kuten tiiÀtte, lataan paljon toivoa nukkeihin ja hÀn on ollut Manan jÀlkeen eniten sellainen nukke, johon oon kiinnittÀnyt todella todella paljon itseÀni


MÀ rakastan sitÀ

MÀ vaan rakastan sitÀ niin helvetin paljon, en pysty ikinÀ selittÀÀn sitÀ mut sen omistaminen tuntuu mulle niin suurelta asialta. Legit se kun odotin hÀntÀ postiin tuntu mulle joltai unelta, aina vÀlil muistin et hÀn on oikeesti tulossa mun luo ja vaa virnuilin ympÀriinsÀ


En varmaan ikinĂ€ osaa selittÀÀ tĂ€tĂ€ klikkiĂ€ joka mulla hĂ€neen on, mutta hĂ€n on maailman rakkain ❤ Ainoo mihin osaan verrata on se mun aiempi tilanne Manan kanssa muutama vuosi sitten


Isoimmat kiitokset Eemille hĂ€nen myymisestÀÀn tĂ€nne, oon niiin kiitollinen 😭💛 TÀÀ ele merkkas mulle todella paljon!!



LeikitÀÀ et noi kenkulit ei nÀytÀ silt et ne ihan just lentÀÀ sen jalasta

Mut siis! IHANAA ottaa tÀllasia Taekuvia apua, mÀ vaa tuijotin ton naamaa koko kuvaamisen ajan sillee ei luoja minÀ rakastan sinua


Pötkö pötkönen

HÀÀ tarttee kyllÀ siis uudistusta! NÀÀ silmÀt tekaisin itse sille nopsaan, halusin kokeilla miltÀ ne nÀyttÀis. Toistaseks oon ollut tyytyvÀinen <: Peruukin tilasin kun istuin kandisemmassa ja toivon ettÀ se on hyvÀ! Oon siitÀ aika tosi kriittinen hupsss, only the best for my baby

Puhelinkuvia:


TÀÀ asu oli söpö sille kans <: HÀn on yllÀttÀvÀn haastava stailattava, kokeilin sille kans varmaan kymmentÀ eri peruukkia

Oon jumittunut ajatukseen hÀnest blondina joten siihen jÀÀmme




NIII <: 

Tollastakin lookkia testasin, söpösti viel ilman kenkiiki mut piti ehtii pusuttaan


TÀrÀhtÀnyt yhteiskuva demonstroi hyvin mun tunnetta hÀnestÀ!! :'D <33

Mutta siis, kun oon edelliset 5kk satunnaisesti maininnut et haluan sen Yhden Tietyn kustomnuken niin tĂ€ssĂ€ hĂ€n nyt viimein on, en haluis pÀÀstÀÀ tosta hetkeksikÀÀn irti 😭💛 Krisupieni symboloi mulle nyt kaikkea hyvÀÀ ja pidĂ€n siitĂ€ kiinni


Erinomaisen hot tÀl lookilla


J E P

HÀn nÀyttÀÀ ainoolta heterolta mun koko Taejoukossa

Ai joo, Krisun hahmosta en varmaan tuu tÀnne kauheasti selittelemÀÀn, hÀn on varsin... tabuisa kaveri. HÀn on alun perin mun yhestÀ novellista ja sattu sit niin, ettÀ hÀnen ja hÀnen siskonsa stoori eteni mun ja Annikan pÀissÀ vielÀ vaikka kuinka :'D (Se alkuperÀnen novelli-ideakin oli Annikan keksimÀ, kiitos rakas hdgdgdf)

Muutama kamerakuva vielÀ:


HempeÀ Krisu c: <3




TÀÀ kuva on hieman hirveÀ mut siedÀtÀn itteeni ja tungen sen tÀnne

__

Oon vielĂ€kin oikeestaan ihan liian hĂ€keltynyt kĂ€sittÀÀn, ettĂ€ nukke, joka on ollu niin tiiviisti mun ajatuksissa ja josta oon kaivanu esiin varmaa jokasen kuvan jota siitĂ€ on koskaan mihkÀÀn julkastu, on viimein mun tassuissa. Rakastan mun pientĂ€. Se osu just oikeaan kohtaan elĂ€mÀÀ nyt 💛 We got this

Kiitos lukijoille <3

9 kommenttia:

  1. KRISU ON KOTONA AAAA

    Oon niin emotionaalinen tÀstÀ, tÀtÀ on ootettu ihan liian pitkÀÀn. Krisu nÀyttÀÀ ihan hemmetin ihanalta ja nimenomaan SUN nukelta!! Onneks tÀÀ poju on vihdoin kotona ja voidaan hengÀhtÀÀ <3 olipahan melkoset viis kuukautta

    Oot ottanu siitĂ€ ihanan erilaisia kuvia!! On varmaan sanomattakin selvÀÀ et noi alun hottisbadass-kuvat on mun lemppareita koska tommosia taekuvia rakastan aina eniten >:DD Krisu nĂ€yttÀÀ niissĂ€ just semmoselta heteromieheltĂ€ jonka matkaan voisin vahingossa lĂ€hteĂ€! Sit taas noissa kukkakuvissa hĂ€n nĂ€yttÀÀ just siltĂ€ miltĂ€ hĂ€n tuntuu siinĂ€ novellissa: pehmeĂ€ltĂ€ ja lempeĂ€ltĂ€ mieheltĂ€ joka KAIPAA TYTTÖÄÄN!! Ja ai ettĂ€ kun ootte söpö kaksikko noissa teidĂ€n yhteiskuvissa <33 Mussu ja Krisu ovat lempiasiani tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€.

