keskiviikko 22. maaliskuuta 2023

Minä sinua vaan

 

Heipa <:

Mä kävin vähän kuvailemassa Kajoa ja Iltaa tuossa yksi ilta metsässä. Kaiken tän keskellä se tuntui tosi rauhoittavalta ja tärkeältä 💛 Katseltiin auringonlaskua!

Eli öh, tabushippiä luvassa, olkaatten taas varoitetut

___

Turvassa

Ilta, Taeyang Albireo
Kajo, Taeyang Natsume




















__

Näiden kahden kuvaaminen yhdessä on aina ollut mulle iso act of self love. Oon kuvannut näitä paljon ihan vaan itselleni, koska n. vuosi sitten ajattelin, etten voisi laittaa näitä romanttisempia kuvia mihinkään. Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että ei ole kirjoittajana mun tehtäväni perustella jokaista valintaani sillee "hei muistattehan että tämä tässä on moraalisesti väärin", se ois lukijoiden aliarviointia. Oon puhunut tästä aiemminkin ja voisin puhua paljon enemmänkin. Representation matters, mut joitain asioita mä teen 100 % itselleni. Ja tää on aina teko multa itseltä mulle itselleni.

Rakastan näitä kahta, ne on mun turvamurut, ja niiden kuvaaminen yhdessä rauhoittaa mua 💛

Kiitos katselijoille! <3

3 kommenttia:

  1. On niin oikein tehä asioita vaan itelleen! Siitä miten kuvaat Iltaa ja Kajoa näkee miten rakastat niitä. Tunnelma on niin liikkis! ♥ Ihana toi valo noissa, ai ai siis haluun tonne. Se on musta ehkä ihaninta valokuvaamisessa, ku tulee kuvasta sellai tunne et tuonne haluan, joku tuossa tuntuu kodikkaalta. Noiden hellittely tuolla metsässä on vaan niin sulosta <3 (vaikka niiden suhteeseen suhtautuminen vaatii freshiä ajattelua, jossa omat kokemukset omasta elämästä ei vaikuttas ((as in omat sisarukset))) Mut kyl mä pystyn tavottaaa tätä ^-^

    Anyway ihanaa kun postailet, senkin upeus!! Jäin tuijottaa Kajoa, se on niin kaunis ja oot asetellu sen hiukset tosi nätisti tossa sen yksinkuvassa. ♥ Superkauniit murut, kaikki kolme siellä ☀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon edellee nii ilonen siit et kommentoit just tähän <33 Mulle niin valtavan tärkeetä! Tuolla oli IHANAA, oisit niin rakastanut tota laskevaa aurinkoa metsässä <3 Ja oon nii happy siitäkin että oot ottanut näiden kahen suhteen näinkin hyvin, AU-situation on kieltämättä niin tabuisa että oon kauhulla oottanut ihmisten reaktioita :'D Ihana olet toveri :( <33

      Oot nii rakas ;_; Kiitos hirveesti!!! 💛

      Poista
  2. Ihanat turvamurut sulla siellä<33 Näistä on aina niin ilahduttavaa nähdä kuvia!! Tosi hyvä et sulla on tälläsia juttuja mitä teet vaan itteäs varten, se on tärkeetä. Tabuaiheitten käsittelemine on kyllä aina niin pelottavaa :'DD Haluais kauheesti selitellä itteensä, mut samal ei viitti aliarvioida lukijoita :') Musta on tosi kiva nähdä miten sä käsittelet niit, rohkaisee muaki uskaltamaan <3

    Ja nää kuvat aaaaa!!! Näissä on niin ihanat värit, tosi harmoniset ja pehmeät, rakastan<33

    VastaaPoista