lauantai 11. maaliskuuta 2023

Talvi jatkuu

 Hey c:

Perinteinen kuvapostaus viimeaikojen kuvista tänne taas. Tässä postauksessa vilahtaa kans mun uusi Taeyang 💛


Nää on taas tällaisia mulle tyypillisimpiä mahdollisia kuvia :'D Kaikki mun läheiset aina vitsailee mulle noista käsien asetteluista, aina tommonen eteerinen haahuileminen 

Myös kuvissa joita otan itestäni :''D It's a vibe okei-






Kielo on niin kaunis <3 Mä en muuten jostain syystä ikinä prosessoi, että se on malliltaan Keres. Se on vaa Kielo :''D 


Ja sama teema jatkuu! Oon tähän ihan kauheen tyytyväinen <3 Luonto tarjosi lumen ripsissä, ihana! Kiira on kyllä yksiä mun ehdottomia suosikkeja omasta laumasta, rakastan sitä kauheesti. Mun Polkatytöt on kyl niin rakkaita molemmat


Äiti oli mahdoton kun kuvasin tätä, pitää jakaa tää tarina tännekin :''D

Olin tosiaan äidillä, ja meillä oli lumityöt tekemättä. No hän niitä siinä sitten aloitteli, kun mä vielä kuvasin. Äiti sit päättää suunnata sen lumikolan kanssa mua päin ja on sillee "kohta löytää pikkuinen itsensä lumesta >:D" (meinasi Kiiraa). Aikoi kuulemma traumatisoida sen, ja sitten se ei halua enää mun kuviin ::DD ÄITI HEI

Meillä on aika kaoottinen meno useasti, tällä kertaa Kiira pääs äidin murhalistalle :'D Jos ei kumminkaa traumatisoitas Kiiraa, se kun on mun lemppareita kuvata :D


En täs vaiheessa enää uskalla edes laskea, monestiko oon tänä talvena ottanut peurakuvia... :'D


Mua iski yhtäkkiä idealla ja se piti päästä toteuttamaan heti! Artemis <3 Eli kreikkalaisen mytologian metsästyksen jumalatar. Artemis on yksiä mun lempijumalattaria kreikkalaisessa mytologiassa, joten siinäkin mielessä halusin ehdottomasti ottaa tän 💛 Idea tuli mun mieleen mun gosulookista:


Rakastan sitä

Rakastan kans gosua, se on ollu mun lempitekeminen ever since se julkaistiin <3 AAAA pretty things. Huudan ihan yhtä kovaa ku lapsenakin

Jousen ja nuolen sain Annikalta lainaan <3 Annika tuli myös kuvausseuraksi ja räpsi tuttuun tapaansa musta tilannekuvia, kun säädin menemään :'D


Integraa ei olekaan tullut kuvattua ikuisuuksiin, en edes muista milloin viimeksi. Sen tukka kävi parhaiten mun näkemykseen Artemiksesta, joten se sai nyt viimein tulla kuvattavaksi <:



Sitten ihan mun lemppari vähään aikaan!

Käytiin Sinellissä pyörähtämässä ja löydettiin perhoskiiltokuvia! Kävelin yksin kotiin ja sain tän idean ja oli välittömästi päästävä toteuttamaan se! Oon tosi ilonen tästä kuvasta. Kaikki tässä tuntuu multa ja se on ihanaa. Rakastan kaikkia taiteellisia perhoskuvia ja oli ihanaa päästä ottamaan tällainen itsekin.

