tiistai 8. kesäkuuta 2021

Postauksellinen poikia

 

Ryhmis!! Mun pitäs ottaa samanlainen Isuleista ja Daleista kans. Kävin ottamassa tuota kahdesti, koska unohdin Valon ja Reginardin sisälle ku ne oli eri hyllyllä ku muut :'') Kuka on sun lemppari?

Heippahei!

Tulin vaan tiputtamaan tänne kasan poikakuvia, kun niitä on näemmä kertynyt varastoon :'D Niinköhän unohdin jotkin vielä johonkin kansioon...









Tämä tässä on Sinfonia! Tähän saakka mun Twilight Destiny on kulkenut nimellä Elias. Hahmo oli kuitenkin mulle aina tosi ontto, enkä keksinyt mitään, mitä tehdä sillä nukella. Harmitti, koska malli on aivan ihana ja kovasti halusin sen itselleni :( Joten, uusi hahmo testissä! Sinfonian piti siis alun perin olla Pullip Claudia, mutta teinkin nyt sit näin. Aika näyttää, toimiiko tää yhtään kuten halusin. On hyvin todennäköstä, että vaihdan hahmon nukkea vielä, mutta saa nyt nähdä.

Toistaiseksi mennään tällä ja katsotaan, miltä näyttää! Sinfonia on tosiaan sirkustarinastani. Oon luomassa jokaiselle sen (nuketetulle) hahmolle omia postauksiaan pikkuhiljaa! (Enkä also malttais olla hankkimatta näitä loppujakin nukkeina ;__; Vaikka joudunkin nukettaan niistä aika erilaiset versiot, oisin jo niin kovasti hinkumassa niitä tänne...)







Rakkaimmat pikkuiset :< Shoutout ehkä terepeuttisimmille kuvattaville




Ja sitten kasa ihan vaan Aamua!! Hän on inspannut



Ja toisenlainen värivaihtoehto löytyy myös:



Yksittäinen Lindri :( Miten voi nukkea näin paljon rakastaa! Lindri on ikuisesti mulle täydellinen.







Vauvaisia poikia :c Mercury ja Atlas on mulle yksiä rakkaimpia nukkeja. Ja pitäisi käydä tuossa rannan tienoilla useammin kuvaamassa!

Ja nyt joku antaa mulle jonkun henkisen potkun kuvata enemmän Isuleja! Olin tuossa jokunen vuos sitten sitä mieltä, että Isulit > kaikki muut, ja nyt en sit kuvaa niitä melkein ollenkaan :( Nää menee mulla aina kausissa. Plääh. Mulla on paras Isulgang, rakastan heitä niin paljon, pitäs se ryhmiskin saada...


Kharon rakas! Ja Sinfonia olemassa oma kaoottinen itsensä ja iskemässä kaikkea mikä liikkuu. Se edustaa siis himon kuolemansyntiä sirkustarinassa x) Tästäkin lisää myöhemmin. Sinfoniaa ei juuri kiinnosta sukupuoli tai oikein mikään muukaan, kunhan toinen osapuoli on aikuinen ihminen.

Tässä Kharon sitten saamassa osansa Sinfonian intresseistä!





Ilta rakkain ;_; Menny johkin vaan tuumimaan virheitään, selkeesti tollanen hajotusmood hänellä näissä... Oikein ja kohtuullista, sietääkin olla kaikkien sen tekemisten jälkeen

(Rakastan häntä ;-; En oikeesti malttais päästä jo suunnitteleen Metsän kuiskausta kuvatarinana)

Ja sit ois vielä variantteja tuosta ryhmiksestä! Fiksuna tyttönä tosiaan unohdin ekasta ulkoversiota kaks nukkea kokonaan, joten vajaampi lössi ois tässä:


Ja tämä tietysti on mun mielestä se paremmin onnistunut :'D Ei oo helppoa


Kokeilin kans tällasta sisäversiota ennen ulkokuvia ja totesin, että ei auta muu kuin roudata kaikki kolmetoista ulos. Tää menee silti jatkoon, koska Sinfonia on ihana :'D

Ja vielä varmuuden vuoksi kaikkien mallit ja nimet!

Ylärivi, vasemmalta oikealle:

Ilta (Albireo), Absynthe (Valko), Kharon (Maguna), Efraim (Sebastian Private Teacher), Lindri (Nosferatu), Bastien (Alfred)

Alarivi, vasemmalta oikealle:

Lazaro (Horizon), Aamu (Another King), Kajo (Natsume), Reginard (Tin Man), Valo (Scarecrow), Mariel (Sol)

+ Sinfonia (Twilight Destiny) :p


Minä ja poikakullat kiitetään tältä erää! Heipsun <3

2 kommenttia:

  1. siun tae poppoo on vaan niiin ihana! (En millään pysty sanomaan heistä lempparia, sillä aina kun nimeän jonkun, julkaisetkin jostakin toisesta kuvia ja lopulta listalla on kaikki he :D)
    Joskus on hyvä vaihdella hahmoja, itsekkin oon sitä tehnyt, vaikka nimet on melkein kaikilla pysyneet samoina, mutta tarina ja hahmon olemus on muuttunut täysin. Se antaa itselle aina lisä intoa kyseistä nukkea kohtaan suuresti!

    Mercury ja Atlas ovat vallan ihania! Heidän kuvistaan (yksinäistä mercuria laskematta) huokuu sellainen ihana utuinen kesän lämpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiks ihan mahtava kuulla, kiitoksia kovasti! <3 Pikkusemmat pojat on kyllä tuollasia pehmyjä, kiva et tykkäsit heidänkin kuvista c: Kesäfiilistelemässä taisivatkin olla!

      Poista