torstai 12. joulukuuta 2019

Vanhaa ja uutta

Moikka!

Olen viimeaikoina tehnyt kunnon etsintäretkiä alakertaan (aka varastoon, kyseessä ei siis ole asuttava kerros) ja etsinyt vähän vanhoja nukkeja sekä niiden tavaroita. Tässä postauksessa kurkistetaan aavistuksen verran lapsuuteeni! Onnistuin onnekseni löytämään muutaman sellaisen nuken, jotka luulin jo menettäneeni.

Aluksi kuitenkin muutama MH-kuva! ^^




Ghouls Rule Frankie on upein asia 





Ja sitten vähän vanhempiin tapauksiin!



Löysin lapsuuteni rakkaimman nuken, Esmeraldan! Muistelimme yhdessä äitini kanssa, että suostuin pitkän aikaa leikkimään vain tällä nukella. Mikään muu ei ollut niin rakas ja hieno. Pienenä minulla ei tosin ollut mitään hajua siitä, että tämä on tosiaan hahmona Esmeralda. Leikin tällä murulla aina kaikki pahisroolit ja pistin muut nuket kärsimään :'D Jopa nimesin tämän Jillianiksi....

Nopealla googlauksella tämä taitaa olla tämä versio Esmeraldasta. Disney-nukke ilmeisesti? Joku nämä paremmin tunteva voinee valaista minua. Joka tapauksessa tällä nukella on minulle hurja tunnearvo. Alkuperäinen, valkea mekko on vielä tallessa (tällä hetkellä Saden päällä itse asiassa). Tarkoituksena olisi kuvata nukkea se päällä tässä vielä. Esmeralda on hahmonakin hurjan rakas, joten olen iloinen, että löysin tämän uudelleen! <3


Disneyn keijut olivat suuri rakkauteni kohde! Kuvittelin, että olin ehtinyt jo hävittää nämä mininuket jonnekin. Tässä kuvassa oleva tyttönen on Rani. <3 Näiden pienten nukkejen virallista nimeä en tiedä, Disney Fairies -nukkeina olen lähtenyt näitä etsimään.

Minulla oli aikanaan myös tällainen Rani-nukke, mutta se on ikävä kyllä myyty jo kauan sitten. Se oli kooltaan paljon suurempi.

Kuntohan näillä ei ole mikään huikaiseva, kuten kuvan nuken hiuksista näkee. Näiltä irtosi siivet tosi helposti, kun olin lapsi, joten jouduin nyt vähän liimailemaan...

Muñecas Modernas: Disney Fairies Bandai Hada Rani y Prilla blister nuevo sin abrir - Foto 1 - 107104619

Tulivat siis tällaisissa pakkauksissa! Prillaa minulla ei tosin koskaan ollut, ostin Ranin yksittäispakkauksessa.


Toinen takkutukka on nimeltään Bess!


Jos en muista ihan väärin, tämän keijun nimi on Pluck. Tuli Helinän kanssa samassa paketissa. Helinä odottaa tällä hetkellä operointia. :'D Koska näiden kunto ei ole mikään paras mahdollinen, Helinä on palasina tällä hetkellä. Liimailemalla saanen tytön kasaan taas.


Omistin aivan varmasti myös Firan, mutta en ole toistaiseksi löytänyt sitä mistään. Etsinnät jatkuvat!


Tällaiset ihanuudet löysin googlailemalla! Lily ja Iris. Molemmat muistan nähneeni lapsena, mutta en omistanut kumpaakaan. Mutulla heittäisin, että parhaalla ystävälläni oli nämä.


Beckiä olen myös lapsena näpertänyt, muistan elävästi nuo siivet. Tämäkin taisi olla parhaan ystäväni nukke. Hänellä näitä tuskin enää on (menenpä tämän postauksen jälkeen kysymään), mutta muistikuva on jäänyt.

Nostalgisointini päättyy tältä erää tähän :'D Keijut olivat minulle kamalan rakkaita, joten on hauskaa löytää näitä vielä vuosien jälkeenkin.

* * *

Vielä pari kuvaa Miwasta!




Kiitos katselusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti