torstai 27. tammikuuta 2022

Meitä on viisi miljoonaa

 


...MOI mulla on ihan hirveästi nukkeja!

Eli heippa, tällä kertaa luvassa perinteinen kuvadumppauspostaus feat ryhmäkuva(t). Näitä ihan peruspostauksia on aina niin kiva tehdä! Tässä postauksessa näette muutaman uudistuneen nassun 8) Ja monta vielä myöhemmin instaan päätyvää kuvaa hjeh

Mutta tosiaan, ryhmis. Eihän tällasella laumalla pitäis varmaan tulla mieleenkään ottaa ryhmäkuvaa, mutta minähän tietysti kunnianhimoisena suunnittelin moista vaikka kuinka pitkään. Sit luin Myrskyn postauksen ja mikään ei enää pidätelly mua 8)

Mun nukkestatistiikat näyttää ilmeisesti tältä:

- 43 Pullipia
- 18 Taeyangia
- 8 Dalia
- 7 Isulia
- 2 Byulia

Niit on 78 byeeee


Muutama closeup tästä ryhmiksestä ko eihä tuosta ylemmästä näe mittään


Miks nii moni näyttää täs niin söpöltä, bless Kalma, se on paras :( Tuijotteleepi.

Toivottavasti tykkäätte siitä etten kiusallanikaan jaksanut pukea osalle vaatteita! Olkoon nakkena, ei kukaa huomaa :*



Inan kattoo suoraan kameraan, aistin että hän ei halua olla täällä 8') Osa nukeista muutenkin tuijottaa toisiaan sillee et onko mun pakko olla tässä (kunnon luokkakuvameininki)


Satuosasto


Vala is literally just vibing tuossa makuultaan


Nui pääty eturiviin puolivahingossa mut spesiaaleja ovat kaikki kolme!

Koko ryhmiksen ottamiseen ei mennyt kuin vähän yli tunti, hyvin meni siinä samalla podcastia kuunnellessa ja kahvia keittäessä c':

* * *

Noni, oiskos siinä ryhmistä ja zoomailua riittävästi :'D Sit näitä kaikkia muita viimeaikojen kuvia!




Caius valmistui <3 Arvon herra on nyt samanlainen ko kaikki muutkin mun ötökät eli kokovalkoinen feat punaiset ja mustat yksityiskohdat :'D (Vannon, että tätä estetiikkaa ei noudata pelkästään mun nuket, vaan myös melkein kaikki muut hahmot...)

Oon näist kuvist ihan laittoman ilonen, heh


Draamakas olet c: Ja niin kaunis



Valve edgyilee menemään talvimaisemassa! Rakastan häntä



Ja tällanen toinenkin versio löytyi tästä! Taidan tykätä tästä enemmän kuin tuosta edgymmästä



Sitten mulla olisi vihdoin Annelisen lopullinen ulkonäkö teille esiteltävänä! ❤













Kultaiset simmut!!

Rakastuin aikanaan Pure_embersin vanhaan Ririkoon ja tiesin, että jos mulle koskaan tulee Ririko, sen on pakko olla kultasilmäinen. Oon ihan hurjan rakastunut Anneliseen nyt(kin) ;-; Ja oon noista ruusunterälehtikuvista tosi iloinen! Vihdoin pääsen toteuttaan tällasia draamakkaita juttuja

Mulla ei oo Ririkon stock-mekkoa, mutta se ei estänyt mua luomasta tuollaista dramaattista punaista juttua Liselle 8')

Eräs muu sai kans samanlaiset silmät! Kyseinen tyyppi sai myös uuden peruukin:


Vihdoin mun pieni Chióni (My Melody) jaksaa innostaa <3 

(Ja joo arvatkaa kuka tykkää nyt ottaa tummataustaisia kuvia kun kerrankin voin!! Chióni tarvis enemmän sellasen kesäisen vihreän nurmikon tho, hän on pirteä laps)



Tää nukke on tökkinyt mulla oikeastaan sen saamisesta lähtien, mutta oon silti ollut tosi kiintynyt siihen enkä oo esim halunnut kustomoida sitä ja hankkia parempikuntoista My Melodya tilalle. (Mulla menee aina vähän niin, että kiinnyn nimenomaan siihen yksilöön, joka mulla on. Eli mulle uus MM ei ois tuntunut yhtään samalta)

Onneks jaksoin tapella ja tehdä pikkusesta mulle sopivamman! Tää peruukki oli oikeastaan päähänpisto, mutta kun tajusin miten täydellinen se ois, mun oli ihan pakko saada se Chiónille.


