keskiviikko 5. tammikuuta 2022

A whole new woooorld

 


Heja ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Mulla on teille heti näin alkuvuodesta uutisia! Kerrankin menin ja pidin lupaukseni itselleni. Hankin eilen uuden kameran!! Vihdoin

Eihän tässä mennytkään ko 11 vuotta ilman järkkäriä ::''D Oon lopen kyllästynyt mun alemmuuskomplekseihin ja tekosyihin siitä miksen muka millonkin vois ostaa uutta kameraa. Kyllästyin omaan bullshittiini ja toteutin nyt sitten pitkäaikaisimman nukkeilutavoitteeni! 


Oon siis aivan hemmetin innoissani



Annelise inspaa mua superpaljon vaikka se ei oo edes valmis :'D Hänestä tuli tällainen kameleontti, joka viihtyy näemmä vähän joka lookissa! (Like mother like daughter, tätä tyyliseilaustahan mäkin harrastan)

Lise ei jää valkoseen lookkiin eikä nuo todellakaan oo sen lopulliset silmät, mutta kaikki sen väliaikaisdesignit on ilahduttaneet silti c: Mikä kaunotar! Lise on varmaan eka nukke aikoihin joka ei yhtään osaa päättää miltä haluais näyttää




Pari muokkaamatonta Ronyaa! Ihana baskeri on Oonalta, kiitos vielä <33 Sanoin kerran et äh oispa Rompulle baskeri ja tää eräs sit toteutti tämän :( Love u friend



Ja bokehversio:


En osannut päättää, kummasta tykkään enemmän niin ottakaa molemmat c':

* * *


ANYWAYS olen ihan järkyttävän kikseissä tästä uudesta ostoksesta! Äää! En muista millon mun ois tehny mieli näin paljon kuvailla ja vaan keksiä uusia kuvausideoita jaja ää okei tää oli paras asia pitkään aikaan :'> En oo viel ehtinyt kuvata "kunnolla" tällä mut tästä tää lähtee!!

Tällä on ainakin mainio tapa alottaa tämä vuosi! Erinomaisen onnellinen Sara kiittää ja kuittaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti