torstai 17. kesäkuuta 2021

Ensimmäinen ikioma myrkkytyttö

Moni tässä touhujani enemmän tai vähemmän seurannut on varmaan huomannut, että kustomikuumetta pukkaa. Polkaa jahtasin ja jahtaan tässä edelleen vaikka miten päin, mutta se ei suinkaan ollut mun ihka ensimmäinen kustomihaave. 

Alusta alkaen mulla oli yksi suunnitelma. Mä hiihdin monta sataa kilsaa tänä talvena ja ajattelin hiihtäessäni enimmäkseen nukkeja ja etenkin tätä suunnitelmaa. Se oli mulle tärkeää copetusta, koska niihin aikoihin tarvitsin jotakin, johon kiinnittyä. Kiinnitin sit mun ihan kaikkeni siihen, että suunnittelin tätä kustomia ja haaveilin sen saamisesta. Oon ajatellut tätä nukkea siis ihan hillittömän paljon :'D

Pelkäsin että oisin rahaongelmissa, jos tilaan tyttösen, mut onneksi se sit onnistui! Synttärilahjaksi itselleni sitä kaavailin. Voi sitä riemua, kun synttäreinäni laitoin ystävälle viestiä et omg mä sain laitettua PG:lle viestiä tästä ;-; <3 Ja sit alkoi odottelu. Onnistuin aika hyvin pysymään somessa hissuksiin tästä nukesta nämä kuukaudet c: Muutamille kerroin, heh

Eli, tervetuloa kotiin, odotettu tyttöni, Poison Girlin custom Ronya ♥ Poison Girlin sivuille tästä!


Tätä pakettia sit odoteltiin ;;-;


Säikähdin, kun se oli vähän rutussa. Olin muuten jotenkin hämmentynyt pahvilaatikosta, vaikka tottakai se tulee pahvilaatikossa, olenhan minä näitä kuvia nähnyt. Jotenkin Kiiran puinen laatikko oli jäänyt aivotaajuuksilleni kummittelemaan


Voi apuaaaa



Suloisia ekstroja <3


Koko setti!


*hillitöntä pihinää*

AAAA


Vesikauhu

Ja sit siirrytään ihan kameralla räpsittyihin kuviin!


Aa aaaa aa <3


Minä syön hänet.


Rakastan sitä niin paljon!

Ronyan nimi tulee eräältä nukkeilijalta, jonka työt inspiroi mua aikanaan kaikkein eniten. Hänen kuvatarinansa oli ensimmäinen kuvatarina, jota koskaan aloin seuraamaan. Ilman tätä ihmistä oisin tuskin koskaan innostunut tästä harrastuksesta niin suuresti. Lempihahmoni kyseisestä kuvatarinasta oli Ronya, joten röyhkeästi ryöstin tämän nimen sitten.

Jos tämä ihminen koskaan näkee tämän, kiitos ihan kaikesta, en varmaan nukkeilisi ilman sun töitä. Kaikkea hyvää <3



Bokeh-versio!


Luomet ;-; Halusin tuollaiset traditionaaliset!! <3 Ihana kaunis




Ah tsiisus kun oli pimeää. Obitsun vaihtelin saman tien, jotta kuvaus maistuisi vähän enemmän. Tuo punainen mekko, joka on vilkkunut ainakin Byulini Nonan päällä, on siis Ronyan omaisuutta! <3

Ronyan hahmosta vähän myöhemmin lisää! Hänhän on tosiaan mun sirkusporukkaa 8') Jos joku on joskus miettinyt, kuka se Scarletin ikävä tyttöystävä on... Ronya sanoo hei 👀





Tässä kohdassa satoi pari päivää putkeen...


Sitten testattiin tällasta asua! Enää ei satanut niin pääs rantaan päin kuvaamaan











* * *

Oon ihan tavattoman onnellinen tästä aarteesta ;-; Nyt on hyvä. 

Kiitos katsojille!  <3

2 kommenttia:

  1. Sulta on tullut taas paljon ihania postauksia lueskeltavaksi ;_; oon ollut vaan laiska kommentoimaan! Plääh! Shame on me

    Ronya on oiva c: ihanaa, että sait hänet käsiisi x) oli varmaan oiva hetki saada hänet käsiinsä!!

    Oon ihan yllättynyt noista luamista:0 en oottanut ollenkaan tollasia!! Sopii meikkeihin tosin 8)

    Värimaailma on tosi ihana hänen meikissään c: oottelen miälenkiinnolla lisää kuvia neidistä!

    Kiva kun postailet! Oottelinkin itseasiassa sulta postausta hänestä c':

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee mahtavaa, että tällanen postaus maistui! :'> Jaja ei paineita kommentoinnista, kiva kun lueskelet näitä! Kiitoksia paljon! <3

      Poista