(Eiks sellanen sanonta oo et queerit ei vaan osaa istuu suorassa ffgfgg)

Se on nyt söpöli!! Vauvapoika

Toi asu on kyllä the most Chióni thing hetkeen, hän on juurikin noin kasuaali



Näiden fokus oli lähinnä siinä et tiisus hän on söpö, voisin ehkä syödä kokonaisena


Myös: he kaksi!!

Alan itkeen iha just :'DD AAAA!! Oon tosiaan kirjoittanut kuvatarinaa tässä nyt viimeviikkoina, ja breaking news: muhun sattuu :D Oon pahimman laatuinen eläytyjä joten kun meen hahmoihin sisälle, meen tosi syvälle niiden ajatuksiin ja olemukseen. Ja no, sit sattuu. Mä koen siis aina kaiken minkä mun rakkaimmat hahmotkin, vaikka mitään samaistumispohjaa ei ois.

Iltan koko hahmo ihan kaikkineen heittelee mua seinille, kiitos ja hei





Ihanimmat pienet kikkurapäät <3 Oispa ne noin helliä kuvatarinassakin, huoh


Tän kuvan on jo ottanu jokainen nukkeilija ennen mua, eli en tiedä kelle enää pitäis antaa credittejä :'D Varmaan joku flickrissä keksi tän joskus, either way en malttanut olla testaamatta tällasta synkkää kruunukuvaa! Tällasia kuvia rakastan aina muiden ottamina nii miksei itekin testata


Tää oli aiempi versio!


Mercurya en oo kuvannut ollenkaan tarpeeks :(








Tilasin peruukkeja ja silti kaks jäi ilman :'D Aldreialle sopii tuo valkoinen kyllä, mutta se ei vaan oo ihan sitä, mitä siltä haluan. No, en jaksa miettiä tätä vielä, olkoon tuolla toistaiseksi




Maailmaako se on valloittamassa vai mikä tää asento on

* * *

Tällaista c: Mulla on niin paljon postauksia luonnoksissa, että etteköhän kuule musta taas pian! Heippahei ja kiitos katsojille <3

8 kommenttia:

  1. Aaah en kestä, sun uusimmat kuvat on miellyttänyt mun silmää niin paljon <3
    Ihanat kultasimmut löytyi sieltä, ja sit siis noi kuvat Aldreiasta! Myös tuo ihan postauksen viimeinen kuva Valveesta sytyttää, niin kaunis tuolla kimaltelevassa hangessa <3
    Pitäis itsekin kasata luonnoksista postaukset julkaisuun, ehkä ryhdistäydyn viikonloppuna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄää tän kuuleminen merkkaa tosi paljon, kiitoksia Kiki <3 Aivan ihana kuulla!

      Oi joo, innolla luen jos postailet taas c:

      Poista
  2. Tätä oli tosi kiva lukea! Sun nuket on kyllä niin taianomaisen kauniita<3 Enkä meinaa nyt kyllä ollenkaan päästä yli siitä miten syötävän suloinen Chióni on :O!! Ihan älyttömän hyvin sopii tuo peruukki sille!! Mahtava löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mukava kuulla, kiitoksia <: !! Kivaa, että säkin tykkäät Chiónista, toi nykyinen look on kyllä söpöin asia hetkeen ääh :(

      Poista
  3. Sulla on kehittyny kuvaaminen tosi nopeesti ❤ Eisiis sillä että sun kuvat ois aiemmin huonoi ollu mut oot parantunu tosi paljon lyhyessä ajassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on aina tosi piristävä tietää, kiitoksia kommentoinnista <3 Haha joo oon panostanut kuvauspuoleen tässä nyt tietoisesti enemmän, aina ilo kuulla et se tuottaa tulosta!

      Poista
  4. Ohmyy!! ~ siun kuvat on avaan jotenkin niin maagisia ja taiteellisia, loveen! ja on kyllä aikamoinen armeija nukkeja :'D
    niin muuten tuosta Caiuksesta tuli mieleen minulle vain Twilightin Caius!! aivan ihana nukke hänkin. <3 kaikki sun nuket on vaan niin perfect!! oot suuri inspiraation lähde <3!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! ;-; <3 Ihana kuulla!

      Ja siis joo totta, niin muuten tuleekin! En ois ikinä muistanu ilman tätä kommenttia

      Poista