sunnuntai 27. kesäkuuta 2021

Ystäviä ♡

 Heippa! 

Mulla oli tässä kaksi aivan ihanaa kesäpäivää 23.-24.6., kun Annika ja Oona nukkeineen rantautuivat mua katsomaan <3 Ikävä oli ihan kamala!! D: Onneksi ehdimme rauhassa fiilistellä kaksi päivää, tämä tuli kyllä todellakin tarpeeseen!

Aloitetaanpas puhelinkuvilla!


Oonan Korppi ja Annikan Teresa ja Wolf. Oli varsin Taepainoitteista menoa 


Mun Iltapoju ja Oonan Awan c: Tukkajumalat! Voi pörröpäitä :< Awan todistaa mulle et mä in fact tarviin tuon peruukin elämääni (halusin Kharonille alun perin tollasen, pitäs varmaan jollekin joskus hommata se)


Wääh :<


Lapsia puskassa!! Ukkosen ja kuumuuden takia jäi nyt nämä itse kuvailut vähän vähemmälle (Mut parasta olikin vaan olla ja jutella ilman kiirettä ♡)

Ukkonen tosiaan pääsi yllättämään meidät kahvilareissun jälkeen. Oli aika dystooppisen näköinen hetki juuri ennen ukkosta. Siinä sitten juostiin kaatosateessa mun luokse :'D Tulipa koettua


Herkkä hetki feat best boy ever


Oon copycat ja hommasin kans oman pelättipojun, mutta miten erilaiset he sit ovatkaan! :0 Valo tahtoo vaa nukkua ja Korppi...... jotain ihan muuta selvästi. Murha mielessä


Hyvää yötä babyt


Minä ja Korppi, herkkä hetki jatkuu! (Tässä vaiheessa sade oli jo yllättäny meidät ja juostiin kaatosatees mun kämpille. Kohtalaisen märkä olemus)


Kahvi <3 Ystäväkulttuuria

Ja sit mennään kameraräpsyihin!



Ihanainen Teresa <3



Mohairpojat kukkapensaassa!






Ronya olemassa oma itsensä ja iskemässä jokaista vastaantulevaa... Wolf ei selvästi halua mitään tästä :'D



:>


Oona piirsi mulle hahmoni Tristanin :( (Tää ei nyt liity nukkeihin mut he looks great joten oli pakko jakaa, kiitos Oona!!) Sain kans Annikalta ihan upean penkin nukeille, mutta en tyhmänä tajunnut ottaa siitä kuvaa tähän x) Oottakaas vaan, kun pääsen räpsiin sen kanssa!

Lopuksi vielä se, miltä kuvaaminen enimmäkseen näytti:


Kiitos vielä kauheesti molemmille! Nähdään taas, ootte tärkeitä <3

8 kommenttia:

  1. AAAaaaaaa mulla on ikäväää :c ♥♥♥ Ootte nii rakkaat peppulit, oli paras kesäseikkailu!!! Ihana et sulla on nyt tallennettu meiän muistot blogipostaukseen! :> Nautin näistä kuvista. Pakko jakaa tää hauska hetki: olin just korpun ison kuvan kohalla ja ulkoota kuulu naakan tai variksen raakunta just sillä hetkellä XD Ajoitus

    Rakastin meiän turinatuokioita ja musta on nii wholesome et meil on nyt oma nurkkaus siellä kahvilassa. c: Kaatosateessa juokseminen oli kaoottista mut oikeesti tosi hauskaa X) Ja ehkä ens kerralla mäkin intoudun enemmän vielä nukeista, nyt menin jotenki nii JEE SARA JA ANNIKA -fiiliksillä. :'D Voi teitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ja hei oon nii otettu et tykkäsit Tristan-piirroksesta nii et se pääs tännekin T-T ♥ myyyyyyh ♥♥♥

      Poista
    2. Tykkään tällasista toveriseikkailupostauksista ihan yli kaiken, joten oli kiva tallentaa meidän riehumiset tänne x) Ja siiis, kyllä luonto tietää mitä on meneillään 8) Oikein

      Ja siis oikeesti ääksis niinpä, oli ihan mielettömän ihanaa vaan fiilistellä ja jutella kaks päivää putkeen :( ♥ Teki tosi hyvää. Mulla oli vähä sama, olin sillee aaa omg he ovat viimein täällä, let's talk :'D Joskus saadaan ehkä kuvatukskin-

      (Se nurkka oottaa meitä siel jatkossakin uwu)

      JA SIIS Trissepiirros on ihana, tuol se nököttää tyytyväisenä seinällä! Arvostan et tykkäät hänestä, hän on hyvä poika <3 Kiitti viel kauheesti kommentoinnista Oonasein ♥

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 Olen ostanut ripset Aprilli-nimisestä kaupasta. Veikkaan, että vastaavia voisi saada myös esim. Cybershopista tai Punanaamiosta tms vastaavasta kaupasta.

      Poista
  3. Oi! Onpa hauska postaus!
    Niin ihanaa nähdä, miten nukkeilu tuo ihmisiä yhteen <3

    ps. Ryhdistäydyin ja aloin lukemaan sun kuvatarinaa viimein huolella alusta alkaen, saat siis jo varautua pitkään kommenttiin kun saan koko homman luettua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa kuulla, kiitoksia <3 Toivottavasti viihdyt myös kuvatarinan parissa, iiks! Ihanaa, että luet sitä!

      Poista