tiistai 7. maaliskuuta 2023

Toteutunut unelma


Hei kaikille! 

Tässä mä tekemässä postausta, jota en kuvitellut tekeväni ihan lähivuosina. En pysty uskomaan, että oon oikeasti tässä nyt kirjoittamassa tätä!

Varoituksen sanana, että tässä postauksessa esiintyy alaston realistinen nukenvartalo!


En vaan pysty käsittämään, siinä se nyt on 💛 Mun ihan oma Popovy Sistersin nukke!

Eli, siis.

Kaikki kiitos tästä pienestä ihmeestä menee @sweetneatcraftsille, joka ystävällisesti ennen vuodenvaihdetta tuli suoraan tarjoamaan tätä nukkea mulle. Suomen BJD-harrastajayhteisö on aina ollut kannustava ja auttamassa monenlaisten asioiden kanssa, mutta tällaista mahdollisuutta en ihan heti kuvitellut saavani. Erittäin nähty olo, voi että.

Olen ihan uskomattoman kiitollinen tästä, arvostan aivan äärimmäisen paljon tätä elettä! Tämä tyttönen tulee olemaan erittäin rakastettu tässäkin osoitteessa. <3


Kaunis vanhempi Popovyn paketti! Ihastuttava kukkakuvio <3


Mä pelkäsin tietysti, että posti ei koskaan toisi tyttöä perille tai se vahingoittuisi tai jotakin vastaavaa kamalaa D': Olin niin huojentunut, kun se tuli ja vieläpä tosi nopeasti!


Mmmy god hän on täydellinen 💛


Siis mikään muu BJD ei tunnu tältä, apua! Tän posetus on ihan omaa luokkaansa. Minkään muun nuken käsittely ei oo tähän mennessä tuntunut tältä, oon ihan häkeltynyt. Että mikä taideteos. En käsitä.


Ja sitten päästään jo niihin viboihin, joita tän nuken kanssa haluan päästä toteuttamaan <3 Eli tuota, about sama viba mitä kaikissa mun muissakin nukeissa. Metsän olento <3

Kamerakuvasia:


Neitokaisen nimi on tosiaan Varpu 💛 (Varpunen käy myös. Söpösti samalla hellittelynimi ja myös se lintu, ääp <3)

Joulukuusta lähtien kun oon tän nuken tiennyt saavani, oon pohdiskellut sitä taukoamatta. Varpusta tuli ikään kuin toivon symboli mulle; mä ihan todella toivoin, että se tulee turvassa kotiin. Tätä nukkea on rakastettu ihan valtavasti jo ennen kuin se edes on ollut mun käsissä.

Alun perinhän sen piti olla 5 kk osamaksussa, mutta mua onnisti ja pääsinkin maksamaan sen jo maaliskuun alussa loppuun! Mun synttärit oli tänä vuonna lähestulkoon traumaattiset koska mun terveydessä tapahtuu tällä hetkellä monia asioita, joten aloin silloin sit kirjaimellisesti itkemään kun tajusin et pystynkin maksamaan Varpun jo nyt. Sillä on vaan niin iso merkitys. En pysty sanottaan. Nyt on ollut niin NIIN tarpeettoman rankkaa ja toivon, että tää vielä joskus loppuis. Yritän kovasti jaksaa. Tää pikkulintu on kaunis muistutus mulle siitä, että myös hyviä asioita oikeasti tapahtuu.


Miten kaunis oletkaan <33

Kaikki hänessä on tosiaan @sweetneatscrafts käsialaa faceupista, bodyblushista ja peruukista lähtien! Rakastan häntä juuri tällä stailauksella, joten tässä pysyn. <3 Uskon, että joskus tulevaisuudessa Varpu saattaa testailla myös muita peruukkeja kuviin, mutta rakastan tosi paljon tätä pehmeää karvaperuukkia. Se on tosi kaunis. Pikku luonnonlapsi!



Löysin mun kamerasta uusia asetuksia ja. Joo. Voi pojat


Tässä kuvassa hieman kökkösesti editoin jointteja pois! ON REALISTINEN aaaa! Hän on niin tavattoman kaunis <3

En kans pysty käsittämään sitä, millainen taideteos tämä nukke oikeasti onkaan! Miten voi jokin näyttää tältä, aaa <3 Ja just tämä nimenomainen yksilö tuntuu mulle niin rakkaalta ja tärkeältä. Hän näyttää ihan siltä miltä kaikki mun vibat aina 💛