    JÀnnityksellÀ ootan millasia kuvia tuut sun babysta vielÀ ottamaan <33 HÀn tulee olemaan maailman hemmotelluin mies sun hallussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muru <33 Olipahan melkoset viisi kuukautta indeed, ja sÀ jos joku tiedÀt :'D <3 Ihana rakas, kiitos kun kannustit mua tÀn kanssa! Krissen kuvien energia on ihanan erilainen mun muihin kuviin verrattuna ja oot kyl supportannut sitÀ tosi hienosti. Kiitti paljon, ihana et pidÀt! JA! Antakaa Krisulle sen muru :( Kato ny sitÀ, kaipaapi. Mutta joo, kiitoksia hirveÀsti muru, tÀÀ bebynen on maailman rakastetuin <33

      Poista
  2. EII MITÄ IHAN HUIPPUA??? nii siistiĂ€ et tÀÀ pÀÀty vihdoin sun omistukseen! superkivat kuvausmiljööt kans, toi tiiliseinĂ€ complimenttaa kivasti meikkiĂ€ mut kukkakuvat on kukkakuvia which i love <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEP AAA kiitos ihan hirveesti!! <3 Oon hÀnestÀ kyllÀ niin ilonen nyt! TÀÀ tiiliseinÀ oli hauska kokeilu kieltÀmÀttÀ. En malta oottaa et pian pÀÀsee ottaa ulkonakin kukkakuvia <3 Kiitos kommentista!

      Poista
  3. Oiiii, vĂ€hĂ€nkö ihana lukee kuinka joku on niin innoissaa!!!! c"x made me smile too, tiiĂ€n kuinka paras tunne toi on x)<3 ja niiin ihania kuvia, vĂ€hĂ€NKÖ KRISTIAN On nĂ€tti? x__x no wonder hĂ€n on ollu sun pakko-saada-listalla c": ihanaaa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana! <3 Mahtavaa kuulla, ettÀ onnen tÀstÀ nukesta voi havaita hyvin sinne saakka <3 Kauan odotetun nuken saaminen on kyllÀ ihan parasta, tÀstÀ repii iloa vaikka kuinka paljon. Isot kiitokset multa ja Kristianilta! c:

      Poista
  4. Jee viimein ehdin tÀnne! (ja heti sidenotena uus postaus on kans ihana, naputan sinnekin joskus)
    AAh ihana Kristian!! HÀnen kanssa kÀvi vÀhÀn samalla tavalla kuin Mikaelin et yhtÀkkiÀ syttyikin lamppu pÀÀhÀn ja tajusin et oon lukenut hÀnestÀ ja Linneasta! (musta tuntuu vÀlillÀ joltain stalkkerilta, hups)

    Olin jotenkin melko huolissani (oon niin myötÀtuntohuolestuja ja hÀtÀilijÀ et ei oo ennen nÀhty) siitÀ, miten sulla kÀy tÀn nuken kanssa. Tai kun kerroit joskus blogissa et mahikset on heikot ja nassukin muuttunut. Jostain syystÀ en muuten osannut ajatella nukkea taeksi?? Ajattelin vaan pullippeja en tiiÀ miks lol.

    Tollanen obsessoituminen kuulostaa hurjalta, oon niin onnellinen ettÀ Kristian on viimein sun!! Toisaalta tollanen toivon lataaminen ja kiinnittyminen on hirmu kaunista, mutta myös karun kuuloista. Huh huh. Ihan kÀsittÀmÀttömÀn upeaa, ettÀ joku nukke voi tuntua niin rakkaalta ja omalta.

    Ja siis hetki nÀille kuville?? Rakastan tÀtÀ kasuaalia menoa ja toi tiiliseinÀ on ihan tÀydellinen tausta. Sopii niin loistavasti noihin loimuaviin silmiin. AH. Toi puhelinkuva missÀ Kristian katsoo hiusten lomasta suoraan kameraan on pysÀyttÀvÀ, mÀ vaan tuijotin sitÀ ja oli et well hello miten olet noin kuuma :D
    JA NOI KUKKAKUVAT aaah niin hyvÀt!!! Kauniita vÀriÀ ja jotenkin siis tosi kivoja asetteluja ja muuta. Kivoimmat sisÀkuvat pitkÀÀn aikaan mitÀ oon nÀhny sillee yleisestikin, ei vaan sulla!

    Toivon kovin, ettÀ peruukki on hyvÀ (ja hyvÀ et osaat priorisoida, ei kandisemma varmaan oo niin tÀrkee homma kuin herran peruukki??) ja toivon niin paljon, ettÀ Linnea muuttaa sinne myös! (ja sit jostain joku kiva ja hyvin posettava kroppa, nyyh vastatkaa rukouksiin pliis)

    We got this, halauksia!

    VastaaPoista