Also oikeuksia mun Daleille :'D Instan perusteella niitä näkyis olevan ikävä! Pitää todellakin keksiä nyt sellaisia ideoita, joissa pääsis esitteleen mun Daleja


Tällainen syntyi myös! Rakastan, kun oon alkanut saamaan nukkekuviin samoja fiiliksiä joit oon rakastanu piirtää jostain 13-vuotiaasta lähtien. Happy to make little me proud <3 Se on mulle tärkeimpii syitä luoda taidetta tbh


Hurjat pakkaset yllätti! Mun visio tästä kuvasta ei ollut tällainen, mutta tuolla saattoi olla n. pari minuuttia ilman et kädet jääty tunnottomiks. Mut joo, tulipahan otettua! Oon kaks talvee halunnut ottaa tällasta kuvaa, ja se ei oo vieläkään onnistunut kuten haluan :'D




Kanga on maailman ihanin <3 Rakastan sitä kovasti! Enkä oo sitäkään hetkeen kuvannut, vaikka se taitaa noin muuten olla mun kuvatuimpia nukkejani. Noh, eiköhän se ala pian taas inspaamaan kunnolla, kun tulee kevät! Ja kuvatarina >:)

Kanga on muuten varmaan mun rakastetuin nukke! Tosi monelle seuraajalle instassa ja täällä se on aina ollut jotenkin tosi mieleinen c: Se ilahduttaa


Siiiitten tänne <: Susirakas päässy niin moneen kuvaan tänä talvena, olen iloinen siitä! Hallaa on aina kiva kuvata, se on rakas c: Ootan innolla miten se istuu sit keväämmällä kuviin! (Sehän on kans kuvatarinassa sitten. Hihi)




Mun lemppari!! Tää tuntuu just siltä, miltä pitääkin ja RAKASTAN sitä tunnetta <33 Tosi harvoin mikään idea toteutuu ihan siten kuin toivoisi, mutta tähän tuli just se fiilis jota tavoittelinkin. Plus Mana on maailman kaunein nukke apua rakas



Manssun naama ei oo näyttäny missään mun aiemmassa kuvassa näin hyvältä... RAKAS pikkunen...

Tää väripaletti on se, jonka häneen assosioin kaikkein selkeimmin!




Ja sitten ois tosiaan mun uutukaiseni 💛 26.2. kotiutui uusi rakas poika!

Venla lupasi mulle viimevuonna osana synttärilahjaa tilaustyökustomin, jonka hän toteuttaa ihan jokasta osaa myöten c: (As in, hän tilas peruukit ja simmut yms myös) Koska ollaan molemmat aikamoisia niin tässä projektissa meni sit vuos :'D Mulla kesti ihan superkauan keksiä, mitä tarviin, ja sit asiat vähän venyi meillä molemmilla... :'DD 


Tässä mun kulta nyt sit on! Hän on Mikael ja hänestä on tullut jo yhden talven aikana mulle ihan hurjan rakas hahmo! Hyvin kasuaali ja rento hahmo kaikkinensa. Musta on ollut ihanaa kirjottaa tyypeistä, jotka ajaa yöllä Prismaan tekemään aleostoksia vähemmässä ihmispaljoudessa ja Wolttaa miljoona kertaa viikossa Heseruokaa <33 Mikael ja sen poikaystävä Elias on ihanimmat!

Mikistä tulossa viel oma esittelypostauksensa, se on ihan hyvällä mallilla <: ☀ Hän on RAKAS


Venla teki mun rakkaan kanssa niin hyvää työtä! Oon NIIN kikseissä siitä, että mulla on Taeyang, joka on tyyliltään tosi kasuaali ja comfy. Mulla ei oo ketään tän kaltaistakaan kokoelmassa, joten oon innoissani hänestä.

Mul on paljon kivasia vaatteita jotka jää käyttämättä koska kovin moni ei ole kasuaali poika -> MIKILLE





Annika murunen hommas mulle tän UPEAN haltianmekon ja teki itse päähineen! Nyyhkis, mulla on kyllä ihanimmat läheiset. Ei sillä et asioita mitattas ostamisessa todellakaan, mutta oikeesti arvostan ihan hemmetisti jokaista asiaa jonka mun läheiset mulle on hankkineet tai tehneet :( Ihan hiton iso juttu mulle. Oon tosi kiitollinen



AMBRE MUSSU

Sara laiminlyö grailejaan osa viissataa, huoh. Siis oikeasti, miksi en ikinä kuvaa mun graileja vaikka ne on mun graileja, aagh :'D Esim Sade (Shinku)?? Tai Envy (Lilith)??? MERCURY (Midnight Deja Vu)????