Sidenote: mun äiti on koittanut valaa meihin toivoa tänä keväänä kaikilla pienimmilläkin jutuilla. Ollaan esimerkiksi iloittu äidin kodin seinää vasten kasvavasta pienestä voikukanlehdestä joka on selvinnyt jostain ihmeen syystä vihreenä koko talven läpi. Se on tuntunut toivolta, ollaan äidin kans just tällasia :( <3 Ja no, miten tää tähän liittyy, niin äiti tosiaan spontaanisti rupes kutsumaan sitä nimellä "taikavarpu" (äiti on niin söpö, en kestä sitä). Jotenkin tää oli musta ihana ja meaningful. En ollu siis puhunu hälle Varpusta mittään niin ihana et juuri tällä sanalla refeeras meidän toivon symboliin, nyyhkis. Asiat saa turvallisia mielleyhtymiä mun päässä

Saatoin ehkä kirjottaa tätä postausta kyynelsilmin



En malta odottaa kevättä, mun kaikki vibat hälle on keväisiä!

Mulla ei myöskään oo Varpulle yhtä ainutta oman kokoista vaatekappaletta, aaa :'D En uskaltanut ostaa etukäteen, koska pelkäsin, et universumi heittää mua vielä silläkin kivellä ettei tää murunen löytäis kotiin. Mulla on aika selkeänä mielessä, minkä tyylisiä haluaisin. Niiden löytäminen voi olla haastavampi juttu :'D 

Also siis en koskaan todella hahmottanut, minkä kokosia nämä nuket ovat! En jotenkin osannut käsittää kuvista näiden todellista kokoa. Pienenä oon näitä aina pitänyt, mutta tää koko on jännän spesifi! Tosi pieni ja silti kumminkin jämäkän ja ison tuntunen tietyllä tapaa. Ja kans ihan mahdoton vaatettaa millään kun mulla ei MSD-kokoisia vaattehia ole. Jotku Pullipin kuteet varmaan kyllä menee ainakin osittain, hän kun on niin kovin sironen. Pitääpi testailla

Et jos Lilika oli jo spesifin kokonen niin Varpu se vasta onkin


Popovyt on kans varmaan ainut BJD jota oon pohtinut sellaisestakin kulmasta, että voinko mä ylipäätään omistaa jotain näin arvokasta ja upeaa. Vähän outo ajatus sinänsä, koska kyllähän nukkeja voi omistaa kuka vain. Mutta siinä vaiheessa, mun artistit tekee yhteistyötä muotitalojen ja julkkisten kanssa, mau'un täällä nuorena opiskelijana sillee hi hello, mites minä istun tähän kuvaan :'D Ainoa nukke, jonka kanssa mulla on ollut vastaavia ajatuksia, on Mana, joka monella tapaa tuntuu mulle samalta Pullipeissa kuin Varpu BJD:issä. 

Annikan kanssa itse asiassa todettiin, että juurikin tämä tietty yksilö on mulle kaikkein paras mahdollinen <33 Hän tuntuu omalta. Kodilta. Luonnolta. Kaikelta siltä. Aaa me bondaamme niin hienosti jo nyt <3

Se rähmäisin asia Popovyn brändissä on tietysti se että kun nuket on arvokkaita, niin totta hitossa ovat sitten kaikki niille myytävät juttusetkin :''D Niin että kattellaan kun Varpunen hengaa alasti vielä kuukausienkin päästä-

Ei tosin ees haittaa mua, kaunis ihana. Nää kropat on iso osa viehätystä joten todellakin ihastelen jokaista senttiä siinä


Tällainen pieni ihme 💛 Postaan nukesta todennäköisesti tarkempaa esittelyä vielä myöhemmin!

Olen hänestä niin valtavan kiitollinen <3

4 kommenttia:

  1. Olisitpa nähnyt mun reaktion tälle postaukselle!! Aaah innostuin ja liikutuin tosi lujaa, jesjesjes!
    Sun jutuista on välittynyt niin vahvasti sun unelma Popovysta, että mua vähän huolestutti miten tässä käy, vaikka halusin kyllä valtavan vahvasti uskoa, että enemmin tai myöhemmin se mahdollisuus sulle suodaan. Ja nyt!! Ennemmin kuin varmaan kukaan osas arvata. Ah, onnea niin paljon!

    Ja miten u p e a hän onkaan. Tuo keho on aivan valtavan kaunis, nuo sormet!!! <3 <3 JA SARVET ah, ne sopii täydellisesti. Varpu on täydellinen nimi, liikutuin entisestään tuolle Varpunen hellittelynimelle, hän kun on tuollainen linnunluinen hentonen.
    Nuo kukkakuvat on jotenkin tosi toiveikkaita, jos niissä olis tuoksu niin se olis kevät. Ja hei tykkäsin superisti siitä piirrosvibailusta mikä sulla oli Instassa, se oli ihana ja siinä oli hyvä meininki!