Tuntuu et käytän niitä keran vuodessa kamskun eessä ja se on sit siinä taas pitkäks aikaa D: Eih

Niinpä, en ymmärrä itseäni! Nyt potkua pyllylle ja näitä kaikkia kuvaamaan! Ambresta aloitin! Siitä syystä, että toi viitta tuntui aivan häneltä. @rinkishikutataka tekemä 💛 Hän tekee aivan upeita juttuja nukeille todella hyvään hintaan, suosittelen <3


Mun piti muokata tästäkin aurinkoinen ja iloinen, mutta iski idealla, joten tästä tuli sitten jotain ihan päinvastaista :'D Oon hirvän tyytyväinen!

Lopuksi pari throwbackia:




Kiitos katsojille! <3

5 kommenttia:

  1. Waaahh ihana katsaus taas sun viime viikkojen kuviin! <3 Nää on ihan hurjan kauniita ja eloisia, oonko jo sanonu et oot aivan kotonas talvessa? Mun lemppareita on varmaan Manssun ja Hallan kuvat! Manssun kuviin sait ihan uskomattoman kauniin ja käsinkosketeltavan tunnelman ja Halla vaan on luotu talveen <3 Ja noi Rompun kuvat uudessa mekossa ja päähineessä on kans out of this world!! Ehkä yksii lempparitalvikuviani sulta IKINÄ!! Iski johki ytimiin.

    Miksu on paras :c Haluun mennä sen kaa yöllä Prismaan ostamaan pakastepizzaa!! Noi kuvat on ihan mahtavia, ihanan freesit värit niissä ja Miksun kasvojen pehmeys tulee oikeuksiinsa <3

    - your gf

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö siel taas kirjottamassa :( <33 Ihana olet. Joka kerta ilostun kun sanot että tykkäät mun talvikuvista uwu <33 Tää on mun vuodenaika, talvea rakastan! En kans kykene ymmärtään miten tykkäät nuista Rompun kuvist nii paljon mutta ilostun siitäkin c: Ihana

      Pliis joo mennään ;_; Ois parasta!! Kiitos rakas kauheesti <33

      Poista
  2. Itselläni on ollut hirveä Keres-kuume siitä asti, kun vuodenvaihteessa päivitin toivelistani ajan tasalle, eivätkä nämä Kielon kuvat ainakaan helpota tilannetta. Kielolla on nätti nimi muuten. (Erään OC:ni kaima :D En tosin omaa Kieloani ole nukettamassa, hän on nukke-lorestani erillinen hahmo.) Kielolla on kaunis stailaus, joka sopii tälle mallille hyvin.

    Kiiran kuvat ovat Manan kuvien ohella suosikkejani. Lumi ripsissä on tosiaan ihana! Manan kuvissa pidän höyhen-/siipiaiheesta - Mana näyttää suorastaan taivaallisen kauniilta.

    Mukavaa lukea hauskoja tarinoita perheenjäsenten reagoinnista nukkeihin. (Toki ne negatiivisetkin kokemukset on arvokkaita, mutta näistä positiivisista tarinoista tulee aina hyvälle mielelle.) On mielenkiintoista, miten eri tavoin muut suhtautuvat nukkeihin, ja miten sellainen "ihmillistäminen" välillä tarttuu myös muihin. Olisi sääli, jos Kiiraa ei enää nähtäisi kuvissa, joten onneksi hänen ei käynyt kuinkaan! :D

    Perhoskuvaa kommentoin jo Instan puolella, mutta edelliseen kommenttiini lisään vielä, että tuo motion blur -efekti toimii tässä erinomaisen hyvin! Mikaelin ensimmäisessä kuvassa on ihanan pehmeä ja pastellinen tausta. Tykkään näissä kuvissa myös siitä, miten vaatteet ovat keskiössä. (Jos nämä olisivat vaatemalliston mainoskuvastoa, ostaisin.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, Keres on kyllä mahtava! Kiitos paljon, ihana kuulla, että Kielon stailaus miellyttää <3 Voin aina suositella Keresiä, tämä malli tuntuu taipuvan tosi moneen. Oi kiitos, Kielo on kyllä kieltämättä tosi ihana nimi! <3 En ihmettele yhtään, että löytyy sieltäkin sen niminen tapaus.