    Uskon, että Varpu on ollut sulle jotain mihin takertua, mulla vierähti kyynel kun luin ton "tätä nukkea on rakastettu ihan valtavasti jo ennen kuin se edes on ollut mun käsissä". Se todella välittyy ja huokuu! Uskon, että on myös helpottanut tuo maksamisen onnistuminen, niin ei tarvitse enää siitäkään hätäillä.

    Mun on ehkä vähän vaikea muotoilla tätä, mutta oot ollut mun mielessä, kun kerroit Instassa syntymäpäivästä ja sitä, että nyt on vaikeaa. Toivon aivan valtavan lujaa, että pian helpottaa!! On ikävää ja pelottavaa kun terveys heittelee monella tasolla.
    Kaikki pienimmätkin ilon aiheet on ihan yhtä tärkeitä, suuruudella ei musta oo mitään merkitystä. Taikavarpu on todellinen taistelija <3
    Hyviä asioita todella tapahtuu, toivon niitä rutkasti lisää sinne! Sä todellakin ansaitset Varpun, ansaitset kaiken mahdollisen arvokkaan ja upean, jos sen omistaminen helpottaa oloa.
    Halauksia ja valoa! Uskon suhun todella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saiko tää kommentti mut kyyneliin? Ehkäpä :'D Oot oikeesti niin sydämellinen ja lämmin aina näiden sun kommenttien kanssa, tiedä että arvostan sua ihan hurjasti 💛

      Mun nukkeobsessiot osaa olla tosiaan hurjia monesti, ja musta on ihanaa että oot aina ollut jotenkin tosi lämmin tän kanssa :'( <3 Popovyn kanssa onneksi jaksoin uskoa siihen, että se sieltä vielä tulee! Ihana että tuli tosiaan juuri nyt <3

      Mustakin Varpunen on jotenkin tosi osuva lempinimi hälle, hän kun tosiaan on niin hurjan sironen ja tuntuu myös tosi luonnonläheiseltä (jo tässä vaiheessa). Tää kaikki lämmittää kovin, voi ;_; <3

      Oikeesti ää ;;____;; Arvostan ihan sikana! Tappelen kovasti ja otan pieniä askelia sen puitteissa, mitä tässä nyt kykenee. Ihana kuulla, että oon ollut ajatuksissa! Pienimmätkin ilonaiheet tosiaan on nyt hirmusen tärkeitä, taikavarpu on HYVÄ :( <3

      Kiitos hurjasti, sitä samaa sinnekin!! <33

      Poista
  2. En voi uskoo että sulla on vihdoinkin ihan ihka aito Popovy!! Ihan tuhottomasti onnea tästä ÄÄÄÄH!!<333 Popovy on yks mun omistakin unelmista joten ihan mahtavaa nähdä jollain tutulla sellainen ! Oon niin onnellinen sun puolesta

    Voi nyyhkis Sara, het herkistyin kun luin tätä postausta :'). Ihan tajuttoman ihanaa, että oot saanut tällasen fyysisen toivon symbolin itselles<3 Nuket on ihan hirveän suuri tuki itellekkin, voin samaistua tähän miten tärkeältä tää varmasti tuntuu! Ja toi mitä puhuit tuosta voikukanlehdestä, taikavarpusta, tuo jos joku on merkki universumilta että kaikki kääntyy vielä parhain päin <3

    JA NÄÄ KUVAT, ei eieieii hyvänennn aikaaa !! Ihan mielettömiä, niin herkkiä ja kauniita! Tykkään superisti miten oot Varpua posettanut, näyttää tosi sulavalta ja luonnolliselta. Varpun sculpti on ihan taivaallinen, niin kaunis yksilö, ihan todellinen taideteos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wää apua olet ihana, kiitos niin paljon!! ;_; <33 Popovyt on oikeesti niin uskomattoman upeita nukkeja, kiitos paljon tästä myötäilosta hänen suhteensa c: Toivottavasti vielä jonain päivänä tällanen löytyy myös sulta!

      Tää oli tosi kauniisti sanottu! Merkkaa mulle oikeesti ihan tosi paljon ;-; <33

      Ihana jos nää tuntuu luonnollisilta, tuntu et tää kroppa teki heti yhteistyötä mun kanssa <: Mahtavaa kuulla! Varpunen on indeed mulle kyl tollanen taideteos, ai että <3

      Kiitos viel hurjasti ihanasta kommentista, nää sanat merkkaa tosi paljon!

      Poista