      Mustakin on aina hauskaa lukea, miten muiden läheiset reagoivat tähän harrastukseen ja nukkeihin! Huvittaa myös tuo, miten helposti läheisetkin sitten päätyvät elollistamaan näitä x) Mutta niinpä, kiitos äidille, kun ystävällisesti jätti Kiiran eloon :'D <3

      Aivan ihana kuulla, kiitos paljon kaikista kuvakehuista ja kommentoinnista! Blogikommenteista tulee aina hyvä mieli 💛

      Poista
  3. (Noniin guess who's back, katotaan minkä romaanin saan tähän aikaan)
    SIIS HAAHUILUKÄDET rakastan niitä niin paljon, en ees muista millon olisin vaihtanut Lounan kädet noista pois. Ne on just sellaset eteeriset ja herkät, sopii tosi hyvin moniin juttuihin <3 <3 Kielo on ruvennut ottamaan jalansijaa mun lemppareissa sun nukeista, hän on ihana! Jotenkin tollanen herkkä, mutta sit voimakas. Toi luomien sävy on just täydellinen <3

    JA SIIS tässä postauksessa näkyy hirmu hyvin toi sun kehitys liikkeen luomisessa kuviin, on ollu ihana nähdä miten sun kuvat on herännyt eloon ihan uudella tavalla! Kielon hiukset ja Kiiran huntu <3 Noissa Kiiran lumisissa ripsissä on jotain valtavan hellyyttävää, mikä kaunis eteerinen neito sielläkin! (ja edelleen naurattaa toi miten sun äiti traumatisoi sun viimeset nuket joilla ei vielä oo traumataustaa, apua)

    Hirmu hauska nähdä Integraa (olin unohtanut et sulla on tällanenkin nukke hups), mytologiakuvat on ihania! Tykkään tosi paljon noista sarvista ja koristeista niissä, ah. Ja tosi kiva toi tukan letitys (punatukkaiset naiset on muuten yks mun heikkouksista, ah pidän)

    Toi perhoskuva on mahtava, muistan ihailleeni sitä Instassa pitkään, tosi kiva syvyysvaikutelma ja toi epätarkkuus sopii mahtavasti. Melkein voi kuulla sellasen perhosen siipien räpsymisen. Ihana toi ajatus siitä et sun kuvissa on jotain samaa kuin pienen Saran piirrustuksissa <3 <3

    Kanga on ihana kuten aina (taas mahtavat luomet!), etenkin noi lämmintunnelmaiset kuvat on ihania (ja haahuilukädethän ne siellä <3) JA KUVATARINAA ODOTAN, oikeesti kiinnostelee niin paljon! (eikä pelkästään Kangan takia hih)

    Noi Manan kuvat sai mut tosi liikuttuneeksi jo Instan puolella, niissä on jotain sellaista haavoittuvaisuutta joka kolahtaa.Tosi kaunis asettelu ja noi kaikki kuoleet kasvit ympärillä, vau. Hirmu hyvä värimaailma!

    (kommentoin Mikaelin vasta tossa seuraavassa postauksessa etten toista itteeni ihan hirveesti, mutta siis i h a n i a lumisadekuvia, ah)

    RONYA aaah siis toi punainen sopii hänelle _täydellisesti_. Noi haltiamekot on trendannu niin lujaa nukkesomeissa et houkuttelis itsekin hankkia sellainen mun nukeille, niin upea. Lisäks rakastan tätä kontrastia punaisen ja valkoisen välillä, lumoavia.
    Ambre on myös upea, aivan tajuttoman hieno valo, joka sopii noihin silmiin enemmän kuin hyvin. Lisäks en ollu jotenkin tajunnut miten hyvin tollanen metsänvihreä sopii hälle, ai että!

    Kovin hyviä räpsyjä kaikkinensa, oot mahtava

    VastaaPoista